بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

پیشنهادهای مشهدگردی در شب

شهر مشهد یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران است. بیشتر گردشگران ایرانی و خارجی که با خرید بلیط هواپیما مشهد از سفرمارکت به این شهر سفر می‌کنند،‌ زائرین حرم امام رضا هستند. در این شهر امکانات تفریحی و گردشگری مختلفی برای مسافران ساخته شده است تا لحظات لذتبخشی را در شهر مشهد تجربه کنند.

اگر می‌خواهید در ماه‌های گرم سال به شهر مشهد سفر و در هتل های مشهد اقامت کنید، اگر دوست دارید بعد از غروب آفتاب در این شهر به گشت و گذار بپردازید و از زندگی شبانه ای که در این شهر جریان دارد لذت ببرید، ‌اگر می‌خواهید تجربه متفاوتی را در سفر به شهر مشهد داشته باشید تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا پیشنهادهای جذابی را برای مشهد گردی در شب به شما بدهیم.

طرقبه

یکی از مناطق جذاب شهر مشهد که می‌توانید بعد از غروب آفتاب نیز به آن مراجعه کنید منطقه گردشگری طرقبه است. این منطقه از شهر مشهد به دلیل آب‌وهوای خنکی که دارد، همواره پذیرای گردشگران مختلفی است که دوست دارند تجربیات لذتبخشی از سفر خود به شهر مشهد کسب کنند. در این منطقه رستوران‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از غذاهای خوشمزه‌ی آن‌ها میل کنید. معروف‌ترین غذایی که در این منطقه سرو می‌شود و طرف‌داران زیادی هم دارد، شیشلیک است.

در طرقبه آش کده های مختلفی وجود دارد. اگر هوس خوردن آش به سرتان زد، می‌توانید به‌همراه دوستان و خانواده تان به این منطقه بروید و چند کاسه آش سفارش دهید.
در رستوران‌های طرقبه غذاهای سنتی ایرانی نیز طبخ می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را به همراه ذرت کبابی، با قالی، دوغ، چای آتشی و دیگر مخلفات خوشمزه میل کنید. معمولاً رستوران‌های این منطقه دارای تخت‌های جداگانه‌ای هستند که می‌توانید غذای خود را بر روی آن‌ها میل کنید.

اگر اهل تفریحات هیجانی هستید، می‌توانید تا قبل‌از غروب آفتاب به این منطقه بروید و از امکانات تفریحی که در مجموعه تفریحی ویلا شهر قرار دارد، استفاده کنید. تفریحات

این مجموعه شامل قایق‌سواری، ترن کوهستانی، تله‌کابین، بانجی جامپینگ و زیپ لاین است. بعد از انجام این تفریحات، اگر گرسنه شدید، می‌توانید به رستوران‌های جذاب طرقبه که در کنار رودخانه قرار گرفته‌اند، مراجعه کنید.
 

پیشنهادهای مشهدگردی در شب

شاندیز

یکی از مراکز تفریحی و جذاب شهر مشهد منطقه شاندیز است. شاندیز یک منطقه کوهستانی است که آب‌وهوای بسیار خنک و مطبوعی (به‌خصوص در فصل تابستان) دارد. در این منطقه رودهای پرآبی جریان دارد. منطقه شاندیز به رستوران هایش معروف است. اگر دوست دارید یک شب از سفر را به یک منطقه خوش آب و هوا بروید و در رستوران های معروفی شام میل کنید، منطقه شاندیز بهترین گزینه برای شما است.

منطقه گردشگری چالی دره

یکی از مناطق خوش آب‌وهوای شهر مشهد منطقه گردشگری چالی دره است. چالی دره ۱۷ کیلومتر با شهر مشهد فاصله دارد. اگر قصد دارید شب های لذتبخشی را در شهر مشهد تجربه کنید، می‌توانید به چالی دره بروید و از امکانات تفریحی و رستوران و کافی‌شاپ این منطقه استفاده کنید. ازجمله تفریحاتی که در منطقه چالی دره برای گردشگران فراهم شده‌است می‌توان به قایق‌سواری، ماهیگیری، برج گردان، زیپ لاین، ترن کوهستان، عکاس‌خانه‌ای سنتی، تله سیج، عینک ای آر و تفریحاتی مخصوص کودکان اشاره کرد.

حرم امام رضا

یکی از دلایل اصلی تبدیل شدن شهر مشهد به یک شهر توریستی وجود حرم امام رضا در این شهر است. اگر می خواهید در فصل بهار یا تابستان با بلیط هواپیما چارتر به این شهر سفر کنید تا از حرم امام رضا زیارت کنید، می‌توانید بعد از غروب آفتاب، زمانی‌که هوا خنک‌تر شده‌است به این حرم بروید تا گرمای هوا شما را اذیت نکند. می‌توانید بعد از زیارت کردن امام رضا، در اطراف این حرم پیاده‌روی کنید و از بازارهای نزدیک حرم مثل بازار رضا دیدن کنید.

 

سرزمین عجایب

اگر دوست داری در سفر به شهر مشهد یک شب پرهیجان را سپری کنید، باید به مجتمع تجاری الماس شرق بروید. در ۲ طبقه آخر این مجتمع سرزمین عجایب قرار دارد. در این ۲ طبقه انواعی از وسایل بازی و سرگرمی قرارداده‌شده تا لحظات سرشار از هیجان و لذت‌ را برای بازدیدکنندگان به وجود آورد. از جمله این وسایل می‌توان به سینما ۶ بعدی، مینی‌جت، کنسول‌های بازی رایانه‌ای، دستگاه شبیه‌ساز، شن‌بازی، بیلیارد، بولینگ، اتاق عکاسی و کارگاه خلاقیت برای کودکان اشاره کرد.
در این شهربازی بوفه‌ای نیز وجود دارد؛ هنگامی که گرسنه شدید می‌توانید به آن مراجعه کنید. اگر چند ساعتی را در این ۲ طبقه گذراندید و نهایت لذت و هیجان را تجربه کردید، به طبقات پایین‌تر این مجتمع بروید و از مغازه‌های آن دیدن کنید.

پیشنهادهای مشهدگردی در شب

شهربازی الماس شهر

اگر دوست دارید در سفر به شهر مشهد، آدرنالین را با پوست و گوشت و استخوانمان تجربه کنید به شهربازی الماس شهر بروید. در این شهربازی بیش‌از ۱۲۰ دستگاه وجود دارد تا شما را سرشار از لذت و هیجان کند. سورتمه، ماشین برقی، سرسره‌ی پرواز در آسمان، کشتی صبا، چرخ و فلک، استخر توپ، یو فو، سالتو، جایروسویینگ، ترامپولینو کروسل بخشی از وسایل بازی این شهربازی است.

در این شهربازی امکانات تفریحی دیگری مثل رستوران، سالن آمفی‌تئاتر، کافی‌شاپ و پارکینگ اختصاصی تعبیه شده‌است. اگر با کودکان به این شهربازی می‌روید، حتما از اتاق گریم کودک دیدن کنید. یکی دیگر از امکانات جالبی که در این شهر بازی قرارداده‌شده است عکاسی با خزندگانی نظیر مار و آفتاب‌پرست است.

شهربازی سرزمین بازی‌ها

یکی از شهربازی‌های سرپوشیده شهر مشهد که در نزدیکی پایانه مسافربری این شهر قرار گرفته‌است شهربازی سرزمین بازی‌ها نام دارد. این شهربازی بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده در ایران است. از جمله امکانات تفریحی و وسایل بازی که در این شهربازی قرار دارد می‌توان به اتاق فرار، سینمای ۶ بعدی، تیراندازی، ایر هاکی، صخره‌نوردی، کارتون، بیلیارد، بولینگ، فوتبال‌دستی، بازی‌های کامپیوتری و غیره اشاره کرد.

سرزمین موج‌های آبی

یکی از بهترین تفریحاتی که می‌توانید بعد از غروب آفتاب در شهر مشهد تجربه کنید، رفتن به سرزمین موج‌های آبی است. سرزمین موج‌های آبی یکی از بهترین و کامل‌ترین پارک‌های آبی شهر مشهد است. سرسره‌های هیجان‌انگیز این مجموعه می‌تواند تا ساعت‌ها شما را سرگرم و هیجان‌زده نگه دارد.

سرزمین موج‌های آبی دارای ۲ بخش مجزا برای آقایان و خانم‌ها است و اگر با خانواده به مشهد سفر کرده‌اید می‌توانید هم‌زمان از امکانات این مجموعه استفاده کنید.
از جمله امکانات تفریحی این مجموعه می‌توان به سرسره جت موج، رودخانه‌ی خروشان، سقوط آزاد، چاله فضایی، استخر مخصوص بزرگسالان، حمام سنتی، جکوزی سرد و گرم، حمام ترکی، سرسره سوپر لوپ و سرسره تورنادو اشاره کرد.

از دیگر بخش‌های جذاب این مجموعه می‌توان به سالن ماساژ و بخش واقعیت مجازی اشاره کرد. اگر به‌قدر کافی هیجان‌زده و سرگرم شدید و دوست داشتید کمی استراحت کنید و با خوردن نوشیدنی و غذاهای خوشمزه تجدید قوا کنید، می‌توانید از کافی‌شاپ و رستوران این مجموعه نیز استفاده کنید.
 اگر عاشق آب و آب‌بازی هستید و دوست دارید لحظات لذت‌بخشی را در سفر به شهر مشهد تجربه کنید حتما به این مجموعه سر بزنید.

شهربازی هپی لند

اگر با فرزندتان و بلیط لحظه آخری مشهد سفر می‌کنید و دوست دارید لحظات لذت‌بخشی را در شب‌های سفرتان سپری کند، به شهربازی هپی لند بروید. این شهربازی در نزدیکی حرم امام رضا قرار دارد و بعد از زیارت از حرم می توانید به همراه کودکتان به آن مراجعه کنید. در این شهر بازی امکانات تفریحی و وسایل سرگرم‌کننده‌ جذابی نظیر هلیکوپتر کودکان، دارت، دربی، سینما ۷ بعدی، ماشین کوبنده، فوتبال‌دستی، بازی‌های رایانه‌ای و... برای کودکان و نوجوانان تعبیه‌شده است تا لحظات لذت‌بخشی را در این شهر بازی سپری کنند.

پارک ساحلی آفتاب

یکی از مکان های تفریحی جذابی که در شهر مشهد قرار دارد پارک ساحلی آفتاب است. در این پارک مجموعه‌ای از وسایل سرگرم کننده و هیجان‌انگیز از قبیل سرسره‌های آبی، سالن ماساژ، استخر، سونا، حمام سونای ماسه، استخر نمک دریایی، سرسره چاله فضایی، صخره موج، چشمه جوشان، رودخانه‌ی خروشان، سرسره پیچ و دوقلو و غیره وجود دارد.

به‌احتمال زیاد با خواندن لیست طولانی امکانات تفریحی این مجموعه متوجه شده‌ باشید که پارک ساحلی آفتاب یکی از پارک های آبی شهر مشهد است. این پارک آبی در کنار مجتمع تجاری الماس شرق قرار دارد. در سال ۱۳۹۰ آغاز به کار کرده است. به صورت خانوادگی می‌توانید به این مجموعه بروید و از دو بخش مجزای آن که برای خانم ها و آقایان تعبیه شده استفاده کنید. در این مجموعه امکانات دیگری نظیر رستوران، اتاق نگهداری کودک و کافی‌شاپ نیز وجود دارد.

تا این‌جای مقاله در میان مراکز تفریحی و جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد نام ۲ تا از پارک‌های آبی این شهر را بردیم و مختصری درباره آن‌ها توضیح دادیم. در ادامه یکی دیگر از پارک‌های آبی جذاب و هیجان‌انگیز این شهر را به شما معرفی می‌کنیم.
 

پیشنهادهای مشهدگردی در شب

سرزمین موج‌های خروشان

سرزمین موج‌های خروشان یکی از بهترین پارک‌های آبی سرپوشیده شهر مشهد است که خانم‌ها و آقایان به‌طور هم‌زمان در ۲ بخش مجزا می‌توانند از امکانات این مجموعه استفاده کنند. در ادامه لیست وسایل سرگرمی، سرسره‌های آبی و امکانات تفریحی این مجموعه را مشاهده می‌کنید:

  • سرسره سقوط آزاد
  • غار نمک
  • پارک مخصوص کودکان
  • سرسره‌ی سرعتی
  • رودخانه موج
  • سالن ایروبیک
  • سونای خشک
  • جکوزی
  • حمام ترکی
  • سالن ماساژ پیشرفته
  • زیپ لاین
  • پینت بال لیزری


به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز