بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

همان‌طور که می‌دانید؛ سن و استیج پایه اصلی اکثر مراسمات و همایش‌ها است. اما موضوع با اهمیت در این خصوص این است که علاوه بر خرید استیج و سن می‌توان از گزینه اجاره استیج نیز بهره برد؛ چراکه زمان اکثر مراسمات کوتاه است و در این مواقع، خرید استیج و سن ضروری به نظر نمی‌رسد. از طرف دیگر از جمله دغدغه‌های افراد که مراسمات مختلفی را در پیش دارند، انتخاب استیجی مناسب است که در اکثر موارد، خرید یا اجاره سن‌ و استیج ساخته شده از سازه اسپیس فریم پیشنهاد داده می‌شود. حال ما در این مقاله قصد داریم ضمن توضیحاتی کلی در مورد سن و استیج، درباره مزایای استفاده از این نوع استیج از دید گروه صنعتی تولیدی اسپیس فریم نیز صحبت کنیم و موارد مربوط به آن را بازگو نماییم.

خرید و اجاره سن و استیج از گروه صنعتی تولیدی اسپیس فریم

سن و استیج

همانطور که می‌دانید استیج‌ها از پیش ساخته شده هستند و در مواقع لزوم بکار گرفته می‌شوند. این نوع از محصولات برای مراسماتی مانند افتتاحیه‌ها و جشن‌هایی مانند عروسی در نظر گرفته شده‌اند و قابل تهیه از مراکز فروش استیج هستند. ضمناً سن و استیج‌ها در اندازه‌های مختلفی وجود دارند که مناسب سالن‌های سرپوشیده و موقعیت‌های باز، تدارک داده می‌شوند. در کنار این موارد، سن و استیج‌ها قابل اجرا برای هر نوع ارتفاعی بوده و با توجه به اینکه قابلیت نصب سریع دارند به‌راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرید و اجاره سن و استیج‌های اسپیس فریم

برای ساخت استیج و سن مقاوم و ایده‌آل می‌توان از انواع اسپیس فریم استفاده کرد که در فرم‌ها، شکل و شمایل مختلف در دسترس هستند. در واقع به کمک این سازه به‌راحتی امکان ساخت سن و استیج برای موقعیت‌های مختلف مانند غرفه‌های نمایشگاه، مراسمات و... وجود دارد که کافی است براساس اولویت‌هایتان اقدام کنید. به‌طورکلی با توجه به اینکه خرید استیج برای برخی از موارد به‌صرفه نیست؛ اکثر افراد به اجاره‌ی آن روی می‌آورند که البته باید در نظر داشت که برای اجاره استیج و سن نیز باید از مراکز معتبر نظیر گروه صنعتی تولیدی اسپیس فریم، کمک گرفت؛ چراکه فقط این نوع از مراکز هستند که تهیه و ساخت این محصولات را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند. 

مزیت‌های استفاده از اجاره‌ی سن و استیج

همانطور که حتماً متوجه شده‌اید، اجاره استیج و سن مانند استیج عروسی و مواردی از این دست به نسبت خرید آنها ایده‌ی بهتری است. دلایل مهمی برای این منظور وجود دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

- احتمال راه‌اندازی بعضی از مکان‌ها به صورت محدود وجود دارد و در صورت نیاز به استیج، پرواضح است که خرید این محصولات منطقی به نظر نمی‌رسد چراکه پس از جمع‌آوری موقعیت، سن و استیج‌ها بلا استفاده خواهند شد. در این صورت اجاره‌ انواع استیج مانند استیج هلندی که از نمونه‌های با کیفیت است؛ بهترین تصمیم خواهد بود.

- قیمت به‌صرفه اجاره استیج از دیگر دلایلی است که افراد را به استفاده از این نوع خدمات وا می‌دارد. درواقع اگر بنا به خرید استیج و سن باشد؛ باید هزینه‌های بیشتری را در نظر گرفت که طبیعتاً نیاز ضروری کسب‌وکارها یا مراسمات نخواهد بود. همچنین با توجه به قیمت‌های فوق العاده‌ بالای استیج‌ها خرید آنها صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

- استیج‌های با کیفیت، دارای نصب سریع نیز هستند که این مورد به مهم‌ترین مزیت استفاده از اجاره‌ی استیج تبدیل شده است. این در حالی است که استیج‌ هلندی به دلیل تحمل وزن بیشتر و همچنین نصب راحت‌تر مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته است. به‌طورکلی نیز اکثر استیج و سن‌ها از قابلیت نصب آسان برخوردار هستند.

خرید و اجاره سن و استیج از گروه صنعتی تولیدی اسپیس فریم

- همانطور که می‌دانید اگر اقدام به خرید سن و استیج شود، پرواضح است که پس از استفاده به یک مکان مناسب برای نگهداری آن نیاز است. این موضوع می‌تواند خرج‌های بیشتری را برای افراد بتراشد. بنابراین اجاره‌ی استیج بهترین راه‌کار برای استفاده از این محصول خواهد بود که پس از اتمام کار به راحتی تحویل مجموعه‌ی مدنظر داده خواهد شد.

- انتخاب استیج مناسب و البته دلخواه از دیگر مزیت‌های اجاره‌ی استیج است. درواقع در این صورت، امکان انتخاب انواع استیج برای استفاده در موقعیت‌های مختلف وجود دارد. اما اگر اقدام به سن و استیج شود؛ احتمالاً باید از یک استیج تکراری برای دفعات بعد استفاده کرد که این موضوع ممکن است از جذابیت‌های کار کم کند.

موارد ساده‌ای که در تعیین قیمت انواع استیج و سن اسپیس فریم نقش  دارند

استیج‌ها در انواع متفاوت وجود دارند و براساس موارد مختلف، قیمت‌گذاری می‌شوند. به‌طورکلی می‌توان برای تعیین قیمت استیج اسپیس فریم موارد زیر را در نظر گرفت:

  •  اندازه و ارتفاع سن و استیج.
  • شکل و شمایل استیج.
  • کیفیت ساخت استیج.
  • متراژ در نظر گرفته شده برای استیج و سن.
  • تعداد روزهای اجاره استیج.

البته ناگفته نماند که اگر از مراکز معتبر و مجاز برای خرید یا اجاره سن و استیج اقدام کنید؛ به‌طور حتم با قیمت‌های بهتری نیز از این محصولات بهره‌مند خواهید شد.

خصوصیات مرکز فروش و اجاره استیج و سن اسپیس فریم

در حال حاضر، مراکز مختلفی در زمینه فروش سن و استیج به ارائه خدمات مشغول هستند که بهترین آنها، گروه صنعتی تولیدی اسپیس فریم  است. خصوصیات این مرکز فروش به شرح زیر است:

  • بکارگیری از متخصصان حرفه‌ای برای ساخت انواع استیج.
  • استفاده از تجهیزات بروز در نحوه ساخت سن و استیج.
  • تضمین کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش  واجاره.
  • استفاده از قیمت‌های کاملاً به‌صرفه برای خرید یا اجاره سن و استیج.

خرید و اجاره سن و استیج از گروه صنعتی تولیدی اسپیس فریم

 چرا گروه صنعتی تولیدی اسپیس فریم؟

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه برای مراسمات مختلف نیاز به استیج دلخواه دارید؛ کافی است که از یک تیم با دانش و متخصص استفاده کنید که برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم از گروه اسپیس فریم بهره ببرید. گفتنی است که این گروه تولیدی سال‌هاست که در این زمینه خدمات مناسبی را به علاقه‌مندان ارائه می‌دهد. کسب رضایت اکثریت مشتریان، نتیجه تلاش شبانه‌‌ روزی این گروه تخصصی بوده است. به‌ طور کلی از مزیت‌های خرید و اجاره سن و استیج گروه تولیدی اسپیس فریم می‌توان به کیفیت استیج‌ها و همچنین قیمت‌های به‌ صرفه آن اشاره کرد. ضمناً توجه داشته باشید که اگر در خصوص نحوه راه‌اندازی اسپیس‌ فریم‌های مختلف و یا اجاره‌ی هر کدام، دچار مشکل شده باشید؛ کافی است که با استفاده از راه‌های ارتباطی قرار داده شده در سایت این شرکت با مشاوران گروه تولیدی اسپیس فریم در تماس باشید تا شما عزیزان را به طور ویژه راهنمایی کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده قیمت‌ها به سایت spaceframe.ir مراجعه نمایید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(6 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)

نظرات شما: