بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

شرکت عکاس زیر مجموعه ی شرکت هنرنوین با سابقه ای 7 ساله در زمینه ی محصولات نرم افزاری ویژه آتلیه داران می باشد . هنرنوین با سابقه کاری ۲۰ ساله خود توانسته است در این صنف و حرفه همیشه بهترین محصولات را در زمینه ی چاپ و صحافی ارائه کند  و زین پس عکاس در تلاش برای جذب مشتری های بیشتر چه در زمینه ی چاپ و صحافی و چه در زمینه ی نرم افزار می باشد . خدمات شرکت عکاس شامل موارد زیر است :

معرفی یکی از بهترین شرکتهای ارائه خدمات چاپ و صحافی و نرم افزار

معرفی یکی از بهترین شرکتهای ارائه خدمات چاپ و صحافی و نرم افزار

اتوماسیون آتلیه چیست ؟

اتوماسیون نرم افزاری تحت وب برای مدیریت مالی و داخلی آتلیه می باشد . با استفاده از این برنامه شما به راحتی به لیست کامل مشتریان ، سفارشات ، دریافتی و پرداختی های آتلیه ، لیست بدهکاران ، تقویم کاری آتلیه ، پنل پیامکی برای ارسال خودکار پیام های مناسبتی ( سالگرد تولد ، ازدواج و .... ) ، پیامک های تبلیغاتی و همچنین ارسال خودکار وضعیت سفارش به مشتری بدون نیاز به تماس گرفتن ، دسترسی دارید . تحت وب بودن این برنامه از مزیت های آن میباشد چرا که شما فقط با سیستمی که دسترسی به اینترنت دارد ( موبایل ، تبلت ، لپ تاپ ، سیستم و ... ) خیلی راحت میتوانید تمام موارد مالی و داخلی آتلیه را مدیریت نمایید .

دسترسی به اتوماسیون برای تمامی عوامل داخل آتلیه کاملا راحت و قابل دسترس میباشد و شما میتوانید به هر یک از اعضای آتلیه ، یک نام کاربری و پسوورد همراه با دسترسی های جداگانه اختصاص دهید . گزارش کار کارمندان یکی دیگر از مزیت های فوق العاده ی این برنامه ی جامع مدیریتی است که با استفاده از آن به راحتی تمام امور و کارهای طراحان ، عکاسان ، منشی ، حسابدار و ... را میتوانید زیر نظر داشته باشید . در کل اتوماسیون برای بهبود سازی روند مدیریت آتلیه شما میباشد و پل ارتباطی بین شما و مشتریانتان نیست .

معرفی یکی از بهترین شرکتهای ارائه خدمات چاپ و صحافی و نرم افزار

اپلیکیشن آتلیه چیست ؟

اپلیکیشن دقیقا نرم افزاری است که مسیری هموار بین شما و مشتریانتان را ایجاد میکند . این برنامه نظیر خیلی از برنامه های کاربردی دیگر ، با اسم و لوگوی شما طراحی شده و هیچ گونه ارتباطی با شرکت عکاس ندارد و انحصارا برای آتلیه ی شما طراحی می شود . مشتری شما اگر برای دفعه ی اول وارد این برنامه شود ، بعد از بازدید از نمونه کارهای عکس و ویدیویی آتلیه در دسته بندی های جداگانه ، می تواند در روز و ساعت هایی که نوبت های خالی دارید رزرو آنلاین انجام دهد و پیش پرداختی را هم به عنوان بیعانه با مبلغی که شما تعیین کرده اید واریز نماید .

بعد از عکاسی نیز شما از طریق این اپلیکیشن عکس های مشتری را برایشان ارسال کرده و آن ها در شرایطی محافظت شده عکس های خود را میبینند . یعنی خود نرم افزار عکس های مشتریان را ریسایز و واتر مارک می کند و امکان اسکرین شات گرفتن از برنامه حذف شده است . مشتریان سایز و نوع چاپ عکس ها را تایید میکنند و در نهایت بنا بر قیمت هایی که شما تعریف کرده اید برنامه برایشان فاکتور تهیه می کند و تسویه آنلاین را انجام میدهند . با استفاده از اپلیکیشن دیگر نیازی به منشی و رزرو نوبت برای مشتریان نیست و تمامی این امور به صورت آنلاین و سیستمی انجام می شود .

معرفی یکی از بهترین شرکتهای ارائه خدمات چاپ و صحافی و نرم افزار

این برنامه هم به صورت نصبی ( برای گوشی های اندروید ) و هم به صورت تحت وب ( برای گوشی های آیفون و ios ( برای شما ارسال می گردد . همچنین لینک دانلود نسخه نصبی نیز خدمت شما فرستاده می شود که میتوانید در قسمت بایو / بیو پیج اینستاگرام تان قرار دهید و مشتریان با کلیک بر روی آن ، به راحتی نرم افزار را در اختیار داشته باشند . همچنین میتوانید برنامه خود را با خرید اشتراک درون نرم افزارهایی همچون مایکت یا بازار قرار دهید تا مشتریان بتوانند از این طریق هم دسترسی داشته باشند .

معرفی یکی از بهترین شرکتهای ارائه خدمات چاپ و صحافی و نرم افزار

علاوه بر بخش نرم افزاری ، یکی از مهم ترین قسمت های فعالیت شرکت عکاس در بخش چاپ و صحافی می باشد . این شرکت با همکاری شرکت هنرنوین و سابقه ی 20 ساله ی خود توانسته است با به کار گیری از بهترین و با کیفیت ترین متریال نظیر لایی چسب های سرد ، چرم و مخمل های بلژیکی ، با کیفیت ترین نوع چاپ و ... بهترین نوع از آلبوم های ژورنال و ایتالیایی را به شما ارائه دهد . عمده فعالیت های شرکت عکاس در زمینه ی تولید باکس و پکیج های متنوع می باشد که از بهترین و مرغوب ترین نوع چوب در آن استفاده می شود .

معرفی یکی از بهترین شرکتهای ارائه خدمات چاپ و صحافی و نرم افزار

 همچنین در زمینه ی طراحی همراه با 23 نفر پرسنل خانم فعالیت گسترده ای داریم . شما میتوانید در مجموعه ی ما فایل خام بعد از عکاسی را تحویل داده ، به سبک و نمونه کاری مدنظر شما طراحی و ادیت و رتوش را انجام داده و بعد از تایید نهایی فایل آن ها را به واحد چاپ و صحافی ارجاع می دهیم .

با شرکت عکاس صفر تا صد خدمات آتلیه خود را به ما بسپارید

شماره تماس :
09022204201



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: