بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بسته‌بندی شیک و زیبا باعث می‌شود تا احساس خوشایندی به مصرف‌کننده القا شود. از انواع بسته‌بندی‌ها در هنگام بسته‌بندی و فروش محصولات و یا بسته‌بندی پک‌های پذیرایی استفاده می‌شود. به‌هرحال آنچه مهم است انتخاب بسته‌بندی شیک و باکیفیت است که برای محیط‌ زیست هم مشکلی ایجاد نکند. کاغذ کرافت برای تولید پاکت کرافت و پک پذیرایی استفاده می‌شود که علاوه بر زیبایی و لاکچری بودن از محتویات داخل بسته‌بندی نیز به‌خوبی محافظت می‌کند. استفاده از پاکت‌های کرافت در تبلیغات و برندینگ نیز بسیار مؤثر هستند و بر روی این پاکت‌ها به‌راحتی می‌توان لوگو و اطلاعات مربوط به شرکت را درج کرد. در ادامه به بررسی پاکت کرافت و مزایا و کاربردهای آن و همچنین انواع پک پذیرایی لاکچری می‌پردازیم. در پایان، لیستی از تولیدکنندگان و فروشندگان پاکت کرافت و پک پذیرایی را معرفی می‌کنیم تا با خیال راحت اقدام به خرید پاکت کرافت کنید.

پاکت کرافت را بیشتر بشناسید

پاکت کرافت از نوعی کاغذ به نام کرافت تولید می‌شود که این کاغذها بسیار مقاوم و کشسان هستند. در فرآیند ساخت کاغذ کرافت، از خمیری استفاده می‌شود که مقاومت بالایی دارد. خمیر کاغذ کرافت نسبت به کاغذهای معمولی تیره‌تر است. این نوع از کاغذها دوستدار محیط‌زیست هستند و به‌صورت صد درصد بازیافت می‌شوند.
بسته‌بندی با پاکت کرافت باعث جلب‌توجه خریدار می‌شود و می‌توان فروش محصولات را با این روش افزایش داد. تنوع و کیفیت بالای پاکت کرافت باعث شده تا در صنایع غذایی، بهداشتی و صنعتی برای بسته‌بندی انواع محصولات، مورداستفاده قرار بگیرد.

راهنمای خرید پاکت کرافت و انواع پک پذیرایی

در چه صنایعی می‌توان از پاکت کرافت استفاده کرد؟

  1. در صنعت مواد غذایی، برای بسته‌بندی انواع خشکبار و آجیل، چای و قهوه، گیاهان دارویی، انواع میوه خشک، انواع نان می‌توان از پاکت‌های کرافت استفاده کرد.
  2. در صنعت ساختمان‌سازی برای بسته‌بندی انواع سیمان، گچ و سایر مصالح پودری از این نوع پاکت‌ها استفاده می‌شود.
  3. در صنعت کشاورزی و دام‌پروری برای بسته‌بندی انواع کود و بذرهای کشاورزی و بسته‌بندی غذای آبزیان، دام و طیور استفاده می‌شود.
  4. در صنعت آرایشی می‌توان انواع پودرهای آرایشی و بهداشتی را با استفاده از پاکت کرافت بسته‌بندی کرد.

مزایای بسته‌بندی در پاکت‌های کرافت

پس از تولید و عرضه پاکت‌های کرافت و جایگزین شدن آن‌ها به‌جای کیسه‌های پلاستیکی، با استقبال زیادی روبه‌رو شدند و باوجود قیمت بالاتر، بسیاری از تولیدکنندگان نسبت به خرید پاکت‌های کرافت اقدام کردند. اما چرا استفاده از پاکت کرافت تا این حد محبوب شده است؟ در ادامه به بررسی مزایای پاکت کرافت می‌پردازیم تا با دید بازتری نسبت به خرید پاکت کرافت اقدام کنید.

  1. بسته‌بندی با پاکت کرافت موجب می‌شود تا حس خوبی به مصرف‌کنندگان منتقل شود.
  2. این پاکت‌ها بسیار مقاوم و مستحکم هستند.
  3. این پاکت‌ها نسبت به دیگر انواع بسته‌بندی، سالم‌تر هستند.
  4. طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی دارند و انواع سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.
  5. در تولید این پاکت‌ها از مواد اولیه باکیفیت استفاده می‌شود.
  6. در هر سایز و اندازه‌ای متناسب با نیاز خریدار تولید می‌شوند.
  7. استفاده از این پاکت‌ها بسیار آسان است و می‌توان به‌راحتی آن‌ها را باز و بسته کرد.
  8. بسته‌بندی انجام‌شده با این پاکت‌ها بسیار لوکس و زیبا خواهد بود.
  9. مصرف نایلون و پلاستیک که برای محیط‌زیست مضر است، کاهش پیدا می‌کند.
  10. می‌توان لوگو و اطلاعات کسب‌وکار را بر روی آن چاپ کرد.
  11. در مقابل تمام مزایایی که این پاکت‌ها دارند، قیمت آن‌ها بسیار مقرون‌به‌صرفه است.
  12. بسته‌بندی متمایز و متفاوت با این پاکت‌ها به تولیدکننده‌ها کمک می‌کند تا نسبت به رقبا یک سرو گردن بالاتر باشد.
  13. درصد خریدوفروش با استفاده از این پاکت‌ها افزایش می‌یابد.

انواع مدل‌های پاکت کرافت

پاکت‌های کرافت در طرح و رنگ بسیار متنوع هستند و به همین دلیل توانسته طیف گسترده‌ای از خریداران را به خود اختصاص دهد و فروش بالایی داشته باشد. انواع مدل‌های پاکت کرافت در بازار وجود دارند تا برای هر کارکردی بتوان از این پاکت‌های زیبا و مقاوم استفاده کرد. مدل‌های پاکت کرافت عبارت‌اند از:

  1. پاکت کرافت زیپ کیپ، این نوع پاکت از پرکاربردترین و محبوب‌ترین پاکت‌های کرافت است و علاوه بر زیبایی می‌توان به‌راحتی درب پاکت‌ها را باز و بسته کرد. زیپ این پاکت‌ها و پرس خوب کناره‌ها به افزایش کیفیت بسته‌بندی کمک شایانی می‌کند.
  2. پاکت گرافت گلاسه، گلاسه با ظاهری براق و لوکس، بسته‌بندی شما را از دیگر رقبا متمایز می‌کند.
  3. پاکت کرافت کاغذی، ظاهری جذاب و دلربا دارد.
  4. پاکت کرافت متالایز، با داشتن روکش داخلی و استفاده از تکنولوژی روز دنیا، کاملاً بهداشتی هستند و برای بسته‌بندی انواع مواد غذایی گزینه بسیار مناسبی هستند.
  5. ساک دستی کرافت، را برای کیسه خرید، شاپینگ بگ و پاکت کادو استفاده می‌کنند. این  ساک‌ها در جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند که هرکدام مزایا و کارکردهای خاص خود را دارند.
  6. پاکت کرافت پنجره دار، با نشان دادن محصول درون خود، زیبایی بیشتری به پاکت بسته‌بندی می‌دهد. همچنین به علت کمتر باز شدن پاکت برای بررسی محصول، باعث می‌شود تا کیفیت مواد غذایی بیشتر حفظ شود.
  7. پاکت کرافت یک رو شفاف، زیبایی منحصربه‌فردی را به پاکت بسته‌بندی هدیه می‌دهد.
  8. پاکت کرافت ساده
  9. پاکت کرافت تک لایه یا چندلایه، برای محصولاتی که به‌صورت طولانی‌مدت نگهداری می‌شوند باید از پاکت‌های کرافت چندلایه استفاده کرد تا مواد غذایی خراب نشوند. پاکت کرافت چندلایه کاملاً ضد آب است و محتویات درون پاکت را از خیس شدن در امان نگه می‌دارد.
     

راهنمای خرید پاکت کرافت و انواع پک پذیرایی

پک پذیرایی لاکچری

از پاکت کرافت می‌توان برای تهیه پک‌های پذیرایی شیک و سالم نیز استفاده کرد. امروزه شرکت‌های زیادی نسبت به تولید و فروش انواع پک‌های پذیرایی اقدام می‌کنند که یکی از انتخاب‌های آن‌ها تهیه پک پذیرایی با کاغذ کرافت است. بر روی پک‌های پذیرایی می‌توانید لوگو و اطلاعات شرکت خود را درج کنید تا در دید مهمانان جلوه بیشتری داشته باشد. انواع پک‌های پذیرایی را برای مراسم ترحیم، همایش‌ها، جلسات دفاع، صبحانه و عصرانه و... می‌توان با کاغذهای کرافت تولید و شخصی‌سازی کرد. پک پذیرایی تولیدشده با این مواد قابلیت بازیافت دارند و برای محیط‌زیست هیچ ضرری ندارند. پک پذیرایی لاکچری و زیبا از الزامات برگزاری هر نوع مراسمی است که با استفاده از کاغذهای کرافت می‌توان زیبایی آن‌ها را دوچندان کرد. با خرید انواع پک پذیرایی می‌توان به‌راحتی مراسم را برگزار کرد و دغدغه کمتری را در زمان مراسم داشته باشید.

خرید انواع پاکت کرافت و پک پذیرایی از بهترین تولیدکنندگان

استفاده از پاکت کرافت و تأثیر آن بر میزان فروش و انتقال حس خوب به مشتری بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. حال که با مزایای انواع پاکت کرافت و پک پذیرایی آشنا شده‌اید، احتمالاً به دنبال یک تولیدکننده خوب هستید تا این پاکت‌ها و پک‌ها را خریداری کنید. پس از مشخص کردن نیازتان و انتخاب مدل پاکت کرافت و پک پذیرایی، نوبت به شناسایی و انتخاب برترین تولیدکنندگان پاکت کرافت و پک پذیرایی می‌رسد تا بتوانید بهترین آن‌ها را خریداری کنید. اصالت کالا، قیمت مناسب و کیفیت بالا با خرید از فروشندگان معتبر،  تضمین می‌شود. برای اینکه دغدغه شما را هنگام خرید پاکت کرافت و پک پذیرایی کمتر کنیم، لیستی از برترین و معتبرترین تولیدکنندگان را برای شما عزیزان گردآوری کرده‌ایم که با مراجعه به سایت جویشگر می‌توانید به بررسی آن‌ها بپردازید. رسالت ما در سایت جویشگر کمک به خریداران برای خریدی باکیفیت و قیمت مناسب و کمک به فروشندگان و تولیدکنندگان برای ارائه محصولات و خدمات در بستری امن، است.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز