بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

شما قطعات و لوازم یدکی لیفان x60 مورد نیاز خود را از کجا می‌خرید و به هنگام خرید آن‌ها به چه نکاتی توجه می‌کنید؟

قطعات یدکی در صنعت خودروسازی نقش مهمی را ایفا می‌کنند. این قطعات از جمله خدماتی هستند که هم پیش از ساخت خودرو و هم پس از آن مورد نیاز می‌باشند. لذا تأمین آن‌ها به دو جهت حائز اهمیت است: 1. نیاز خودروسازان در تولید ماشین‌ها 2. تقاضای صاحبان ماشین برای تعمیر و تعویض‌های دوره‌ای. با توجه به این که در ایران ما شاهد طیف وسیعی از خودروهای مونتاژی هستیم می‌توان گفت که واردات این قطعات جز لاینفک این صنعت محسوب می‌شود. لیفان ایکس 60 یک خودروی کراس اوور چینی و پرطرفدار در ایران است.از طریق این محتوا می‌خواهیم غالب ابهاماتی که در خرید  لوازم یدکی لیفان x60 وجود دارد را رفع و رجوع کنیم.

تنوع و تعدد لوازم یدکی لیفان x60

جالب است بدانید که بازار قطعات یدکی تا حد زیادی توانسته صنعت خودروسازی را بیش از پیش داغ کند. ضمن این که صنعت خودروسازی و قطعه سازی می‌تواند بر سایر صنایع همچون فولاد، پلاستیک و شیشه نیز تاثیر بگذارد. در نتیجه این موضوع باعث شده خیلی از افراد صنعت قطعه سازی را به عنوان یک بازار پر رونق و محلی برای کسب و کار در نظر بگیرند. این رونق را می‌توان یک شمشیر دو لبه دانست چرا که از یک طرف تنوع محصولات دست مشتریان را در انتخاب باز می‌گذارد از طرف دیگر تمامی قطعاتی که تولید می‌شوند با کیفیت و مناسب نیستند. گاهی این تنوع به حدی زیاد می‌شود که افراد به هنگام انتخاب سرگردان می‌گردند. در ادامه نکاتی را در راستای غلبه بر این تنوع گوشزد خواهیم کرد.

لوازم یدکی لیفان x60 را چگونه و از کجا خریداری کنیم؟

انتخاب فروشگاه مناسب

یکی از راه‌هایی که شما به سبب آن می‌توانید بهترین و مناسب‌ترین تجهیزات و لوازم یدکی لیفان x60 را تهیه کنید این است که یک فروشگاه معتبر و متخصص پیدا کنید. فرق نمی‌کند که فروشگاه حضوری باشد یا غیر حضوری به هر جهت شما بایستی پیش از خرید کمی تحقیق کنید تا بهترین فروشگاهی که دسترسی به آن برایتان مقدور است را پیدا نمایید. البته فروشگاه‌های آنلاین این مزیت را دارند که افراد از هر جایی می‌توانند مایحتاج خود را بخرند و درب منزل تحویل بگیرند. نماد اعتماد الکترونیک، امکان برقراری ارتباط با فروشنده، نحوه‌ی برخورد کارشناسان فروش و میزان محتوای آموزشی موجود در سایت از جمله نکاتی هستند که باید در ارزیابی اعتبار یک فروشگاه مورد سنجش قرار دهید.

به طور مثال می‌توان یدک مارکت را یکی از فروشگاه‌های مناسبی دانست که در زمینه‌ی فروش انواع لوازم یدکی لیفان x60 و سایر خودروهای چینی‌ مانند چانگان CS35، جک J5، لیفان 520، برلیانس H220 و... به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.

قطعه‌ی مورد نیاز شما دقیقا کدام است؟

پیش از مراجعه به فروشگاه لیستی از قطعات مورد نیاز خود را تهیه کنید. این لیست شامل قطعات خراب یا سایر قطعاتی می‌شود که زمان تعویضشان نزدیک می‌باشد. این کار در خریدهای اینترنتی اهمیت بیشتری دارد. چرا که ارزش کل سفارش شما می‌تواند در هزینه‌ی ارسال آن تاثیر داشته باشد.

توجه داشته باشید که خرابی ماشین علت‌های متعددی دارد. اما علت‌های مختلف می‌توانند نشانه‌های مشابهی را ایجاد کند. لذا پیشنهاد می‌کنیم که پیش از خرید لوازم یدکی مانند لوازم جلوبندی لیفان x60 ماشین را به یک متخصص نشان دهید یا حداقل خودتان بیشتر به بررسی ماشین بپردازید.

انواع لوازم یدکی لیفان x60

تعداد قطعاتی که در یک خودرو به کار می‌روند بی نهایت زیاد می‌باشد. به اندازه‌ای که ذکر تمام آن‌ها در یک محتوا کار دشواری به حساب می¬آید. تلاش کرده¬ایم که در جدول زیر به مهم‌ترین قطعات اشاره کنیم.

جلوبندی     برق رسانی و استارت جرقه زنی سیستم روشنایی، صوتی تصویری
گردگیر دینام موتور و دینام پمپ بنزین محفظه احتراق موتور چراغ¬های جلویی و عقبی
رام باتری و قطعات مرتبط با آن قطعات دلکو مه شکن
فنر محفظه احتراق موتور روپوش و اتصالات دلکو چراغ سقف
کمک فنر (هیدرولیکی، گازی، اهرمی و هیدرواستاتیکی)            باتری خودرو
و
باتری عملکردی
تجهیزات سوپاپ موتور چراغ‌های راهنما
سیبک (چپقی، مفصلی)  سینی باتری  شمع یا شمع‌ها چراغ ترمز
طبق جعبه باتری قطعه کنترلر تایمینگ نمایشگر
موجگیر یا میل تعادل جعبه استارت کویل یا کویل دوبل موتور بلندگوها
سگدست چرخ‌دنده واقع در استارت وایر متصل به کویل ساب‌ووفر
شغال دست چرخ‌دنده واقع در استارت
قطعه سلونوئید
وایر شمع  
فنر لول            سوئیچ  استارتر     

برخی از فروشگاه‌ها به دلیل فروش کم برخی از قطعات، از خرید و فروش آن‌ها اجتناب می‌ورزند. این در حالی است که غالب تامین کنندگان تهرانی از جمله یدک مارکت غالب قطعات مورد نیاز یک خودرو را دارند. فروشگاه‌های اینترنتی این امکان را به شما می‌دهند تا با سرچ کردن نام قطعه سرعت عمل بیشتری در انتخاب قطعات داشته باشید.

لوازم یدکی لیفان x60 را چگونه و از کجا خریداری کنیم؟

برندهای چینی

چین روز به روز در حوزه‌ی خودروسازی و تولید قطعات یدکی قوی‌تر می‌شود و امروزه می‌توان گفت که این کشور توانسته بازار داخلی چین و سایر بازارهای متقاضی را تحت پوشش خود در بیاورد. در نتیجه بدیهی است که کارخانه جات متعددی در چین فعالیت می‌کنند که توانسته‌اند میزان عرضه را بیش از تقاضا کنند. این که بگوییم تمام قطعات چینی از کیفیت بالایی برخوردارند ادعای درستی نیست اما در عوض بی ‌کیفیت دانستن کلیه‌ی محصولات چینی نیز دور از انصاف است. حداقل در مورد لیفان ایکس 60 که چنین است. در واقع قطعات اصل و با کیفیت چینی بیشترین میزان سازگاری و تناسب را با خودروهای بومی این کشور دارند. خریداران با پیدا کردن یک فروشگاه معتبر خواه ناخواه می‌توانند به انواع برندهای چینی با کیفیت نیز دست پیدا کنند.

ویژگی‌های یدک مارکت

یدک مارکت فروشگاهی است که ما در این مقاله چندین مرتبه به آن اشاره کردیم. به همین خاطر در این بخش لازم دانستیم که کمی بیشتر در مورد این فروشگاه صحبت کنیم. چه تهرانی باشید چه شهرستانی می¬توانید به راحتی و در خانه‌ی خود سفارشتان را آنلاین ثبت کنید و قطعات مورد نیاز خود را درب منزلتان دریافت نمایید.

ارسال فوق سریع

معمولا زمان، اولین مولفه¬ای است که خریداران اینترنتی به آن اهمیت می‌دهند. چرا که آن‌ها برای سهولت و مدیریت بیشتر کارهای خود تصمیم گرفته‌اند که به شکل اینترنتی خرید کنند. مدت زمان مورد نیاز برای رسیدن سفارشات از یدک مارکت به مقصد مورد نظر، با توجه به فاصله‌ای که باید طی کنند به شرح زیر می‌باشد:

تهران: 2 ساعت بعد
استان تهران: طی 24 ساعت
شهرستان‌های دیگر: نهایتا 2 تا 3 روز بعد

تضمین اصالت کالاهای با کیفیت

اگر به بخش محصولات سایت بروید خواهید دید که در کنار نام تمامی قطعات وارداتی کلمه اصلی تکرار شده است. این تکرار در جهت تاکید مجموعه‌ی یدک مارکت بر اهمیت ضمانت اصالت کالاها می‌باشد. لذا می‌توان یدک مارکت را حامی خوبی برای خریداران لوازم یدکی لیفان x60  اصل دانست.

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه مهر تاییدی است بر این که یک مجموعه یا شرکت بر تعهدات خود کاملا پایند می‌باشد. این بازگشت، هم می‌تواند شامل کل وجه پرداختی و هم درصدی از آن شود. فروشگاه یدک مارکت مورد اول را انتخاب کرده است و در صورت بروز مشکل در پروسه‌ی خرید کل وجه پرداختی مشتریان را عودت می‌دهد.

ارسال رایگان

اکثر فروشگاه‌های اینترنتی این امکان را فراهم می‌کنند تا افراد بتوانند ضمن تکمیل سبد خرید خود مرسوله‌یشان را به شکل رایگان دریافت کنند. یدک مارکت نیز جز این اکثریت قرار دارد و امکان ارسال رایگان سفارش‌ها را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

لوازم یدکی لیفان x60 را چگونه و از کجا خریداری کنیم؟



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز