بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

 چگونه از فضای بازی که در اختیار دارید، نهایت استفاده را داشته باشید ؟

اگر شما هم به فضای باز علاقمند هستید و دوست دارید در تمام فصول از محیطی آرام لذت ببرید، به آسانی می‌توانید حتی از کمترین فضای بازی که در اختیار دارید، بهترین استفاده را داشته باشید. اما برای اینکار نیاز به انگیزه و ایده دارید تا محیطی مانند: تراس، بالکن، پاسیو، بام یا هر فضای باز دیگری را تغییر دهید. خوشبختانه این روزها توجه افراد به محیط‌های این چنینی و تغییر آنها بسیار زیاد شده است.

در سال‌های اخیر با رشد چشمگیر روف گاردن، تراس گاردن و محوطه سازی روبرو هستیم و همین باعث شده تا محصولات کاربردی در این فضاها نیز با تنوعی بیشتر به بازار عرضه شود. با ای حال شما باید بدنبال محصولی مختص فضای باز باشید، تا نه تنها با مجاورت دائم در هوای باز و بیرونی آسیبی نبیند، که طول عمر بالایی داشته و سرمایه‌گذاری صحیحی برای شما در سال‌های آینده باشد. شاید محصولات متعددی در این زمینه به شما معرفی شود و شما را با سردرگمی روبرو نماید. اما بهتر است قبل از هر اقدامی با تحقیق و بررسی در این زمینه از صحت اطلاعات و محصول منتخب مطمئن شده و سپس اقدام به اجرای آن نمایید.

پروفیل چوب پلاست اما محصولی مختص فضای باز بوده که گزینه مناسبی برای دکوراسیون و تغییر هرگونه محیطی بیرونی خواهد بود. این متریال به علت تولید از مود اولیه مرغوب و با کیفیت با سایر محصولاتی که در این زمینه کاربرد دارند، به طور جدی رقابت خواهد کرد. بنابراین شما می‌توانید با اطمینان خاطر هر محیط بیرونی را با این محصول طراحی و اجرا کنید.

 چگونه از فضای بازی که در اختیار دارید، نهایت استفاده را داشته باشید ؟

اما چرا می‌گوییم چوب پلاست مختص فضای باز طراحی و تولید شده است ؟

این محصول به دلیل برخورداری از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت از استحکام بسیار بالایی بخودار است. به این صورت که اگر سال‌های در محیط بیرونی و مجاورت هوای آزاد قرار گیرید، هیچ گونه آسیبی، چوب پلاست را تهدید نخواهد کرد. ظاهر این متریال بسیار شبیه به چوب طبیعی است با این حال از مزایایی مانند : عدم نیاز به نگهداری و تعمیر، طول عمر و دوام بالا، مقاومت در برابر رطوبت و اشعه UV برخوردار بوده و موجب برتری این محصول به نسبت چوب طبیعی شده است. همچنین قیمت چوب پلاست با توجه به این که محصولی چند منظوره به شمار می‌آید، نسبت به سایر متریال‌ها بسیار مقرون به صرفه است.

خدمات متنوعی که با پروفیل چوب پلاست قابل ارائه است !

چوب پلاست محصولی جدید در کشور ما به شمار می‌آید که خدمات متنوعی توسط این محصول ارائه خواهد شد. این متریال به عنوان سازه سبک نیز معرفی می‎شود و همین باعث شده تا کاربری چوب پلاست در ارائه خدمات تخصصی امکان پذیر شود. از جمله کاربردهای اصلی قابل اجرا با این متریال عبارتند از:

  • طراحی و اجرای روف گاردن یا بام سبز
  • تولید، طراحی و اجرای کفپوش چوب پلاستیک
  • تولید و اجرای نرده چوب پلاستیک در مدل‎ها و طرح‎های متنوع
  • طراحی و اجرای سقف کاذب چوب پلاست (در سطح مقاطع متنوع)
  • طراحی و اجرای نمای چوب پلاست (در سطح مقاطع متنوع)
  • طراحی و تولید انواع سازه و مبلمان فضای باز

و اما این روزها یکی از اصلی‌‎ترین کاربری‌‎های چوب پلاست، طراحی و اجرای روف گاردن یا همان بام سبز بوده که به صورت گسترده از این محصول مختص فضای باز در اجرای آن، استفاده می‌شود.

 چگونه از فضای بازی که در اختیار دارید، نهایت استفاده را داشته باشید ؟

چرا چوب پلاست را برای فضای باز انتخاب کنیم ؟

فضای باز و استفاده بهینه از آن، این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از پشت بام و حیاط گرفته تا تراس و بالکن حتی ورودی آپارتمان یا ساختمان و … همگی قابلیت تغییر و تبدیل به محیطی مناسب و کارآمد را خواهد داشت. علاوه براین چوب پلاست به این علت که چند کاره است، این امکان را فراهم می کند تا بتوانید طراحی منحصر بفرد را در محیطی با بزرگ ترین یا حتی کوچک ترین ابعاد اجرا نمایید.

چوب پلاست، در صورتی که در فضای باز استفاده شود، به دلیل برخورداری از استحکام بالا و روش تولید متفاوت، آسیب نخواهد دید. این محصول ظاهر سنتی (چوب طبیعی) را ارائه می دهد اما ترک نمی خورد یا پوسیده نمی شود. حتی پس از سال ها در صورت بارش باران یا آبیاری گیاهان، تابش مستقیم نور خورشید یا هر تهدید دیگر، شکل اولیه خود را خواهد داشت. این محصول هرگز از بین نمی رود، به همین دلیل بازیافت آن بسیار مهم است. اصلا یکی از دلایلی که این متریال را به دوستدار محیط زیست معروف کرده، قابلیت بازیافت آن است. برای نمونه: کفپوش چوبی یکی از عناصر پرکاربرد در تمامی فضاهای باز است که به راحتی با چوب پلاست قابل اجراست.

همانطور که می دانید، بیشتر محصولات در صورت قرار گرفتن دائم در فضای باز یا بیرونی به سرعت آسیب خواهند دید. به خصوص اگر در شرایط آب و هوایی خاص مانند مناطق مرطوب با بارش فراوان قرار گیرند، روند تخریب آنها تسریع خواهد شد. خوشبختانه پروفیل چوب پلاست در هر شرایط آب و هوایی دوام می آورد به خصوص اقلیم گرم خشک یا مرطوب.  

 چگونه از فضای بازی که در اختیار دارید، نهایت استفاده را داشته باشید ؟

چوپکس اولین تولید کننده پروفیل چوب پلاست در ایران

چوپکس به عنوان اولین تولید کننده پروفیل چوب پلاست در ایران، مفتخر به ارائه این محصول پایدار و دوستدار محیط زیست است. 18 سال سابقه درخشان در تولید چوب پلاست و ارائه خدمات متنوع با استفاده از این محصول، همچنین اجرای پروژه‎های متعدد در کشورهای همسایه از دستاوردهای بزرگ و افتخارات شرکت چوپکس محسوب می‎شود. چوب پلاست چوپکس این امکان را برای هموطنان عزیز فراهم نموده تا در هر گوشه از ایران، بتوانند از خدمات متنوع این شرکت بهرمند شوند.

چوب پلاست چوپکس از تولید تا طراحی و اجرا همراه شماست



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: