بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین روش های لاغری اندام چیست؟

لاغری یکی از مواردی می باشد که افراد چاق آن را آرزو می کنند. تناسب اندام و لاغری همیشه خواسته افرادی است که دوست دارند جذاب باشند ما می خواهیم در این مقاله چند روش لاغری اندام را بررسی  کنیم و جزییات آنها را مورد بررسی قرار دهیم پس اگر واقعا قصد تان این است که اندامی جذاب و زیبا را برای خودتان بسازید تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

معجزه آساترین روش های لاغری چیست؟ (کویتیشن، آر اف فرکشنال، و...)

کویتیشن لاغری

کویتیشن یک روش برای لاغری اندام می باشد که می تواند رسوبات چربی در بدن را از بین می برد. روش کویتیشن همچنین می تواند به عنوان جایگزینی لیپوساکشن به کار رود. عوارض کمی در خصوص استفاده از کویتیشن لاغری وجود دارد  ولی این مورد به این معنا نیست که استفاده از کویتیشن لاغری  هیچ عارضه ای ندارد. از عوارض کوتاه مدت کویتیشن می تواند به کبودی و درد اشاره کرد. همچنین امکان شل شدن پوست نیز بعد از استفاده از کویتیشن لاغری دیده شده است.

 استفاده از کویتیشن از نظر اثربخشی بسیار متفاوت است  ولی برای اینکه درک بیشتری نسبت به کویتیشن لاغری ایجاد شود باید آزمایش های بالینی بسیار گسترده ای صورت بگیرد، پس می توان به کویتیشن لاغری به عنوان یک روش لاغری نیز بسنده کرد.

آر اف فرکشنال

آر اف فرکشنال روشی است که برای سفت شدن پوست استفاده می شود و علائم پیری را نیز کاهش می دهد. استفاده از آر اف فرکشنال همچنین می تواند پوست را حجیم کند و بافت های آسیب دیده را نیز ترمیم خواهد کرد. روش آر اف فرکشنال به بازسازی سلولی و تولید کلاژن نیز کمک می کند.

 استفاده از آر اف فرکشنال بیشتر برای از بین بردن خطوط ریز- چین و چروک، شلی پوست مقابله می کند. با استفاده از روش آر اف فرکشنال، پوست جوان می شود و نسبتا حجیم می گردد، همچنین پوست سفت می شود و بافت و رنگ پوست نیز نسبتا زیباتر جلوه داده می شود. آر اف فرکشنال همچنین  جای زخم و ترک های پوستی را نیز از بین می برد.

آر اف وکیوم

آر اف وکیوم یا (rf vacuum) روشی می باشد که برای از بین بردن چربی هایی که در ران و زانو و باسن و شکم و بالای بازو وجود دارند استفاده می شود. استفاده از آر اف وکیوم همچنین سلولیت ها را از بین می برد و جریان خون را نیز بیشتر می کند. همچنین روش آر اف وکیوم غدد لنفاوی را تحریک کند و در خصوص ماساژ بعد از ورزش نیز حساب می شود.

 آر اف وکیوم همچنین می تواند تولید کلاژن را تحریک کند و حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری پوست را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. از طریق گردش سلولی ایجاد شده نیز آر اف وکیوم باعث سفت شدن پوست و جوان تر شدن آن می شود. همچنین این روش می تواند شلی پوست را کاهش دهد و باعث بهبود ساختاری پوست نیز می شود.

سوالات متداول

1-کدام روش در خصوص لاغری اندام بسیار مناسب است؟

لاغری اندام روشی است که تخصص خاص خودش را می طلبد. مثلا  باید از طریق روشی مطمئن بتوانیم چربی های زیر برخی از اندام هایمان را از بین ببریم تا بتوانیم زیباتر به نظر برسیم. روش هایی مثل آر اف وکیوم و آرف فرکشنال نیز باید تحت نظر یک پزشک انجام شود تا هیچ گونه آسیبی رخ ندهد.

2-آیا تمامی روش های لاغری بدون عارضه هستند؟

برای این سوال نمی توانیم پاسخ صریحی ارائه دهیم ولی اگر بخواهیم به منظور اصلی سوال دقیقا اشاره کنیم باید بگوییم که حتی برخی داروها نیز یکمی عارضه دارند و تحت نظر پزشک باید تمامی موارد بررسی شود، حتی روش های لاغری ای که در این مقاله مطرح کردیم بدن را دچار کبودی و در برخی موارد دچار شلی پوست می کند. این موارد در مدت زمان محدودی رخ می دهد پس نیازی به نگرانی نیست.

3-آیا برای روش های  لاغری اندام می توانیم خودمان وارد عمل شویم؟

خیر، چون شما باید دانش کافی و تجربه برای لاغری اندام را داشته باشید. پس در این خصوص می توانیم به شما بگوییم که حضور یک پزشک متخصص لاغری می تواند به شما کمک کند تا از شر هر گونه چربی که در بدن تان هست خلاص شوید بدون اینکه به خودتان آسیبی بزنید.

کلام آخر

در این مقاله ما بهترین روش های لاغری اندام را مورد بررسی قرار دادیم. ابتدا ما روش کویتیشن لاغری را بررسی کردیم و سپس به سراغ  روش های آر اف فرکشنال و آر اف وکیوم نیز رفتیم. شما عزیزان اگر قصد استفاده از روش های لاغری اندام را دارید باید تحت نظر یک متخصص این کار را انجام دهید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: