بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

خرید ظروف همواره یکی از خریدهای جذاب برای بانوان می‌باشد. اکثر خانم‌ها در خرید ظروف مورد نیاز خود، وسواس بسیار زیادی خرج می‌کنند. طراحی و تولید ظروف نیز مانند هر محصول دیگر در طی گذشت زمان با تغییرات چشم‌گیری همراه بوده است. بسیاری از ظروف قدیمی دیگر کارایی آن‌چنانی ندارند و به‌جای آن‌ها ظرف‌های جدیدی طراحی و تولید می‌شوند که در کنار جنبه کاربردی، جنبه تزئینی و زیبایی نیز دارند. در این بین استفاده از ظروف چینی با وجود تنوع بالا در طرح‌های جدید همچنان از لحاظ کاربردی بودن بر قوت خود باقیست. آیا تاکنون در بین برندهای مختلف ظروف چینی، سرویس چینی جهیزیه هومیت به گوش‌تان خورده است و یا ظروف چینی این برند را از نزدیک دیده‌اید؟ سرویس چینی جهیزیه هومیت یک انتخاب ایده‌آل برای آن دسته از تازه عروس‌هایی است که وسواس بسیاری در خرید جهیزیه خود دارند و همواره به دنبال بهترین‌ها هستند.

سرویس چینی جهیزیه هومیت

 سرویس چینی جزو آن دسته از ظروفی است که درآشپزخانه هر بانوی ایرانی دیده می‌شود و کاربرد بسیار زیادی دارد. ظرف‌های چینی سال‌های زیادی است که به‌عنوان ظروف لاکچری مورد استفاده قرار می‌گیرند و یکی از مهم‌ترین معیارهای یک کدبانوی ایرانی به شمار می‌روند. از این رو همه عروس‌ خانم‌ها در جهیزیه خود حتما یک سرویس چینی دارند. خرید ظروف به تنهایی برای بانوان هیجان زیادی دارد. حال اگر خرید ظروف برای تهیه جهیزیه باشد، قطعا این حس هیجان و جذابیت دوچندان می‌شود، اما مسئله اینجاست که تنوع بالا در طرح، کیفیت و برند ظروف چینی کمی انتخاب را برای بانوان دشوار ساخته است. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید این محصول کمی راجع به آن تحقیق کرده و ضمن آشنایی با طرح‌های جدید و به‌روز با ویژگی‌های سرویس چینی اصل نیز آشنا شوید. از این رو ضمن معرفی سرویس چینی جهیزیه هومیت معیارهای مهم در انتخاب سرویس چینی را شرح می‌دهیم. قبل از آن بهتر است با برند هومیت آشنا شوید.

هومیت

در سال‌های گذشته بیشتر بانوان برای خرید ظروف و سرویس‌های چینی برندهای خارجی را انتخاب می‌کردند چون برندهای داخلی از کیفیت قابل قبولی برخوردار نبودند اما در چند سال اخیر برندهای داخلی نیز با استفاده از متدهای پیشرفته‌تر در تکنولوژی روز به کیفیت قابل قبولی در تولید ظروف چینی رسیده‌اند. برند هومیت در سال ۱۳۹۴ با هدف طراحی و تولید انواع ظروف پذیرایی چینی، اوپال و غیره با کیفیت بالا بنا نهاده شده است. هومیت در مدت زمان کوتاه فعالیت خود در این حوزه توانسته با افزایش سطح کیفی محصولات خود و عرضه باکیفیت‌ترین ظروف پذیرایی و آشپزخانه رضایت مشتریان خود را جلب کند. شرکت هومیت فعالیت‌های خود را با  هدف بهبود کیفی محصولات، افزایش تنوع آن‌ها بر اساس بدنه و طرح، افزایش رضایت‌مندی مشتری، پیش‌گیری از آلودگی محیط زیست و اهداف بزرگ دیگر دنبال می‌کند. استقبال بی‌نظیر مشتریان از سرویس چینی جهیزیه هومیت و سایر محصولات این برند نشان‌دهنده کیفیت بالا و جذابیت این محصولات این برند است.

سرویس چینی جهیزیه هومیت

معیارهای مهم در انتخاب سرویس چینی جهیزیه

برند هومیت انواع سرویس چینی جهیزیه را در تنوع بسیار بالا تولید کرده و به خوبی پاسخگوی سلیقه‌های مختلف نوعروس‌هاست اما اگر تجربه‌ای در خرید این نوع ظروف ندارید، بهتر است به نکاتی که در ادامه ذکر می‌کنیم توجه کنید تا به انتخاب درستی در خرید سرویس چینی جهیزیه هومیت برسید:

  • قبل از خرید سرویس چینی باید به فرهنگ خانوادگی خود توجه کنید. احتمالا کمی برایتان عجیب است اما جالب است بدانید حتی نوع رفت و آمدهای خانوادگی نیز در انتخاب سرویس چینی نقش دارند. اگر فکر می‌کنید آمار میهمانی‌های خانوادگی و صمیمی شما بیشتر از مهمانی‌های رسمی است، دست شما در انتخاب ظروف چینی رنگی با طرح‌های شاد بازتر است، چون ظروف چینی پذیرایی بیشتر ساده و به رنگ سفید انتخاب می‌شود.
  • اگر ترکیب طرح و رنگ خاصی را برای ایجاد هارمونی خاص در آشپزخانه خود انتخاب کرده‌اید، بهتر است طرح سرویس چینی جهیزیه هومیت را نیز طوری انتخاب کنید که با الگوی مورد نظر شما در دکوراسیون آشپزخانه تناسب و همخوانی داشته باشد.
  • تنوع در طرح بدنه ظروف چینی مانند سرویس چینی دایره‌ای، بیضی و چهار گوش این امکان را به شما می‌دهد که متناسب با طرح سایر ظروف آشپزخانه به انتخاب مناسبی در خرید سرویس چینی هومیت برسید.

نکته: هیچ لزومی ندارد که سرویس چینی خود را با سایر لوازم آشپزخانه عروس ست و هماهنگ کنید. هرچند وجود یک الگوی طراحی و رنگ مشخص در ترکیب لوازم آشپزخانه عروس زیبایی و جلوه خاصی به دکوراسیون آن می‌بخشد اما از آن‌جا که ظروف چینی و سرویس چینی جهیزیه هومیت دوام و طول‌عمر بسیار بالایی دارند و شما به‌عنوان کسی که باید سال‌ها از این ظروف استفاده کنید، بهتر است طرحی را انتخاب کنید که باب میل و سلیقه خودتان است و اجباری در انتخاب طرح آن نیست. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که سرویس‌های چینی با طرح‌ها ساده‌تر برای استفاده طولانی مدت مناسب‌ترند. نه تنها زیبایی در سادگی است بلکه طرح‌های ساده در هر محصولی  به اصطلاح عام، دیرتر از مد می‌افتند‌. اگر به دنبال طرح‌های مد روز هم هستید، پیشنهاد می‌کنیم ظروف چینی طلاکوب و نقره‌کوب را انتخاب کنید.

  • در خرید ظروف چینی حتما به گارانتی آن توجه کنید. گارانتی هر محصول تضمین‌کننده کیفیت آن است و سرویس‌های چینی نیز از این قاعده مستثنا نیستند. چه بسا شما ناچارید برای خرید این ظروف مبالغ زیادی را پرداخت کنید، بنابراین توجه به کیفیت آن‌ها اهمیت بسیاری دارد. ظروف چینی با کیفیت در اثر شست‌وشو با مواد شوینده قوی و یا شست‌وشو در ماشین ظرف‌شویی کیفیت و درخشندگی خود را از دست نمی‌دهند. این ویژگی در مورد سرویس چینی جهیزیه هومیت کاملا صدق می‌کند. علاوه‌بر آن برند هومیت حاضر است ظروف شکسته را تحویل گرفته و به جای آن ظروف سالم تحویل دهد. البته به شرطی که شرایط شکستن آن تحت پوشش گارانتی هومیت باشد.

سرویس چینی جهیزیه هومیت

چگونه ظروف چینی جهیزیه هومیت را سفارش دهیم؟

شما می‌توانید از طریق لینک زیر وارد سایت فروشگاه هومیت شده و پس از انتخاب سرویس چینی مناسب سفارش خود را جهت خرید ثبت کنید. هومیت در تلاش است که با ارائه محتوای آموزشی در بخش مقالات سایت به شما برای  انجام یک خرید مطمئن و باکیفیت کمک کند.

خرید سرویس های چینی جهیزیه هومیت



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز