بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

ممکن است هر از گاهی به دلایل مختلف از جمله انجام امور اداری و کاری، دید و بازدید اقوام یا حتی به قصد گردش و استراحت، قصد سفر به تهران را داشته باشید. این شهر هتل‌های فراوانی دارد که با استانداردهای بالایی ساخته شده‌اند و اقامت در آنها، تجربه سفر شما را لذتبخش خواهد کرد. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از این هتل‌های لوکس را به شما معرفی کنیم تا هر زمان خواستید به تهران سفر کنید، اقامت در این هتل‌ها را نیز مد نظر داشته باشید. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. 

اقامتی خاطره‌انگیز در بهترین هتل‌های تهران

هتل استقلال تهران

یکی از محبوب‌ترین و البته بزرگترین هتل‌های پایتخت، هتل استقلال تهران است. این هتل قدیمی که حدود شصت سال از ساخت آن می‌گذرد، این روزها یکی از معروف‌ترین هتل‌های ایران است. هتل 5 ستاره استقلال در تقاطع بزرگراه چمران و خیابان ولیعصر ساخته شده و چشم‌انداز بی‌نظیری رو به شمال تهران دارد. این هتل، شامل دو برج 15 طبقه است و در مجموع با 552 واحد اقامتی برای میزبانی از مسافرانش، جزو بزرگترین هتل‌های ایران نیز محسوب می‌شود. هتل استقلال سه رستوران دارد که می‌توانید برای صرف ناهار و شام به آنها مراجعه کنید و دیگر نیازی به خروج از هتل نداشته باشید. همچنین این هتل امکانات تفریحی مختلفی برای خاطره‌انگیزتر شدن سفر شما دارد که از میان آنها می‌توان به زمین تنیس، استخر، سونا، جکوزی و همچنین سالن بدنسازی اشاره کرد.

هتل اسپیناس پالاس تهران

یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر تهران که پنج ستاره‌ست و چشم‌انداز متفاوتی به شهر تهران دارد، هتل اسپیناس پالاس تهران می‎‌باشد. این هتل که در غرب پایتخت ساخته شده و در محله سعادت آباد قرار دارد، 400 اتاق و سوئیت برای رزرو در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هتل اسپیناس پالاس 3 رستوران دارد که بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی در آن سرو می‌شوند و دیگر نیازی نیست که برای صرف ناهار و شام، به دنبال رستوران دیگری بگردید. این هتل زمین تنیس نیز دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید و انرژی‌تان را تخلیه نمایید.

چگونه در تهران هتل رزرو کنیم؟

هر وقت خواستید برای سفری کاری، تفریحی یا بازدیدی، به تهران بیایید و با رزرو هتل تهران چند شبی را در پایتخت اقامت داشته باشید، کافیست سری به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ بزنید.

بعد از ورود به اسنپ تریپ، باید به بخش هتل داخلی بروید، شهر مقصد خود را مشخص کنید و بازه زمانی اقامت در هتل را نیز تعیین کنید. اسنپ تریپ به شما لیستی از هتل‌های موجود و ظرفیت‌دار آن هتل را به شما نمایش می‌دهد و می‌توانید آنها را به لحاظ موقعیت مکانی، قیمت، امکانات و دیگر موارد، باهم مقایسه نموده و هتل مورد نظرتان را رزرو نمایید. کافیست بعد از رزرو، هزینه هتل را بصورت اینترنتی پرداخت کنید تا رزروتان قطعی شود و با خیال راحت به پایتخت سفر کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: