بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
کسب درآمد دلاری از اینستاگرام با چند تکنیک امکان پذیر است. تنها کافی است که آنها را بشناسید و به کار ببرید.

امروزه افراد بسیاری در اینستاگرام شاغل هستند و از این شبکه اجتماعی به عنوان مکانی برای کسب درآمد استفاده می کنند. یکی از موضوعاتی که تمامی صاحبان کسب و کار ممکن است برایشان مطرح شود، کسب درآمد دلاری از اینستاگرام است. با توجه به اینکه کشور ما با محدودیت های ارزی بسیاری مواجه است، شاید ابتدا این روش درآمدی اندکی دور از ذهن و محدود تلقی شود اما اگر بیشتر دقت کنیم، متوجه می شویم که امکان آن وجود دارد. پس برای تحول کسب و کار خود با ما همراه باشید.

امکان کسب درآمد دلاری از اینستاگرام

اکثر کسب و کار های موجود در اینستاگرام معمولا یا به فروش محصول و خدمات خاصی مشغول هستند و یا اینکه با فعالیت در دنیای بلاگری برای خود کسب و کاری را ایجاد کرده اند. خبر خوب اینجاست که کسب درآمد دلاری از اینستاگرام در تمامی این حوزه ها امکان پذیر است. به عبارتی دیگر، فرق نمی کند در چه حوزه ای فعالیت داشته باشید، تنها کافی است که با چند تکنیک ساده کسب درآمد دلاری از اینستاگرام خود را آغاز نمایید.

در خصوص درآمد به دلار باید به قوانین ارزی هم نیم نگاهی داشته باشید. سرمایه گذاری های دلاری همواره در ایران با محدودیت های قانونی و حقوقی خاصی همراه بوده است. در نتیجه صاحبان این ارز ها نیز ممکن است برای انتقال و یا حتی استفاده از ارز های خود با مشکلاتی روبرو شوند. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که از جمع آوری و درآمد با سایر ارز های غیر رایج تا حد امکان خودداری کنید.

چگونه کسب در آمد را شروع کنیم؟

برای شروع ابتدا میتوانید یک پیج اینستاگرام بیزنس یا کاری که در آن تخصص دارید را ساخته و استارت کار را بزنید. طبیعتا در شروع کار ممکن است فالووری نداشته باشید و از طرفی از آنجایی که میخواهید کسب و کار خود را به دلار راه اندازی کنید نیاز به فالوور های خارجی نیز دارید. حال میتوانید مرجعی برای فروش فالوور خارجی اینستاگرام پیدا کرده و بعد از خرید فالوور دنبال کننده های خود را برای شروع کار افزایش دهید تا هم به زیبایی پیج شما بیفزاید و هم انگیزه ای برای شروع کارتان باشد.

کسب درآمد دلاری از اینستاگرام

 

مزایای کسب درآمد دلاری نسبت به ریالی

همیشه افرادی موفق هستند که شرایط خود را با اوضاع و احوال اقتصادی جامعه هماهنگ کنند. در خصوص کسب درآمد دلاری نیز دقیقا این امر صدق می کند و البته باید حتما مورد توجه قرار گیرد. با یک نگاه گذرا به آمار و ارقام، متوجه می شویم که ارزش ریال طی چند سال اخیر نسبت به سایر پول های رایج تا چه اندازه کاهش پیدا کرده است. بنابراین اولین مزیتی که کسب درآمد به شکل دلاری برای شما خواهد داشت، ثبات ارزش پول است. این امری است که تقریبا تمامی فعالان بازار سرمایه نیز آن را می دانند.

از طرفی دیگر، کسب درآمد دلاری از اینستاگرام، قطعا پنجره ای برای ورود کسب و کار شما به دنیای بین الملل است. هم اکنون بسیاری از افرادی که از اینستاگرام برای کسب درآمد استفاده می کنند، معمولا فضای محدود بازار های ملی را انتخاب می کنند. اما باید توجه داشت که ورود به بازار های بین المللی قطعا شما را در فضای بی نهایتی قرار خواهد داد. البته لازم به ذکر است که امکان ورود به این بازار تنها برای برخی از کسب و کار های اینترنتی وجود دارد و برای تمامی مشاغل امکان پذیر نیست. همچنین اگر به دلار کسب درآمد داشته باشید، قطعا امکان سرمایه گذاری در بانک های خارجی نیز برای شما میسر تر خواهد بود.

بنابراین دانستیم که کسب درآمد دلاری از اینستاگرام برای شما فواید متعددی را دارد و قطعا اقدامی عاقلانه و منطقی است. اما به راستی چه روش هایی برای کسب درآمد دلاری وجود دارد و آیا اصلا با تحریم هایی کشورمان با آن روبرو است، چالش های این کار کدام است؟

کسب درآمد دلاری از اینستاگرام

چگونه مطالبی منتشر کنیم که به در آمد زایی برسیم؟

باید شروع به محتوای مناسب با کار خود کنید. یک محتوای مناسب میتواند تمام چیزی باشد که به آن نیاز دارید. برای مثال اگر محصولی دارید که میخواهید بفروشید سعی کنید آن را طوری به نمایش بگذارید که در دید همه کاربران شما جذاب به نظر برسد. کامل و متخصر محصول خود را توضیح دهید و با یک پست هیجانی آن را منتشر کنید تا تمامی کاربرانی که آن را مشاهده میکنند جذب آن شوند و باعث افزایش شیر پست در اینستاگرام شود. این افزایش اشتراک گذاری میتواند سبب دیده شدن محصول شما بین هزاران کاربر خارجی شود و شاهد افزایش فروش در پیج خود باشید. تکنیک بسیار مهمی که این روز ها مورد توجه قرار میگیرد انتشار پستی است که بتواند بین افراد دست به دست شود چرا که یک روش رایگان تبلیغات محسوب شده و آمار پیجتان را دگرگون میکند.

روش های کسب درآمد دلاری از اینستاگرام

تتر یکی از رایج ترین ارز های دیجیتال است که سر و صدایی نیز به پا کرده است. این ارز به بر مبنای نرخ دلار نوسان دارد و به همین دلیل به سرعت در تمامی جهان جای خود را پیدا کرد. یکی از راحت ترین روش ها برای کسب درآمد دلاری از اینستاگرام، امکان پرداخت بهای کالا و خدمات با استفاده از تتر است. این ارز دیجیتال به آسانی قابل انتقال است و به دلیل اینکه محدودیتی در جابجایی و انتقال ندارد، یکی از هوشمندانه ترین روش ها نیز در این فعالیت محسوب می شود.

برای کسب درآمد دلاری از اینستاگرام، تنها کافی است که در پیج خود قید نمایید که به ازای فروش کالا یا خدمات خاصی، حاضر هستید تتر دریافت کنید. البته پیشنهاد می کنیم که روش پرداخت ریالی را نیز تا حد امکان حذف نکنید. چرا که به دلیل سابقه کم حضور ارز های دیجیتال در ایران، هنوز هم افراد بسیاری وجود دارند که هیچ شناختی یا اعتمادی به آن نداشته باشند.

به عنوان مثال، اگر در پیج خود به فروش پکیج های آموزشی می پردازید و روش کسب درآمد شما از اینستاگرام به این طریق انجام می شود، از هم اکنون اعلام کنید که حاضر هستید در ازای فروش یک پکیج آموزشی، مبلغ آن را به تتر محاسبه کرده و از مشتریان بگیرید. به این ترتیب شما پس از گذشت مدتی، صاحب مقدار زیادی تتر خواهید بود. با توجه به رشد روز افزون ارز های دیجیتال و البته بالا رفتن بی سابقه قیمت دلار، این تکنیک قطعا به سود شما تمام خواهد شد.

یکی دیگر از روش های کسب درآمد دلاری از اینستاگرام، انجام خدمات ارزی در این شبکه اجتماعی است. همانطور که گفته شد، محدودیت های ارزی در ایران همیشه افرادی را که به فعالیت در بازار های بین المللی مشغول هستند، با چالش هایی مواجه کرده است. تنها کافی است که با اطلاعات در این حوزه و انجام خدمات ارزی، به کسب درآمد دلاری از اینستاگرام مشغول شوید. معمولا این روش با تکنیک های خاصی همراه است که پیشنهاد می کنیم پیش از اقدام آنها را مورد بررسی قرار دهید. اما برای افرادی که تا اینجا به کسب درآمد دلاری علاقه مند شده اند، باید قطعا پیش نیاز های آغاز کسب درآمد دلاری از اینستاگرام را ذکر کرد. در ادامه این محتوا ابزار های مورد نیاز در این روش را خدمت شما عرض خواهیم نمود.

ایجاد اعتماد سازی بین کاربران خارجی

شاید بحثی که پیش و رو داشته باشید مبحث اعتماد فالوور های خارجی نسبت به شما باشد. اما این اعتماد سازی را چگونه میتوان بین کاربران ایجاد کرد؟

باید خدمت شما عارض شویم حضور شما در پیج مهمترین عامل در ایجاد اعتماد سازی بین دنبال کننده های شماست. سعی کنید همواره در استوری ها یا معرفی محصولات حضور داشته باشید و خودتان را به کاربران معرفی کنید. گه گاهی عکس های شخصیتان را نیز در پیج قرار داده و با دنبال کننده های خود رفیق باشید. با فالوور های خارجی خود گپو گفت داشته باشید. برای مثال میتوانید با گذاشتن یک لایو مناسب همواره با کاربران ارتباط برقرار کنید. اگر تخصص کافی در برگذاری لایو ندارید پیشنهاد میکنیم با مطالعه آموزش گذاشتن لایو در اینستاگرام تجربه کافی در این زمینه را کسب کنید و بعد از آن یک لایو جنجالی برگذار کنید تا دیگر نگران مبحث اعتماد سازی نباشید.

کسب درآمد دلاری از اینستاگرام

پیش نیاز های کسب درآمد دلاری از اینستاگرام

لازمه موفقیت در هر کسب و کاری، بهتر دیده شدن است. این مسئله در خصوص تمامی شغل ها و حرفه ها صادق است و البته که فعالیت در اینستاگرام نیز از این بحث خارج نیست. افرادی که به دنبال کسب درآمد به دلار از این شبکه اجتماعی هستند، لازم است که ابتدا فالوور و بازدید خود را افزایش دهند تا کسب و کار آنها بیشتر دیده شود. افزایش فالوور نیز معضلی نیست که بتوان به سادگی از آن گذشت. به غیر از تکنیک های مختلف برای این روش، این کار بسیار زمانبر است و به همین دلیل برای افرادی که به قصد جدی وارد این عرصه شده اند، ممکن است به یک مشکل حاد تبدیل شود. اما با صبر و پشتکار نیاز نیست نگران موضوعی باشید چرا که به تلاش مداوم، افزایش دانش و مطالعه در این زمینه میتوانید به اهداف خود نزدیک شوید و به در آمدزایی دلاری در اینستاگرام برسید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز