بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چرا خرید فالوور فعال ایرانی مهم است؟

خرید فالوور فعال ایرانی اینستاگرام از مهم ترین راه کارهایی است که برای رشد پیج تان میتوانید انجام دهید. مدت زیادی است که اینستاگرام در کشورمان محبوبیت زیادی دارد. تا چند سال پیش هیچ کس فکرش را هم نمی کرد که اینستاگرام چنین تاثیر گسترده ای بر زندگی ما بگذارد. اما چرا فعالیت در اینستاگرام مهم است؟
قبل از این که بدانیم چرا خرید فالوور ایرانی مهم است، باید بدانیم که چرا اینستاگرام مهم است. اینستاگرام یک فضای رایگان برای رشد کسب و کارها و تعاملات انسانی در اختیار همه ما قرار داده است و چه چیزی بهتر از این؟

شما می توانید با داشتن یک پیج حرفه ای درآمدتان را در اینستاگرام چندین و چند برابر افزایش دهید. پیجی را در اینستاگرام تصور کنید که فعالیتش در زمینه انتشار داستان کوتاه و رمان است. برای افزایش فالوورها مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که برای خرید فالوور فعال مناسب اقدام کنید.


 شما برای افزایش فالوور پیج اینستاگرامی خود باید فعالیت زیادی داشته باشید و محتوای مناسب منتشر کنید، اما این پروسه بسیار طولانی خواهد بود در این زمان خرید فالوور فعال ایرانی پیشنهاد میشود تا زودتر به هدف خود برسید.

فالوور ایرانی اینستاگرام بهترین نوع فالوور

خرید فالور اینستاگرام از فالووران

شما می توانید انواع مختلف فالوور  ایرانی را از سایت فالووران خریداری نمایید. خرید فالوور فعال ایرانی از جمله موثرترین فالوورها برای پیج شما محسوب می شود.
مزایای خرید فالوور فعال ایرانی شامل موارد زیر می شود:

  • داشتن تعداد بالای فالوور ایرانی باعث می شود اعتبار بیشتری کسب کنید.
  • فالوور ایرانی از آن جهت که ایرانی است به احتمال زیاد در پیج شما می ماند. مثلا برای یک فروشگاه ایرانی که در اینستاگرام فعالیت میکند فالوور ایرانی حتما پیشنهاد میشود
  • فالوور ایرانی حتی اگر پست های شما را لایک نکند یا تعامل دیگری با شما نداشته باشد، باز هم پست و استوری هایتان برای او نمایش داده می شود. آمار بازدید پیج شما بالا می رود و اینستاگرام رتبه خوبی به پیج تان می دهد.
  • فالوور ایرانی فرهنگ و نیازهای یکسانی با شما دارد. در هر زمینه ای که فعالیت کنید این فالوورها با شما وارد تعامل خواهند شد.

چرا خرید فالوور فعال ایرانی مهم است؟

فالوور ایرانی اینستاگرام شما را به درآمد می رساند

در اینستاگرام مشغول به فروش محصولات هستید؟ پیج شخصی خودتان را دارید و با انتشار عکس و… سعی در افزایش بازدید پیج دارید؟ می خواهید یک پیج را بالا بیاورید و سپس از طریق آن درآمدزایی کنید؟ هدف تان از فعالیت در اینستاگرام هر چه باشد، مشابه همین زمینه هایی خواهد بود که گفتیم.
در هر صورت تعداد فالوور شما باید بالا باشد تا دیده شوید. دیده شدن اولین قدم برای رسیدن به اهداف تان در اینستاگرام است. فالوور ایرانی در موفقیت شما نقش زیادی دارد. همان طور که گفتیم این فالوورها در فروش، بالا بردن تعامل پیج و…. نقش مهمی دارند.

چه زمانی برای خرید فالوور فعال ایرانی اقدام کنم؟

همین لحظه. فرقی نمی کند چه زمانی از افتتاح پیج تان گذشته است. در هر صورت باید تعداد فالوورهایتان را بالا ببرید. فالوورهای ایرانی هم زبان و هم فرهنگ شما هستند و به همین دلیل هر چه زودتر برای جذب آن ها اقدام کنید بهتر است.
 با در نظر گرفتن این موضوع، ارزش پیج شما در اینستاگرام بالا می رود. وقتی پیج تان از نظر اینستاگرام معتبرتر محسوب شود نمایش پست ها در اکسپلور بیشتر می شود و این خودش یعنی جذب تعداد بیشتری فالوور. شما زمانی که فالوور پیج خود را بالا ببرید میتوانید از مزایای آن استفاده کنید .
زمانی که آمار پیج بالا برود میتوانید تبلیغات برای پیج خود داشته باشید همچنین در کنار خرید فالوور فعال ایرانی برای زمانی که فالوورهای پیج تان بالا رفت خرید بازدید لایو هم داشته باشید تا آمار بازدید کنندگان لایو های شما هم طبیعی تر نشان دهد و اعتماد بیشتر به پیجتان داشته باشند.
 

چرا خرید فالوور فعال ایرانی مهم است؟

آیا فالوور ایرانی بدون ریزش است؟

نکته مهمی که باید بدانید این است که محتوای شما خیلی مهم است. درست است که جذب فالوور اهمیت ویژه ای دارد. پس باید شما محتوای ارزشمندی برای پیج خود داشته باشید تا بتوانید فالوور را تشویق به ماندن در پیج تان کنید. بنابراین ریزش یا عدم ریزش فالوورهای ایرانی بستگی به خود شما دارد. هر چه قدر فعالیت بهتری در اینستاگرام داشته باشید فالوورهایتان برای دنبال کردن شما علاقه مندتر خواهند بود.

فعالیت های زیر در پیج تان باعث می شود از ریزش فالوورهای ایرانی شما جلوگیری شود:

  • محتوای پیج تان نباید تکراری باشد.
  • پاسخ کامنت ها را بدهید و با کاربران تعامل داشته باشید.
  • بیو و لوگو پیج تان باید مناسب و جذاب باشد.
  • حواستان به کیفیت طراحی پست ها باشد.
  • مطالب و محتوای پیج تان باید مرتبط با زمینه فعالیت شما باشد.
  • برای انتشار محتوا زمانبندی درستی داشته باشید.
  • حواستان به قوانین استفاده از هشتگ ها و… باشد.
  • مطالب شما باید متناسب با فرهنگ جامعه و مخاطبین باشد.

آیا فالوور ایرانی باعث افزایش لایک می شود؟

بله. مطمئنا تعداد بیشتر فالوور باعث افزایش تعداد لایک ها می شود. فالوور ایرانی از آن جایی که یک شخص واقعی است با پیج تان وارد تعامل می شود.  و هم چنین ایرانی بودن این فالوورها باعث می شود که میزان تعامل و ارتباط فالوور ها با پیج شما خیلی بیشتر شود و بتوانید آمار پیج خود را بالا ببرید البته در نظر داشته باشید که در این جا هم نحوه فعالیت شما و نوع محتوایی که در پیج خود منتشر میکنید به شدت مهم است و بر افزایش لایک های پست های شما تاثیر گذار است.

منبع: https://followeran.com



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: