بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

کراتینه کردن موها یک روش درمانی برای احیا و بازسازی موهای آسیب دیده بوده و یکی از پرتقاضاترین خدماتی است که تمام آرایشگران را به دانستن اصول اولیه، تشخیص نیاز به انجام این روش و همچنین یاد گرفتن اصولی و صحیح نحوه انجام کراتینه کردن موها ترغیب می کند.

با توجه به تقاضای زیاد برای یادگیری این شاخه آرایشی ، آموزشگاه آرایشگری ماهدیس دوره آموزش کراتینه مو در کرج را برگزار نموده و از هنرجویان علاقه مند به این رشته ثبت نام به عمل می آورد.

هدف از برگزاری این دوره آموزشی ، تربیت هنرجویانی است که به انواع روش های احیا و بازسازی مو تسلط کافی داشته و می ‌توانند با توجه به نوع و ساختار موها و درخواست مشتری مناسب ترین روش را بر روی موهای آنها پیاده‌سازی کنند.

این شاخه آرایشی در آموزشگاه ماهدیس زیر نظر مربیان با تجربه و متخصصی برگزار می شود که همگی از مربیان فنی و حرفه‌ای هستند. مربیان این مرکز، علاوه بر آموزش روش های احیا و صاف کردن مو به صورت اصولی و صحیح، هنرجویان را با انواع نکات و ریزه کاری های این شاخه های آرایشی نیز آشنا می کنند.

چه مواردی در دوره آموزش کراتینه مو در آموزشگاه ماهدیس به هنرجویان آموزش داده می‌ شود؟

هنرجویانی که در دوره آموزش کراتینه مو در آموزشگاه ماهدیس ثبت نام می ‌کنند زیر نظر مربیان این مرکز با انواع ساختار مو آشنا شده و می آموزند که چگونه میزان آسیب موهای آسیب دیده و خشک را تشخیص دهند.

در ادامه این دوره آموزشی هنرجویان با نحوه رعایت ایمنی و بهداشت در حین کار آشنا شده و یاد می گیرند که چگونه بهترین روش احیا و صافی مو را برحسب نوع مو مشتری انتخاب نموده و انجام دهند.

سرفصل هایی که در دوره آموزش کراتینه مو در آموزشگاه ماهدیس کرج به هنرجویان آموزش داده می‌شود مطابق با سرفصل های ارائه شده توسط سازمان فنی و حرفه ای بوده و شامل موارد زیر می باشد:

  • آشنایی هنرجویان با انواع مو و ساختار آن
  • آشنا نمودن هنرجویان با آسیب های مو
  • آموزش نحوه ایمنی و بهداشت در حین انجام کار
  • آموزش نحوه کراتینه کردن مو به روش های سرد و گرم
  • آموزش نحوه ویتامینه و پروتئینه کردن موها
  • آموزش نحوه انجام ریباندینگ کردن مو
  • آموزش نحوه احیا و صافی مو به روش گلوبال و نانو گلوبال
  • آشنایی هنرجویان با روش های پلکس تراپی و خاویار تراپی موها
  • آشنا کردن هنرجویان با تفاوت های بین کراتین، بوتاکس مو و کراتین صافی و احیا
  • آموزش نحوه مواد گذاری اصولی و صحیح بر روی موها به هنرجویان
  • آشنایی هنرجویان با برند ها و کاربرد مواد مختلف بر روی انواع مو
  • آشنا کردن هنرجویان با نحوه اصولی سشوار کشیدن و استفاده از اتوی مو بر روی موهای مشتری

آموزش کراتینه مو در آموزشگاه ماهدیس کرج

ریباندینگ کردن مو چیست؟

ریباندینگ کردن مو فرایندی است که شامل استفاده از یک سری مواد شیمیایی صاف کننده بر روی موهای فر، وز و حالت دار است که باعث شل شدن موها شده و با تغییر ساختار مو باعث صاف، لَخت و شلاقی شدن آنها می شود.

در این روش از گرمای اتو مو برای شکستن پیوندهای اسیدآمینه مو استفاده می ‌شود که در این صورت و پس از شکسته شدن پیوند اسید آمینه مو می توان موها را به روش دیگری تغییر شکل داده و ساختار مو را تغییر داد . بنابراین می ‌توان فرم موها را بدون توجه به اینکه چقدر فر یا مجعد است از طریق ریباندینگ کردن تغییر داد.
برای یاد گرفتن نحوه انجام ریباندینگ کردن مو می توانید با ثبت نام در دوره آموزش کراتینه مو در آموزشگاه آرایشگری ماهدیس کرج انواع روش های احیا و صافی مو که ریباندینگ کردن موها نیز یکی از زیر شاخه های آن است را فرا بگیرید.

دوره آموزش کراتین مو در آموزشگاه ماهدیس چطور برگزار می شود؟

این دوره آموزشی در آموزشگاه ماهدیس شامل سه گروه خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی بوده و هنرجویان می توانند مطابق میل خود در کلاس های خصوصی با یک تا سه هنرجو، نیمه خصوصی شرکت کنند . همچنین آموزشگاه برای هنرجویانی که شاغل بوده و یا با محدودیت تایم مواجه هستند این امکان را ایجاد کرده است تا بتوانند در روزهای آخر هفته و حتی تعطیلات و یا بعد از ظهرها بعد از تایم اداری در رشته مورد علاقه خود شرکت نموده و دوره ببینند. علاوه براین هنرجویان می توانند با نازل ترین قیمت ها در دوره آموزشی مورد علاقه خود ثبت نام نموده و شهریه کلاس ها را نیز به صورت اقساط پرداخت کنند.

ابزار و وسایل مورد نیاز برای گذراندن دوره آموزش کراتینه مو شامل چیست؟

به طور کلی ابزار و وسایلی که برای گذراندن دوره آموزش کراتینه مو لازم است شامل اتوی موی مخصوص سالن های آرایشی، سشوار مخصوص سالن آرایشی، سرم آرگان، ماسک مو، پیش بند و دستکش یکبار مصرف، حوله، انواع شانه و برس مانند شانه چوبی، شانه دو طرفه و برس تخت، ، کاسه و برس مخصوص برای موادگذاری روی مو و شامپو می باشد.

از صفر تا صد آموزش آرایشگری در آموزشگاه ماهدیس

آموزشگاه آرایش و پیرایش ماهدیس ، 30 سال سابقه داشته و تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای ، هنرآموزان را آموزش می دهد.
تمامی دوره های تخصصی آرایشگری مثل آموزش میکروپیگمنتیشن در کرج ، آموزش پاکسازی صورت در کرج و.... از مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه ماهدیس برگزار می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر ، با آموزشگاه ماهدیس تماس بگیرید .
09128632325
www.mahdisbeauty.ir

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: