بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

گفت و گو با حمیدرضا شیرازیها مدیر عامل برند بُرنُس مد پلتفرم تخصصی مد و فشن

مدیرعامل برند بٌرنٌس مد گفت برند شخصی می تواند بالاتر از برند محصول محور یا خدمت محور باشد. آقای حمیدرضا شیرازیها مدیرعامل برند بُرنُس مد پلتفرم تخصصی مد و فشن طی مصاحبه ای گفت:

از قدیم الایّام برندها در ایران حضور داشته اند و مردم آنها را شناخته و از آنها استفاده می کرده اند. مثل ارج و ایران‌ناسیونال. امّا با گذشت زمان و به روز شدن صنعت ها و شناخت بیشتر مردم از برندها، غلط مصطلحی هست که مردم فکر می کنند برندها فقط یا محصول محور هستند یا خدمت محور.

در صورتی که یکی از بزرگترین و همه گیرترین نوع برند، برند شخصی ست. در توضیح بهتر برند شخصی می توان به رفتار ثابت در طول مدت زمان طولانی هر فرد فارق از اینکه او در این دوران دانشجو، سرباز، کارمند، مدیر یا حتی خانم خانه دار و... باشد را شامل می شود و این رفتار منحصر به فرد و دائم التکرار با تغییر شرایط و زمان تغییر نکرده و جزء رفتار( برند شخصی) او خواهد بود.

آقای حمیدرضا شیرازیها در رابطه با توضیح کامل مسئولیت اجتماعی و ارتباط آن با این همایش بین المللی افزود:
همه در قبال اطرافمان مسئول هستیم. (Corporate social responsibility) به معنای مسئولیت اجتماعی، سال ها ست که مورد توجه برندهای جهانی است. این مسئولیت اجتماعی در خصوص برندهای ایرانی هم صادق است. با اینکه تعاریف مسئولیت اجتماعی برندها انواع مختلفی دارد اما می توانیم در زبانی ساده فعالیت های اجتماعی برندها و انجام کارهای نودوستانه در جامعه و فضایی که در آن فعالیت میکند را مسئولیت اجتماعی بنامیم.

شرکت ها در کنار اینکه به سودآوری می اندیشند باید به تعهدات اجتماعی و زیست محیطی خود نیز توجه کنند. مسئولیت اجتماعی را میتوان به سه دسته تقسیم کرد، مسئولیت های محیطی، خیرخواهانه و اخلاقی که هرکدام توضیحات خاص خود را دارد.هر برندی با توجه به شخصیت برند و استراتژی خود در خصوص مسئولیت اجتماعی اش برنامه ریزی میکند.برند بٌرنٌس که در زمینه طراحی و تولید لباس برازنده برای بانوان فعالیت میکند، و از سال 1400 به عنوان پلتفرم تخصصی مد و فشن بٌرنٌس مد بازار هدف خود را گسترش داده است، یکی از برندهای داخلی صنعت پوشاک است که از همان ابتدا نسبت به مسئولیت اجتماعی خود با برنامه ریزی دقیق اقدام کرده است.

وی گفت: برای مثال در ابتدای همه گیری ویروس کرونا با تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده و ارسال آن همراه با سفارشات مشتریان عزیزش تلاش کرد تا با توجه به موقعیت جامعه و نیاز های مردم، رفتار نودوستانه خود را نشان دهد. در همین میان دقت در مهندسی محصول به عنوان مسئولیت اجتماعی برند بٌرنٌس در دستور کاری این شرکت قرار گرفته است.

توجه به استفاده از تکنولوژی و متد روز دنیای مد و فشن به جهت الگوسازی و برش پارچه می تواند در عدم استفاده نامتعارف از پارچه و آسیب های حاصل از آن به محیط زیست جلوگیری کند و این یکی از رفتارهایی است که با مهندسی محصول اصولی صورت می پذیرد. اما در خصوص مسئولیت های اخلاقی می توان به آموزش و تلاش برای ارتقاء سطح دانش جامعه اشاره کرد.

در خرداد ماه سال 1401 در همایش بین المللی آموزشی برندسازی شخصی که در سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران به همت برند بٌرنٌس ، به عنوان حامی(اسپانسر) برگزار شد، بار دیگر بٌرنٌس به مسئولیت های اجتماعی خود توجه ویژه کرد و سعی در آموزش مخاطب و لزوم توجه آنها به برند شخصی و اهمیتِ پرداختن به آن را داشته است.

در خرداد ۱۴۰۱  یک همایش بین المللی آموزشی برندسازی شخصی در سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار شد که برند بُرنُس اسپانسر این همایش بزرگ بود.

برند بُرنُس در این همایش بین المللی با توجه ویژه ای که به مسئولیت های اجتماعی خود داشت، در راستای آموزش مخاطب و الزام توجه آنها به برند شخصی و اهمیت پرداختن به آن، تلاش کرده است.

در این همایش بین المللی که با حضور مدیران کسب و کارها و برند های مختلف اعم از ایرانی، اماراتی، ترکیه ای، ارمنستانی و آلمانی و همچنین صاحبان کسب و کارهای گوناگون و همچنین دانشجویان رشته های مدیریت و افراد علاقمند به کسب و کار برگزار شد، آقای دکتر محمدرضا نمازی به عنوان یکی از مدرسین در حوزه کسب و کار یکی از اساتید این همایش بین المللی بودند و به سخنرانی پرداختند. ایشان در سخنرانی  اصول اولیه ساختن یک برند شخصی را از مرحله خلق فکر و ایده ی آن گرفته تا رسیدن به یک برند معتبر در این مسیر توضیح دادند و به آموزش در این رابطه پرداختند.

این همایش در دو بخش برگزار شد که بعد از پایان صحبت های بخش اول همایش جلسه به شکل پرسش و پاسخ ادامه یافت. دانش پژوهانی که به خاطر مشکلاتی مثل دوری و یا سکونت در شهر های دیگر نتوانستند به این همایش بیایند می‌توانستند این همایش را به صورت زنده از پیج بُرنُس دنبال کنند و از مطالب و صحبت های مفید آن استفاده کنند.

مدیرعامل برند بُرنُس و پلتفرم تخصصی مد و فشن بُرنُس اضحار داشت یکی از اهداف برگزاری این همایش با توجه به شناخت کافی از بازار موجود و ظرفیت مدیران و اشخاص دعوت شده به مراسم، این بود که تلاش کردیم تا با ایجاد ارتباط بین این ها با هدف ایجاد ارتباط مؤثر و تعاملات بیشتر و آشنایی مدیران با یکدیگر در زمان پذیرایی و تنفس بین دو قسمت همایش سعی در معرفی و ایجاد شبکه سازی مناسب بین افراد و صاحبین کسب و کارهای فعال در صنایع مختلف را رقم بزنیم.

مدیرعامل برند بٌرنٌس حمیدرضا شیرازیها در لایوی که در زمان همایش برگزار شد به این نکته تأکید کردند که برند بٌرنٌس علاوه براینکه در این سال ها تلاش کرده است که با تولید محصول با کیفیت و توجه به مهندسی محصول نسبت به مسئولیت اجتماعی خود کوشا باشد، در برنامه های خود آموزش را نیز گنجانده است و برگزاری همایش برندسازی شخصی در این  ابعاد گستره نمایانگر این مضمون است و همچنین توجه مخاطبین و استقبال آنها به این گونه همایش ها باعث می شود تا بٌرنٌس  هم با تلاش بیشتر در زمینه آموزش گام بردارد.

معرفی برنس مد پلتفرم تخصصی مد و فشن

برنس مد در ابتدا در حوزه پوشاک بانوان فعالیت می نمود. ارائه محصولاتی همچون شلوار زنانه، تونیک ، پیراهن مجلسی ، مانتو و شومیز .

 شومیز یکی از لباسهای رسمی و در عین حال شیک و زیبا برای بانوان است که به عنوان یک پوشش مناسب برای مجالس یا مهمانیهای خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه به کار بردن شومیز در استایل های متفاوت، به طور زیادی مورد توجه دختران و خانمها قرار گرفته است به همین دلیل برنس مد برنامه ای ویژه برای تولید ، عرضه و  تامین این نوع محصول در سال 1401 را دشته است و به بهترین مرجع برای بانوانی است که قصد خرید شومیز را دارند، می باشد.

مصاحبه با حمیدرضا شیرازیها مدیر عامل بُرنُس مد | توضیحات مدیرعامل بُرنُس مد در خصوص همایش شخصی سازی

شومیز کاربرد زیادی در استایلهای گوناگون دارد و جذابیت خاصی به استایل زنانه و دخترانه میبخشد. شومیز علاوه بر اینکه در استایلهای رسمی و کژوال استفاده می‌شود به عنوان زیر مانتوهای جلو باز نیز طرفدار زیادی دارد.

در گذشته شومیز ها غالبا به صورت تک رنگ و کلاسیک طراحی می‌شدند اما امروزه طرح ها و متریال گوناگونی در طراحی شومیز به کار گرفته می‌شود. شومیز ها می‌توانند با دامن، شلوار و سرهمی ترکیب شوند؛ از این رو طراحان میتوانند شومیز ها را در مدل ها و طرحهای متفاوت طراحی کنند تا در استایل مختلفی از جمله مهمانی، کژوال و رسمی مورد استفاده قرار گیرند.


جنس به کار رفته در شومیز ها اغلب از پارچه های لطیف و ظریف است که یکی از دلایل محبوبیت آن بین خانم ها نیز می باشد. در دوخت شومیز پارچه هایی مثل حریر، گیپور، ساتن و.... مورد استفاده قرار می‌گیرند. شومیز گیپور و شومیز حریر از انواع طرح های شیک و خاص شومیز مجلسی هستند که در مهمانی ها و مجالس مختلف استفاده می شوند.

مصاحبه با حمیدرضا شیرازیها مدیر عامل بُرنُس مد | توضیحات مدیرعامل بُرنُس مد در خصوص همایش شخصی سازی

شومیزهای حریر در انواع مدلهای طرح دار و ساده موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شخصی و سبک لباس پوشیدن فرد بستگی دارد. از جمله شومیزهای حریر، شومیزهای گلدار می باشد. شومیزهای گلدار حریر، زیبایی و جذابیت زنانه خاص خودشان را دارند. این مدل لباس های مجلسی برای افرادی که تمایل دارند ظاهری به روز و در عین حال زیبا و موقر داشته باشند، انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند. شومیزهای ساده نیز برای خانم هایی که تمایل دارند تیپ و ظاهری کلاسیک داشته باشند مناسب هستند.

مصاحبه با حمیدرضا شیرازیها مدیر عامل بُرنُس مد | توضیحات مدیرعامل بُرنُس مد در خصوص همایش شخصی سازی

در حال حاضر شومیز ها با توجه به جنس پارچه، مدل یقه، مدل آستین به کار رفته در شومیز در طرح ها و مدل هاي متنوع تولید می‌شوند. برای خرید شومیز در مدل ها و طرح های گوناگون می‌توانید به سایت بُرنُس که یکی از بزرگترین سایت های فعال در زمینه پوشاک و اکسسوری های بانوان است مراجعه کنید.

از این رو علاقمندان می توانند با دنبال کردن پیج اینستاگرام و شبکه های مجازی بٌرنٌس مد از اخبار و دوره ها و هرنوع فعالیت این برند در راستای مسئولیت اجتماعی آن مطلع شوند.
برنس مد در راستای ارائه خدمات در بستر پلتفرم تخصصی مد و فشن با اضافه نمودن پوشاک مردانه و اکسسوری مردانه در افق سال های آینده خود را به عنوان بزرگترین پلتفرم مد و فشن می بیند.

 

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: