بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

داشتن لبخندی زیبا همراه با دندان هایی سالم و سفید از جمله مواردی است که در زیبایی چهره افراد تاثیر بسزایی دارد. همین امر موجب شده تا رسیدگی به دندان ها در میان تمام افراد اهمیت ویژه ای پیدا کند. این موضوع برای بازیگران از اهمیت بیشتری برخوردار است. هر فردی در طول زندگی ممکن است به دلایل مختلف یک یا چند دندان خود را از دست بدهد. امروزه ایمپلنت دندان را بهترین جایگزین برای دندان های از دست رفته می دانند. ایمپلنت دندان بازیگران خود مهر تایید این موضوع است ، چرا که ایمپلنت ها به دندان های طبیعی بسیار شبیه هستند و نمی توان مصنوعی بودن این دندان ها را تشخیص داد. به همین علت می تواند بهترین گزینه برای بازیگران و افرادی باشد که به صورت طبیعی به دنبال زیبایی و سلامت دندان های خود هستند. اگر می خواهید بدانید چرا بیشتر بازیگران ایمپلنت دندان انجام می دهند با این مقاله از راز جراحی همراه باشید.

بازیگران و هنرمندان لازم است از هر لحاظ آراسته و زیبا باشند. زیرا این افراد مورد توجه مردم هستند و می توانند الگوی بسیاری از افراد در زمینه های مختلف باشند. به همین علت لازم است به صورت آراسته در جامعه حضور داشته باشند. وقتی بازیگری با دندان های خراب و یا  جای خالی دندان در بین مردم حضور پیدا می کند ، این امر موجب می شود دیدگاه افراد نسبت به آن ها تغییر کند. به همین سبب ایمپلنت دندان بازیگران امری لازم و ضروری است تا در هنگام نقص دندان انجام دهند. لبخند بازیگران با دندان های سفید و سالم بیشتر در ذهن بیننده باقی می ماند و داشتن لبخندی با دندان ها نا سالم جلوه خوشایندی را برای مخاطب ایجاد نمی کند. زمانی که بازیگران برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته بهترین متخصص ایمپلنت مراجعه می کنند ، ابتدا لازم است شرایط لثه و دندان های آن ها بررسی شود تا از بهترین نوع ایمپلنت برای پر کردن جای خالی دندان ها استفاده شود.

ایمپلنت دندان بازیگران

چرا بازیگران از ایمپلنت برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته خود استفاده می کنند ؟

بازیگران ممکن است به دلایل مختلفی نظیر تصاف ، شکستگی دندان ، پوسیدگی ، دندان خود را از دست بدهند. جای خالی دندان بسیار ناخوشایند بوده و می تواند در صحبت کردن و غذا خوردن اختلال ایجاد کند و اعتماد به نفس افراد را در ارتباط با دیگران کاهش دهد. به همین علت بازیگران به دنبال بهترین روش جایگزین برای دندان های از دست رفته خود هستند.

ایمپلنت های دندان به دلیل عملکرد مشابه و داشتن ظاهری شبیه به دندان های طبیعی می توانند انتخاب بسیار مناسبی باشند. هم چنین ایمپبنت ها از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند و می توانند صحبت کردن و لبخند افراد را بهبود ببخشند. ایمپلنت های دندان به دلیل ثابت بودن ، دردسرهای دندان مصنوعی متحرک  یا پروتزهای دندانی را ندارند. بعد از ایمپلنت ، بازیگران می توانند غذای مورد علاقه خود را بدون هیچ مشکلی میل نمایند و هیچ اختلالی در صحبت کردن آن ها به وجود نخواهد آمد. به همین علت بازیگران به منظورافزایش زیبایی لبخند خود از ایمپلنت استفاده می کنند.

مزایای استفاده از ایمپلنت دندان برای بازیگران چه می باشد ؟

امروزه ایمپلنت های مختلفی در باز وجود دارد که توسط برندها و کشورهای مختلفی ساخته می شوند. هزینه ایمپلنت دندان نیز بر اساس نوع ایمپلنت مشخص می شود. این نوع از ایمپلنت ها با توجه به نیاز هر بازیگر برای کاشت دندان از دست رفته مورد استفاده قرار می گیرد تا بهترین نتیجه به دست آید. ایمپلنت مزایای بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره شده است :

زیبایی ظاهری افراد حفظ می شود

موجب بهبود لبخند و افزایش اعتماد به نفس خواهد شد

استحکام بالا

ترمیم شدن دندان به بهترین شکل ممکن

همرنگ بودن با دندان های طبیعی

ماندگاری بالا

جلوگیری از آسیب و تحلیل رفتن سایر دندان ها

رسیدگی به بهداشت دندان ها راحت تر از پروتزهای دندانی می باشد

لبخند طبیعی و عملکرد بهینه

هزینه ایمپلنت دندان بازیگران چقدر است ؟

هزینه ایمپلنت دندان به عوامل مختلفی بستگی دارد. بعد از انجام معاینه توسط بهترین متخصص ایمپلنت ، هزینه نهایی مشخص می شود. از جمله این عوامل که در تعیین قیمت ایمپلنت دندان نقش دارد به موارد زیر می توان اشاره کرد :

تخصص دندانپزشک

نوع ایمپلنت

ساختار لثه

نیاز به پیوند استخوان

تعداد دندان هایی که باید ایمپلنت شوند

با در نظر گرفتن این عوامل هزینه نهایی مشخص خواهد شد. اغلب بازیگران با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین نوع ایمپلنت ها در بهترین کلینیک های دندانپزشکی ، کاشت ایمپلنت دندان خود را انجام می دهند. به همین علت ممکن است هزینه ایمپلنت دندان بازیگران از سایر افراد بیشتر باشد. در حال حاضر ایمپلنت های آمریکایی و اروپایی نسبت به سایر ایمپلنت ها گران تر می باشد. اما به دلیل کیفیت بالا ، این نوع از ایمپلنت ها در میان بسیاری از بازیگران از محبوبیت بالایی برخوردار است.

ایمپلنت دندان بازیگران

مدت زمان کاشت دندان به چه عواملی بستگی دارد ؟

سلامت عمومی دندان

استحکام لثه

محل قرار گیری دندان

در شرایطی که لثه استحکام لازم را برای کاشت ایمپلنت نداشته باشد ، لازم است پیوند استخوان انجام شود که دوره درمان را طولانی تر می کند ، هم چنین نیاز به صرف هزینه بیشتر می باشد. در صورتی که پیوند استخوان انجام نشود ، بعد از مدتی دندان دچار شکستگی و آسیب خواهد شد.

ایمپلنت دندان از چه ماده ای ساخته شده است ؟

تیتانیوم ماده اصلی سازنده ایمپلنت می باشد که سازگار با بدن بوده و به عنوان پایه ای قوی و مستحکم برای دندان ها عمل می کند. ممکن است برخی از افراد به تیتانیوم حساسیت داشته باشند به همین علت از ماده ای جایگزین به نام زیرکونیوم برای ساخت ایمپلنت استفاده می کنند. پیوند ایمپلنت با زیرکونیوم به اندازه پیوند با تیتانیوم موفقیت آمیز می باشد.

در این مقاله کلینک دندانپزشکی ایمپلنتیا تلاش کرد تمام مواردی که بازیگران برای جایگزین کردن دندان های از دست رفته خود در نظر می گیرند تا بهترین انتخاب را داشته باشند، بیان کنیم. امید است خواندن این مقاله برای شما مفید باشد. 



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 4.5 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز