بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

ترفندهای تشخیص باتری اصلی آیفون 7

قطعات و سخت افزارهای مورد استفاده در گوشی های آیفون، توسط خود برند اپل تولید می شوند تا بالاترین کیفیت و سازگاری را با گوشی داشته باشند. به همین دلیل تشخیص باتری اصلی ایفون7 از اهمیت بسیار زیادی نزد مخاطبان برخوردار است. چنانچه به اشتباه باتری تقلبی را برای گوشی خود بخرید، طی مدت زمانی کوتاه متوجه کیفیت پایین و عملکرد غیر قابل قبول آن خواهید شد. در ادامه، بهترین ترفندهای تشخیص باطری اصلی ایفون7 را به شما معرفی می کنیم تا خرید باتری گوشی خود را به بهترین نحو انجام دهید.

تفاوت های باتری اصل و تقلبی آیفون7

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که خرید باطری اصلی گوشی آیفون 7 بسیار ساده بوده و به سادگی می توانند آن را از باتری تقلبی تشخیص دهند. در حالی که باتری های تقلبی در بازار، شباهت بسیار زیادی با باطری های اورجینال دارند و متوجه شدن وجه تمایز آن ها کار ساده ای نیست. برای تسهیل تشخیص اصالت باتری و خرید باطری با کیفیت، مهم ترین تفاوت های باتری اصلی و تقلبی آیفون 7 را برایتان شرح می دهیم:

  • از آنجایی که باتری اصل برند اپل ساختار فلزی دارد، سنگین تر از نسخه های تقلبی است. تمامی نسخه های تقلبی و کم کیفیت باتری گوشی آیفون، برای کاهش قیمت باطری، از پلاستیک برای تولید آن ها استفاده می کنند؛ بنابراین شما با استفاده از مقایسه وزن باطری های مختلف، قادر به تشخیص تشخیص باتری اصلی ایفون7 خواهید بود.
  • همان طور که همه ما می دانیم، محصولات برند اپل بسیار گران قیمت هستند؛ پس اگر متوجه ارزان بودن بیش از حد قیمت باطری ایفون 7 شوید، طبیعی است که باید به اصالت آن شک کنید.
  • کیفیت ساختار باتری موبایل اپل به قدری بالا است که تشخیص باتری گوشی ایفون7 برای مصرف کنندگان قدیمی محصولات این برند سهولت بالایی دارد. اگر متوجه هر گونه نقص قابل توجهی در ساختار باطری شدید، از خرید آن خودداری کنید.
  • تطابق و هماهنگ بودن اطلاعات روی باتری گوشی و جعبه آن، مورد دیگری است که باید به آن توجه کنید. بسیاری از تولید کنندگان باطری تقلبی گوشی، به تطبیق این اطلاعات و مشخصات توجه ندارند که باعث شده وجه تمایز برجسته و قابل تشخیصی بین آن ها به وجود بیاید.
  • با توجه به وجود قطعات بی کیفیت در باطری های تقلبی، عمر بسیار کمتری از باتری های اصلی دارند؛ در حالی که شاید باطری اورجینال گوشی آیفون تا چندین سال نیازهای روزمره افراد را تامین کند.

 

چگونه بفهمیم باتری گوشی آیفون7 اورجینال است؟

از جمله ترفندهای کاربردی برای تشخیص اصل بودن باتری گوشی آیفون 7، تست تطابق پذیری گوشی با باطری است. چنانچه باتری گوشی آیفون توسط خود برند اپل تولید شده باشد، می توانید مشخصات و وضعیت باتری را در بخش تنظیمات موبایل خود بررسی کنید؛ چرا که فقط باطری های برند اپل با گوشی های آن تطابق دارند. برای این که اصالت و کیفیت باتری نصب شده بر روی گوشی خود را بررسی کنید، اقدامات زیر را به ترتیب انجام دهید و از اصل بودن باطری گوشی خود اطمینان حاصل کنید:

  1. در بخش تنظیمات گوشی آیفون، بخشی به نام باتری وجود دارد که می توانید تمام اطلاعات باطری گوشی خود را در آن مشاهده کنید. برای تشخیص باتری اصلی ایفون7، وارد این بخش شوید.
  2. در بخش باتری تنظیمات گوشی آیفون، گزینه دیگری به نام Battery Usage وجود دارد که میزان مصرف شارژ و وضعیت باتری گوشی شما را نشان می دهد. روی این گزینه کلیک کنید.
  3. اگر باتری گوشی آیفون شما اصل بوده و با موبایل تطابق داشته باشد، اطلاعات به صورت کامل برایتان نمایش داده می شود؛ اما اگر باتری شما تقلبی است، این جمله برایتان نمایان خواهد شد: Battery information will be available after using iPhone for few minutes. این جمله، نشان می دهد که باتری گوشی شما فیک بوده و با قطعات دیگر گوشی ایفون 7 سازگاری مطلق ندارد.

 

ترفندهای تشخیص باتری اصلی آیفون 7

این ترفند، سازگاری باتری با گوشی را مشخص می کند و تا حدود زیادی بین کاربران کاربرد دارد. نکته ای که باید در حین خرید باتری گوشی آیفون7 به آن توجه داشته باشید، انگلیسی نبودن نوشته های روی باطری و جعبه آن نشان دهنده تقلبی بودن باتری است؛ چرا که برند اپل این قطعات را در کشور آمریکا تولید می کند. در بازار باطری موبایل به وفور مشاهده شده که با وجود چینی بودن نوشته های روی باتری گوشی آیفون 7، فروشگاه ها تعداد زیادی از آن ها را به بازار عرضه کرده اند.

از آنجایی که مخاطبان یک منبع موثق برای خرید باطری اورجینال گوشی موبایل نمی شناسند، همواره ریسک تقلبی بودن قطعات آن ها را تهدید می کند. توصیه ما به شما این است که تمام قطعات و سخت افزارهای مورد نیاز برای گوشی موبایل خود را از فروشگاه جانبی خریداری کنید؛ چرا که این فروشگاه آنلاین معتبر و شناخته شده، فروش انواع لوازم جانبی اصل و با کیفیت را انجام می دهد و در قبال عملکرد محصولات خود تعهد دارد.

منبع:

https://www.tomsguide.com/us/smartphones-best-battery-life,review-2857.html

https://janebi.com/mag/draining-the-phone-battery-without-use

https://bazaar.shopclues.com/mobile-and-tablet-accessories-batteries.html



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز