بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

اگر اسپرت پوش هستید می‌توانید با کت و شلوارهای مردانه استایل مناسب خود را ترکیب کنید. کافی است برای انجام این کار نکاتی را در مورد ترکیب کت و شلوار برای استایل اسپرت بدانید. کت اسپرت شباهت بسیاری به کت‌های مورد استفاده در انواع کت و شلوارهای ست را دارد. یکی از نکات اصلی برای ترکیب استایل اسپرت با کت و شلوارهای مردانه پوشیدن رنگ‌های مختلف برای کت و شلوار است. پس اگر می‌خواهید استایل جذاب و متفاوتی را از خود به نمایش بگذارید، اطلاعاتی را که در ادامه به شما خواهیم داد را به خوبی مورد بررسی قرار داده و در استایل‌های روزمره خود از آن‌ها استفاده کنید. بهترین مدل های کت و شلوار را می توانید از فروشگاه لباس مردانه تهیه کنید.

استفاده از دکمه‌های طلایی برای کت

اگر اسپرت پوش هستید می‌توانید با کت و شلوارهای مردانه خوش تیپ شوید

در گذشته دکمه‌های به رنگ طلایی برای کت‌های باشگاه‌های قایقرانی بریتانیا استفاده می‌شد؛ اما امروزه کت‌هایی که دارای دکمه‌های طلایی هستند با پارچه‌های کتان گزینه بسیار مناسبی برای افراد اسپرت پوش هستند. کت‌های دکمه طلایی با رنگ‌های مختلف زرشکی، سرمه‌ای، مشکی و … موجود هستند که استفاده از آن‌ها در کنار شلوار کتان با رنگ مناسب باعث خلق استایل اسپرت به همراه کت و شلوار خواهد شد.

در کنار کت‌های دکمه طلایی به رنگ تیره برخی دیگر از آن‌ها با رنگ روشن وجود وجود دارند که استفاده از آنها برای روزهای گرم سال در کنار شلوار‌های جین ترکیب فوق العاده‌ای را به وجود می‌آورد.

ترکیب بی نظیر کت‌های چهارخانه

اگر اسپرت پوش هستید می‌توانید با کت و شلوارهای مردانه خوش تیپ شوید

همانطور که در قسمت بالا به سابقه کت‌های قایقرانی اشاره کردیم، این بار قصد داریم در مورد سابقه استفاده از کت‌های چهارخانه هم اطلاعاتی را با شما در میان بگذاریم. کت‌های چهارخانه در گذشته بیشتر برای فعالیت‌های مانند اسب سواری و شکار مورد استفاده قرار می‌گرفتند. امروزه پوشیدن کت‌های اسپرت به شما کمک می‌کنند تا استایل فوق العاده‌ای را از خود به نمایش بگذارید. ترکیب بی‌نظیر کت‌های چهارخانه در کنار رنگ‌های به کار رفته در تولید کت، به عنوان رنگ شلوار به شما کمک می‌کند تا بتوانید با استفاده از کت و شلوار استایل اسپرتی را در خود به وجود بیاورید.
به عنوان مثال اگر کت چهارخانه‌ای به رنگ سرمه‌ای و سبز دارید، استفاده از رنگ سرمه‌ای برای رنگ شلوار گزینه بسیار مناسب و زیبایی خواهد بود.
امروزه با وجود پیشرفت دنیای اینترنت و دیجیتال، آقایان برای خرید لباس نیازی به گشت و گذار در مراکز فروشگاهی نخواهند داشت. همچنین با توجه به حوصله کم آقایان برای خرید حضوری، انتخاب فروشگاه اینترنتی برای خرید انواع پوشاک مردانه گزینه مناسبی خواهد بود. خرید اینترنتی مدل‌های مختلف لباس مردانه می‌تواند یک راه حل ایده آل برای به حداقل رساندن میزان زمان مورد نیاز و حتی هزینه باشد. در هنگام خرید اینترنتی زمانی شما می‌توانید از لباس انتخابی خود احساس رضایت کنید که قبل از خرید حتما از تمامی جزئیات، مدل، جنس و سایز لباس اطلاعات کافی داشته باشید. در این بخش شما می‌توانید انواع مختلفی از مدل‌های لباس مردانه را با تمامی اطلاعات مشاهده و خریداری نمایید.

ترکیب بی نظیر کت و شلوار جین

اگر اسپرت پوش هستید می‌توانید با کت و شلوارهای مردانه خوش تیپ شوید

اگر به دنبال ترکیب بی‌نظیر اسپرت به کمک کت و شلوار هستید، کافی است ترکیب فوق العاده کت و شلوار جین را امتحان کنید. اولین مرحله برای این ترکیب فوق العاده انتخاب شلوار جین مناسب است. اگر دوست دارید کت مورد علاقه خود را با شلوار جین ست کنید لازم است ابتدا به استایل شلوار جین مورد نظر توجه کنید. جهت انتخاب شلوار جین جهت ترکیب در کنار کت لازم است از شلوارهای جین گشاد دوری کنید، ترکیب شلوار جین گشاد در کنار کت بسیار بدتر از چیزی که در ذهن خود دارید به نظر می‌رسد. مورد بعد انتخاب شلوار جین مناسب از نظر طراحی است، هرگز شلوار جین پاره یا زخمی را با کت نپوشید. بهترین گزینه برای ترکیب کت و شلوار جین،  استفاده از انواع شلوار جین با طراحی ساده و طراحی تنگ است.
 همچنین شما می‌توانید رنگ شلوار جین را با توجه به رنگ کت مورد نظر خود انتخاب کنید. استفاده از شلوار جین با رنگ روشن برای کت‌های رنگ روشن مناسب برای فصل تابستان بسیار فوق العاده خواهد بود. همچنین شما می‌توانید بهترین برند کت و شلوار مردانه را به راحتی از فروشگاه های اینترنتی لباس مردانه انتخاب و خریداری کنید.

کت‌های پشت آرنج دار

اگر اسپرت پوش هستید می‌توانید با کت و شلوارهای مردانه خوش تیپ شوید

احتمالاً بارها کت‌های پشت آرنج دار را در فروشگاه‌ها مشاهده کرده‌اید یا تجربه استفاده از آن را دارید. یکی از استایل‌های اسپرت که می‌توانید با کت و شلوار آن را به وجود آورید، استفاده از انواع کت‌های پشت آرنج دارد. استفاده از این کت‌ها در کنار شلوارهای جین یا شلوار کتان همرنگ با قسمت پشت آرنج ترکیب فوق العاده‌ای را در استایل شما به وجود می آورد. الیاف به کار برده شده برای تولید کت‌های پشت آرنج دار بیشتر ضخیم هستند و به همین علت این نوع از انواع کت‌ها برای استفاده در فصول سرد سال مناسب هستند.

ترکیب کت و شلوارک

یکی از استایل‌هایی که به تازگی به دنیای مد و فشن وارد شده است ترکیب کت و شلوارک است. برای این کار بهتر است از انواع کت‌های کتان به همراه شلوارک با رنگ متضاد استفاده شود. توصیه می‌کنیم از این استایل برای مهمانی‌ها و دورهمی‌های صمیمانه و دوستانه استفاده کنید. بهترین شلوارک برای ترکیب در کنار کت‌های کتان، شلوارک با جنس نخ پنبه یا کتانی است.

ترکیب کت و تیشرت

به نظر می‌رسد برای بیشتر جوان‌ها ترکیب کت و شلوار به همراه پیراهن تکراری شده و به همین علت آن‌ها از تیشرت برای زیر کت‌های خود استفاده می‌کنند. استفاده از تیشرت برای زیر کت‌های کتان ترکیبی است که برای رسیدن به استایل اسپرت در کنار استفاده از کت و شلوار کمک می‌کند. برای انتخاب تیشرت مناسب جهت این ترکیب در نظر داشته باشید که بهترین گزینه تیشرت‌های ساده با یقه گرد هستند. تیشرت مناسب را با توجه به رنگ کت مورد نظر خود را انتخاب کنید تا ترکیب فوق العاده‌ای را در استایل خود به نمایش بگذارید.

ترکیب کت و شلوار به همراه یقه اسکی

رنگ‌های مختلف یقه اسکی از جمله واجبات کمدهای مردان است. پیراهن‌های یقه اسکی گزینه بسیار راحتی جهت ترکیب با انواع مختلفی از آیتم‌ها هستند. به عنوان مثال از یقه اسکی می‌توانید زیر پالتو یا کت خود استفاده کنید. استفاده از یقه اسکی در زیر کت استایل اسپرتی را برای روزهای سرد سال فراهم می‌کند.

ترکیب کت‌های ساده به همراه شلوارهای طرح دار

آخرین مورد از استایل‌های اسپرتی که می‌توانید با استفاده از کت و شلوار به وجود آورید، ترکیب کت‌های ساده به همراه شلوارهای طرح‌دار است. برای این کار می‌توانید از انواع شلوارهای چهارخانه به همراه کت‌های ساده و تک رنگ استفاده کنید؛ اما برای این انتخاب لازم است موارد بیشتری را مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال اگر پاهای شما عضلانی است بهتر است از انواع پارچه‌های ریز طرح برای شلوار استفاده کنید. در مقابل اگر پاهای لاغری دارید استفاده از شلوارهای درشت طرح به پرتر دیده شدن پاهای شما کمک می‌کند.
فراموش نکنید برای یک ترکیب فوق‌العاده در استایل خود لازم است در لباسی که به تن دارید احساس راحتی داشته باشید و اعتماد به نفس کافی را از آن بگیرید. در این صورت لباسی که به تن خواهید داشت جلوه بهتری به خود می‌گیرد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: