بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

در بازی فری فایر چندین نقشه وجود دارد که با توجه به نقشه انتخابی میتوانید مکان مناسب برای فرود را برگزینید. در ادامه انواع نقشه های بازی فری فایر را بررسی میکنیم.

با بهترین مکان های فرود در فری فایر آشنا شوید

انواع نقشه های بازی فری فایر

برای استفاده از نقشه بازی میتوانید با جم فری فایر(Free Fire Gem) به راحتی به آن دسترسی داشته باشید. خرید جم فری فایر به خصوص جم فری فایر ارزان یکی از راهکار های مناسب برای به دست آوردن نقشه بازی است. در ابتدا دو نقشه برای بازی فری فایر موجود بود اما در حال حاضر سه نقشه وجود دارد که در زیر به آنها اشاره میکنیم.

  • Bermuda
  • Kalahari
  • Purgatory

نقشه Bermuda

نقشه Bermuda یکی از معروف ترین مپ های بازی فری فایر است. در این مپ شما میتوانید با تمامی بازیکنان حاضر در بازی رقابت کنید. یکی از روش های دریافت این مپ خرید جم فری فایر با آیدی می باشد. ‌

با بهترین مکان های فرود در فری فایر آشنا شوید

برای فرود مناسب باید به شرایط جغرافیایی و مناطق جنگی نقشه تسلط داشته باشید. در مناطق جنگی بازی فری فایر تعداد بازیکنان زیادی وجود دارد که احتمال خطر را افزایش می دهد. به عنوان مثال منطقه Bimasaki Strip از مناطقی است که توصیه میشود از آن دوری کنید. در این منطقه بازیکنان بسیار زیادی در حال فعالیت اند بنابراین منطقه مناسبی برای فرود نیست.
 

محل فرود در نقشه Bermuda

هنگام فرود باید به محل تراکم بازیکنان دقت کنید. این تراکم را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم میکنیم.

اگر بازیکنان در بخش جنوبی نقشه برمودا قرار دارد میتوانید در مناطقی همچون Kota Tua و Cape Town   فرود آیید. با خرید جم فری فایر با آیدی میتوانید از این  نقشه استفاده کنید.
در زمان تراکم در قسمت شمالی نقشه Bermuda در بازی فری فایر میتوانید فرود خود را در یکی از مناطق Outpost   و Nam village انجام دهید. این بخش از مناطق نقشه برمودا امنیت بالاتری دارد زیرا تراکم بازیکنان بازی کمتر است.

 

•    منطقهCAPE TOWN   

با فرود در بخش جنوبی نقشه برمودا میتوانید از سلاح های کاربردی زیادی استفاده کنید. این منطقه مساحت کمی دارد اما با ساختمان هایی که در خود جای داده است منطقه خوبی برای فرود است. همچنین با خرید جم  فری فایر با آیدی نیز میتوانید به تجهیزات قدرتمندی دسترسی داشته باشید و غارت خود را با این تجهیزات انجام دهید.

•    منطقهKota Tua

این منطقه برای فرود در مپ برمودا یکی از بهترین مختصات را دارا می باشد. برای فرود در این بخش ابتدا شما باید خودتان را به آسیاب در بالای تپه ها برسانید. این تپه دارای سلاح و تجهیزات زیادی است.

 توجه داشته باشید این بخش دارای بازیکنان رقیب است و بهتر است بازیکنانی که تجهیزات کافی برای مبارزه را همراه خود ندارد از فرود در این منطقه خودداری نمایند. برای دریافت تجهیزات میتوانید از جم فری فایر استفاده کنید.

•    منطقه  Outpost

با فرود در این منطقه میتوانید از تنوع سلاح ها بهره مند شوید. با رفتن به منطقه Hangar به تجهیزات و سلاح های مختلف دسترسی خواهید داشت.

•    منطقه  Rim Nam Village

در این منطقه انواع زره و تجهیزات انباشته شده است که لازمه بهره مندی از این تجهیزات سرعت عمل بالای بازیکن است.
 

با بهترین مکان های فرود در فری فایر آشنا شوید

نقشه  Kalahari

این مپ شامل بخشی بیابانی با ساختمان های کوچک است و به  دلیل فاصله کم، بازیکنان قادر به انجام اقدامات بیشتر هستند. در این نقشه حداکثر 50 بازیکن فعالیت دارند. در همین راستا مبارزات در فاصله های کم از یکدیگر انجام میشود و بازیکنان بهتر از سلاح قدرتمندی مانند اسلحه های SMG   کمک بگیرند. در این مپ بازیکنان باید بهترین بازی خود را به نمایش گذاشته و تا حد امکان Booyahs جمع آوریی و ذخیره کنند.

محل فرود در نقشه  Kalahari

در این بخش نیز مکان های مختلف با تجهیزات مختلف وجود دارد که میتوانید از بین آنها محل فرود را انتخاب کنید. این موارد شامل نقاط زیر است که در ادامه چند مورد را به اختصار توضیح میدهیم:

  • Refinery
  • Command post
  • The Sub
  • Bayfront
  • Foundation
  • Shrines
  • Old Hampton  

•    منطقه  Refinery

این منطقه از نقشه کالاهاری در بازی فری فایر دارای تعداد زیادی برج و مجتمع است. تراکم بالای برج ها باعث میشود راه های ورودی موجود در مپ بسیار باریک و زیاد باشند. این منطقه دارای تجهیزات متعددی است که توجه بسیاری از بازیکنان را برای فرود به خود اختصاص می دهد.

•    منطقه  Command post

این بخش دارای ساختمان های فراوان و کوچک است. این ساختمان ها راهرو های کوچک و زیادی دارند که بازیکنان می توانند مبارزات مهیجی را تجربه کنند.

•    منطقه The Sub

این منطقه ما بین دو کوه قرار دارد و یکی از مناطق پر طرفدار برای تک تیرانداز ها است. تک تیرانداز ها در این منطقه میتوانند امتیاز بالایی را کسل کنند.  

 

نقشه  Purgatory

این مپ دارای بخش های پر از تجهیزات است و بیشتر بازیکنان این بخش را ترجیح می دهند. توصیه می شود بازیکنانی که تازه وارد هستند این نقشه را انتخاب نکنند. سه بخش که در ادامه به آنها اشاره می کنیم از مناطق مناسب برای فرود اند:

  • Brasilia
  • Marble works
  • Moathouse
  • منطقه Brasilia

برازیلیا یکی از برترین مناطق در نقشه Purgatory است. توجه داشته باشید این نقطه برای مبتدیان بسیار خطرناک است. این منطقه دارای ساختمان های بسیار کوچک، خانه و آپارتمان هایی پر از تجهیزات و غنیمت می باشد.

این قسمت با توجه به تعداد بالای ساختمان ها یک مکان مهیج برای بازیکنان حرفه ای محسوب می شود. بازیکنان حرفه ای می توانند با خرید جم فری فایر در بالا بردن سطح بازی، دریافت تجهیزات و مهارت خود کوشا باشند و از رقابت بالاتری برخودار شوند.

 

منطقه Marble works

در نقشه جغرافیایی بازی فری فایر، این بخش در قسمت غربی نقشه Purgatory قرار دارد. این منطقه وسیع و دارای فضا باز بسیار زیاد است  که یکی از دلایل برای فرود اکثر بازیکنان محسوب می شود.

این منطقه دارای چهار انباری بزرگ می باشد که هر یکی دارای تجهیزات و غنیمت های مختلف و با ارزش است. به بازیکنان تازه وارد توصیه می کنیم در این منطقه فرود نیایند اما بازیکنان حرفه ای میتوانند با الماس فری فایر تجهیزات خود را ارتقا داده و از بازی هیجان انگیز در این مپ لذت ببرند.

•    منطقه Moathouse

منطقه Moathouse نیز شامل تعداد زیاد ساختمان در یه منطقه وسیع است. این منطقه در بخش شمالی نقشه Purgatory قرار دارد. غنیمت های این منطقه در دو سطح 2 و سطح 3 دسته بندی می شوند. این منطقه نیز برای مبتدیان توصیه نمی شود زیرا تعداد بازیکنان در این منطقه بالا است. برای بالا بردن امنیت در این بخش میتوانید از الماس فری فایر (Free Fire Diamond) استفاده کنید. با خرید جم فری فایر ارزان نیز میتوانید به امکانات دسترسی پیدا کرده و از بازی لذت ببرید.

امیدواریم با توجه به توضیحات گفته شده و همچنین راه کار هایی همچون خرید جم فری فایر از بازی فری فایر لذت ببرید.

منابع:

https://firstsportz.com/top-5-best-landing-spots-in-free-fire-bermuda-map-2/

https://www.sportskeeda.com/free-fire/5-best-landing-spots-beginners-free-fire-s-bermuda-map

https://asangem.com/تکنیک-های-حرفه-ای-در-بازی-free-fire/



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز