بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه بیشتر به زبان انگلیسی بخوانیم؟ نکات زیر را دنبال کنید

سطح مهارت خود را مشخص کنید: اگر هنوز مبتدی هستید، متون کودکان کمک بزرگی به شما خواهد کرد. اگر انگلیسی شما هنوز در آن سطح نیست، نمی توانید خودتان را مجبور کنید که یک رمان 300 صفحه ای بخوانید. احتمالاً فقط در نهایت ناامید خواهید شد و در صفحه 5 یا قبل از آن متوقف خواهید شد. بهترین آموزشگاه زبان آلمانی

یک بار در روز بخوانید: به کتابخانه محلی خود بروید و شاید یک کتاب کودکان برای مبتدیان یا روزنامه ها، مجلات و رمان های انگلیسی برای کسانی که در سطوح پیشرفته تر هستند، بردارید. اگر داستان خیلی طولانی است، لازم نیست تمام داستان را تمام کنید. یک فصل در روز خیلی پیشرفت می کند.

چیزی را بخوانید که به آن علاقه دارید. برو و با مطالبی که می خوانی لذت ببر! اگر به پخت و پز یا آشپزی علاقه دارید، یک کتاب آشپزی انگلیسی بردارید و مانند یک سرآشپز پنج ستاره شروع به کار کردن اجاق گاز کنید! آیا به رویدادهای جاری علاقه زیادی دارید؟ اخبار را به زبان انگلیسی بخوانید و شاید کمی کنکاش کنید تا به ریشه مسائل برسید. در این راه قطعا زبان و موارد دیگر را یاد خواهید گرفت.  بهترین آموزشگاه ترکی استانبولی

مطالبی را که به زبان انگلیسی می‌خوانید مرور کنید: بر 5W تسلط داشته باشید و از طریق مرور "چه کسی، چه، کی، کجا و چرا" مطالبی که می‌خوانید بیشتر بیاموزید. این تکنیک می تواند برای هر نوع مطالب خواندنی کاربرد داشته باشد.

به عنوان مثال، اگر فقط یک مقاله خبری می خوانید، آنچه در مورد آن صحبت می شود را مرور کنید. چه زمانی اتفاق افتاد و کجا اتفاق افتاد؟ چرا این اتفاق افتاد یا فکر می کنید چرا این اتفاق افتاد؟ می توانید پاسخ های خود را بنویسید یا شفاهی کنید.

  1. برنامه های انگلیسی را دانلود کنید

به عنوان مکمل نکته بالا، زبان دستگاه خود را به انگلیسی تغییر دهید تا بتوانید هر بار که با صفحه نمایش درگیر می شوید مجبور به خواندن و فکر کردن به انگلیسی شوید.

علاوه بر این، برنامه های کاربردی زیادی به زبان انگلیسی وجود دارد که می توانید برای تقویت یادگیری خود دانلود کنید. با تغییر زبان پیش فرضی که در آن نمایش داده می شود، رسانه های اجتماعی خود را به یک برنامه یادگیری انگلیسی تبدیل کنید.

  1. مطالعه آنلاین

زیبایی مطالعه آنلاین این است که می توانید در هر زمان و هر مکان یاد بگیرید. بنابراین، اگر می خواهید بدانید که چگونه انگلیسی را از ابتدا در خانه یاد بگیرید، راه حل آنلاین بودن است. قبلاً اشاره کردیم که انگلیسی زبان اینترنت است. استفاده از اینترنت به عنوان نقطه شروع بسیار گسترده است، و این چیز خوبی است.

با افراد انگلیسی زبان آنلاین دوست شوید: اگر کمی خجالتی هستید، یک فالوور ساده این کار را انجام دهید. خود را در معرض محتوای انگلیسی قرار دهید، از پست‌های متنی گرفته تا پادکست یا ویدیو. زمانی را به هضم یک یا دو پست از دوستان انگلیسی زبان خود اختصاص دهید و درک کنید که آنها می خواهند آنچه را بیان کنند و با عموم به اشتراک بگذارند.

چگونه بیشتر به زبان انگلیسی بخوانیم؟ نکات زیر را دنبال کنید

سوالات خود را بپرسید. همانطور که در حال گذراندن دوره یادگیری خود هستید، احتمالاً سوالات بیشتری نسبت به پاسخ های خود خواهید یافت. چرا این کلمه اینطور تلفظ می شود؟ چرا املا اینطوریه؟ آیا واقعاً باران گربه و سگ می بارد؟

هر زمان که سوالی داشتید، در پرسیدن دریغ نکنید. بهتر از این است که برای مدت طولانی بی سواد بمانیم. اگر کسی را ندارید که به سؤالات شما پاسخ دهد، آنلاین شوید و وبلاگ ها و انجمن هایی را جستجو کنید که به سؤال شما پاسخ می دهند.

مشترک شدن در محتوای انگلیسی: چه یک کانال یوتیوب باشد یا یک پادکست رایگان به زبان انگلیسی، ایجاد عادت روزانه به تنظیم کردن یکی از مطالب آن به شما در تسلط بر زبان انگلیسی کمک زیادی می کند. این یک راه خوب برای یادگیری است، به خصوص اگر زمان بسیار کمی برای آماده باش و مطالعه دارید. فقط هر زمان که در حال رانندگی، رفت و آمد، تمیز کردن یا حمام هستید، یک ویدیو یا پادکست پخش کنید و اجازه دهید مغزتان با شنیدن زبان آشنا شود.

  1. در کلاس ESL ثبت نام کنید

تسلط بر ESL یا انگلیسی به عنوان زبان دوم می تواند بیش از آنچه شما به تنهایی انجام دهید، نیازمند تلاش است. البته کمک می کند که شخص دیگری به شما آموزش دهد. با این حال، اگر بودجه ای برای صرفه جویی ندارید، نگران نباشید زیرا کلاس های ESL وجود دارد که هنوز هم می توانید به صورت رایگان دریافت کنید.

در اینجا یک راه آسان برای به دست آوردن درس ESL بدون شکستن بانک وجود دارد. توجه داشته باشید که اینها برای زبان انگلیسی در سطح کالج مناسب هستند.

به Google بروید و «کلاس‌های ESL در نزدیکی من» یا «کلاس‌های ESL در شهر» را جستجو کنید. لیستی از کلاس های موجود در منطقه خود دریافت خواهید کرد. می توانید نظرات آنها را بخوانید و برای دریافت جزئیات بیشتر با آنها تماس بگیرید. بیشتر مدارس از تماس تلفنی با شما یا ملاقات با شما برای توضیح نحوه عملکرد برنامه خاص خود خوشحال هستند.

  1. یادگیری خود را شخصی کنید

یادگیری باید سرگرم کننده باشد، بنابراین چه راهی برای یادگیری زبان بهتر از انجام آن در حین شرکت در کارهایی که دوست دارید وجود دارد؟ تمام فعالیت هایی را که دوست دارید انجام دهید فهرست کنید و سعی کنید آن را با انجام آن به زبان انگلیسی افزایش دهید.

یادگیری زبان یک کار مادام العمر است. کلمات جدید هر روز ابداع می شوند و موقعیت های جدید همیشه به وجود می آیند. اگر مصمم به یادگیری زبان هستید، باید از همین الان آن را به بخشی از زندگی روزمره خود تبدیل کنید.

در اینجا چند راه برای شخصی سازی تجربه یادگیری و لذت بردن بیشتر آورده شده است:

تماشای فیلم و درام به زبان انگلیسی: برای سطوح مبتدی، داشتن زیرنویس به زبان انگلیسی کافی است. این به شما می آموزد که سریع بخوانید و در عین حال به شما امکان می دهد از طریق ویدیو زمینه را درک کنید. اگر احساس می‌کنید کمی پیشرفته‌تر هستید، سعی کنید یک سریال یا فیلم کاملاً جدید را به زبان انگلیسی بدون زیرنویس تماشا کنید و آنچه را که اخیراً مشاهده کرده‌اید مرور کنید.

ستاره مورد علاقه خود را دنبال کنید: آیا یک سلبریتی انگلیسی زبان مورد علاقه دارید؟ وقت آن است که کمی تحقیق کنید و با آنلاین شدن و تماشای یا خواندن همه برنامه‌ها و مصاحبه‌های آن‌ها، درباره علاقه‌مندان بیشتر بدانید. یک بار تماشا کنید تا از اینکه چقدر دوست داشتنی هستند، دو بار برای دریافت خلاصه آنچه در حال رخ دادن است، سه بار برای تمرکز بر اظهارات و عبارات آنها و چهار بار برای اندازه گیری خوب، تماشا کنید. به هر حال آنها مورد علاقه شما هستند، بنابراین به راحتی از آنها خسته نخواهید شد، درست است؟

خواندن آهنگ های انگلیسی را تمرین کنید: اگر بیشتر به موسیقی علاقه دارید، لیست پخش خود را با انگلیسی پر کنید. فقط با آن سر و صدا نکنید - از آن بیاموزید! می توانید متن ترانه ها را به صورت آنلاین جستجو کنید و در مورد معنای آنها صحبت کنید. آهنگ ها شعر هستند و یادگیری آنچه خواننده می خواهد بیان کند راهی برای درک بیشتر زبان انگلیسی عجیب و غریب اما شگفت انگیز است.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: