بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

وقتی به خانه نو نقل مکان می‌کنیم، علاقه داریم که از وسایل پذیرایی لوکس استفاده کنیم. تقریباً همه خانم‌ها چنین احساسی دارند و برای انجام آن اقدام به خرید لوازم لوکس پذیرایی می‌کنند؛ ضمن این‌که در کنار این مورد از دکوری‌های جذاب نیز چشم پوشی نخواهند کرد؛ چرا که معتقدند خانه نو باید به بهترین شکل ممکن زیباسازی شود. حال اگر در حال حاضر شمایی که به مطالعه‌ی این مقاله مشغول هستید با چنین شرایطی روبرو شده‌اید اما هنوز برای انتخاب لوازم لوکس پذیرایی تصمیم درستی نگرفته‌اید، توصیه می‌کنیم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید و از راهنمای در زمینه خرید لوازم لوکس پذیرایی که برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، استفاده کنید.

انتخاب لوازم پذیرایی و دکوری لوکس برای خانه نو

بررسی بهترین مدل‌های ظروف پذیرایی

همان‌طور که می‌دانید در بازار عرضه‌ی ظروف پذیرایی ، انواع و اقسام مدل‌ ظرف‌های پذیرایی وجود دارد که طبیعتاً انتخاب یک مدل ایده‌آل ممکن است برای بسیاری از خانم‌ها سخت باشد. به‌همین منظور در ادامه به بررسی مدل‌های جذاب این نوع ظروف می‌پردازیم:

- ظروف شیشه‌ای پذیرایی. این نوع از ظرف‌ها در بخش‌های مختلف خانه استفاده می‌شود که برای مثال می‌توان به ظروف حبوبات شیشه‌ای یا باکس‌های شیشه‌ای وسایل تزئینی اشاره کرد. البته ظرف‌های شیشه‌ای دارای انواع مختلفی است که مهم‌ترین آنها بانکه، جار، بطری و باکس شیشه‌ای هستند که هر کدام مناسب خرید لوازم لوکس پذیرایی بوده و جذابیت‌های خاص خودشان را دارند.

- ظروف بامبو پذیرایی. این نوع ظرف‌ها فوق العاده جذاب هستند و در طرح‌های مختلف به بازار عرضه شده‌اند و این موضوع سبب بیشتر دیده شدن این ظرف‌های شده است. ضمناً ناگفته نماند که به‌دلیل لوکس بودن ظروف جنس ‌بامبو، معمولاً این نوع ظرف‌ها از قیمت‌های بالاتری برخوردار هستند. اما با توجه به زیبایی خاصی که دارند برای انتخاب به‌عنوان لوازم پذیرایی مناسب خواهند بود.

- ظروف سرامیکی پذیرایی. نوع دیگری از ظرف‌ها پذیرایی وجود دارد که به‌دلیل تنوع رنگ بالا، بسیار زیاد مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است. به‌طور کلی این نوع ظرف از محبوب‌ترین ظروف‌های پذیرایی هستند که به‌دلیل جنس فوق العاده‌ای که دارد در اکثر مواقع به‌کارگیری می‌شوند. در حال حاضر ظروف سرامیکی پذیرایی در محدوده‌ی قیمتی مناسبی قرار دارد که قابل تهیه توسط اکثر علاقه‌مندان است.

راهنمای خرید شیک‌ترین ظروف پذیرایی

توصیه می‌کنیم قبل از خرید نوع دلخواه ظرف‌ها پذیرایی حتماً به چیدمان خانه توجه ویژه داشته باشید. البته در کنار این موضوع می‌توانید به‌رنگ وسایل منزل نیز دقت کنید. برای مثال رنگ میز غذاخوری، صندلی‌ها و... بسیار دارای اهمیت است. به‌طور کلی هم‌خوانی لوازم منزل در قالب شکل، ظاهر و رنگ با ظرف‌های پذیرایی می‌تواند انتخاب ظروف دل‌خواه را ساده‌تر کند. از طرفی توجه به اندازه سرویس‌های ظرف‌های پذیرایی نیز مهم است. در واقع اگر طبق فضایی که در اختیار دارید به خرید لوازم لوکس پذیرایی بپردازید؛ انتخاب‌های بهینه و جذاب‌تری خواهید داشت. حال با این تفاسیر بهتر است که در انتخاب ظروف مناسب پذیرایی موارد زیر را در نظر بگیرید:

سطوح ظروف، که ممکن است تخت و یا حتی گرد باشد و این موضوع کاملاً بسته به سلیقه‌تان خواهد داشت.

اینکه ظروف لوکس پذیرایی‌تان دارای دسته باشد نیز موضوع با اهمیتی است که باید خودتان تصمیم بگیرید.

بررسی تعداد طبقات ظروف نیز مورد مهمی است که باید به آن توجه کنید.

رنگ ظروف کاملاً باید مطابق سلیقه و دیگر لوازم موجود در خانه باشد.

انتخاب لوازم پذیرایی و دکوری لوکس برای خانه نو

راهنمای انتخاب ظروف دکوری لوکس

از جمله روش‌های زیباسازی خانه، استفاده از ظروف دکوری لوکس است که مخصوصاً برای خانه نو در نظر گرفته می‌شود. اما بسیاری از خانم‌ها در انتخاب این نوع ظروف هم توانایی آن‌چنانی ندارند. به‌همین منظور ما در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت:

- باید سبک دکوراسیون خانه، مدنظر قرار داده شود. اگر دکور خانه‌تان به‌صورت تلفیقی است (کلاسیک ایرانی و غربی)، بهتر است که ظرف‌ها دکوری‌تان دارای نقش و نگارهای قدیمی باشد. لذا از خرید لوازم لوکس پذیرایی به شکل دکوراتیو ساده یا مینیمال خودداری کنید.

- همان‌طور که می‌دانید با توجه به اینکه ظرف‌ها دکوری به‌گونه‌ای در دید همگان هستند خصوصاً ظروفی که به‌صورت آویز در نظر گرفته می‌شوند، باید در بحث هارمونی رنگ ظروف، بهترین عمل‌کرد را داشته باشید تا در این صورت ظرف‌ها دکوری شما جلوه مناسبی داشته باشد.

- کیفیت و مرغوبیت ظرف‌ها دکوری را مدنظر قرار دهید. چرا که به‌طور حتم قصد داریم برای سال‌ها از دکوری‌های خریداری شده بهره ببرید. برای این منظور کافی است که از برندهای معتبر استفاده کنید تا خیال‌تان از بابت کیفیت ظروف راحت باشد.

- متریال در نظر گرفته شده در تولید ظرف‌ها دکوری فوق العاده دارای اهمیت است. برای مثال اگر به جنس کلاسیک علاقه دارید، ظروف چینی انتخاب مناسبی است. چرا که در کنار کلاسیک بودن دارای طرح‌های جذابی است.

- توجه به اندازه ظرف‌ها دکوری نیز فوق‌العاده مهم است. در واقع باید با توجه به‌فضایی که در خانه دارید به خرید لوازم لوکس پذیرایی اقدام کنید. پرواضح است که ظرف‌ها دکوری جمع و جور و لوکس، برای فضای کوچک‌ مناسب‌تر است و طبیعتاً جو خانه را صمیمی‌تر خواهد کرد.

- برای طبقات بالا، حتماً از ظروف کوچک‌تری بهره ببرید که از طرح و رنگ‌های جذاب برخوردار باشند. به‌طور کلی انتخاب لوازم و ظروف دکوری باید دقیقاً طبق موقعیت خانه‌تان در نظر گرفته شود تا زیبایی‌های خاصی را به ارمغان بیاورد. در این خصوص حتی می‌توانید از افراد اهل فن نیز مشورت بگیرید تا بتوانید از بهترین ظروف دکوری و پذیرایی بهره‌مند شوید.

انتخاب لوازم پذیرایی و دکوری لوکس برای خانه نو

برای خرید لوازم پذیرایی و دکوری چه کار کنیم؟

استفاده از ظرف‌های دکوری وپذیرایی از جمله روش‌هایی است که خانم‌ها باسلیقه برای زیباسازی فضای خانه، به‌منظور تغییر در دکوراسیون و فنگ‌شویی خانه استفاده می‌کنند. لذا اگر در انتخاب ظرف‌ها دکوری و پذیرایی بهترین انتخاب را داشته باشید، می‌توانید شانس بیشتری برای نوسازی خانه خود فراهم کنید.

به‌طور کلی اگر در حال حاضر برای این منظور اقدام کرده‌اید ولی هنوز خرید لوازم لوکس پذیرایی را انجام نداده‌اید، حتماً قبل از خرید، موارد عنوان شده در این مقاله را بررسی و اجرا نمایید؛ تا بتوانید بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.البته به‌طور حتم نیاز به مشورت با افراد باتجربه و کاردان نیز خواهید داشت که برای این منظور توصیه می‌کنیم از تیم‌های تخصصی استفاده کنید. به‌هر حال این‌گونه افراد با توجه به اینکه خانه‌های زیادی را از لحاظ انتخاب دکوری بررسی کرده‌اند، می‌توانند پیشنهادات مناسبی را برای این منظور به شما معرفی کنند. حال اگر در خرید ظروف پذیرایی و دکوری لوکس مخصوص مشکل‌پسندان عجله دارید، کافی است از وب سایت آویز کمک بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: