بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

راهنمای خرید کیف مردانه

خرید کیف مردانه موضوع مهمیست که شاید شما هم سوالات زیادی در مورد آن داشته باشید. سوالاتی از قبیل اینکه تفاوت انواع کیف های مردانه در چیست؟ کیف دستی مردانه با کیف دوشی مردانه چه تفاوتی دارد؟ کیف پاسپورتی مناسب چه کاربردی است؟ کوله پشتی مردانه برای کدام استایل مردانه مناسب است؟ اینکه اکیف مردانه را کجا بخریم و صدها سوال دیگر که قصد داریم در این مطلب به آنها اشاره کنیم.

آقایان هم مانند خانم ها برای حمل وسایل خود به کیف های مناسب نیاز دارند، مخصوصا آقایان خوش پوشی که می‌خواهند کیفی متناسب با شخصیت و ظاهر خود بخرند. این نوع از مردان به دنبال کیف هایی هستند که به راحتی با ظاهر آن ها مطابقت داشته باشد.

شاید سال‌ها پیش وقتی مردم در مورد کیف صحبت می‌کردند، فکر می‌کردند که کیف فقط مخصوص خانم‌ها است و کمتر مردی پیدا می شود که کیف بخرد. اما اکنون شرایط تغییر کرده است. آقایان نیز به کیف نیاز پیدا کرده و نقش مهمی در زندگیشان پیدا کرده است.

کیف در استایل مردانه بسیار موثر است. انتخاب کیف مناسب بسته به موقعیت فرد بسیار مهم است.

انتظار شما از خرید کیف مردانه چیست؟

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید آن است که چه هدفی برای خرید کیف مردانه دارید؟

اگر می خواهید از کیف برای شام و مجالس رسمی یا یک جلسه مهم برای بستن قرارداد استفاده کنید، باید از یک کیف راحت و محکم با رنگ های خنثی و بیشتر چرم استفاده کنید، زیرا این موارد در رسمی بودن استایل شما تاثیر زیادی دارد.

اگر برای کوهنوردی، ورزش، باشگاه یا مسافرت های کوتاه مدت به یک کیف نیاز دارید، باید انتخاب شما یک کوله پشتی باشد زیرا حمل این کیف ها راحت تر است و می توانید چیزهای زیادی را در آن جا دهید. علاوه بر این، کیف های ورزشی دارای استحکام و مقاومت بالاتری در برابر سایش هستند.

همچنین اگر زیاد از دستان خود استفاده می کنید (مثلا حرف زدن با تلفن، تایپ کردن، استفاده از لپ تاپ یا نوشیدن چای و قهوه) بهتر است از خرید کیف مردانه مانند کیف های دستی و یا سامسونت اجتناب کنید. خرید کیف با بند بلند، کوله پشتی یا کیف های دوشی می تواند انتخاب بهتری باشد.

راهنمای خرید کیف مردانه

انواع کیف مردانه

کیف های مردانه در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. همانطور که گفته شد باید در نظر داشته باشید که کیف را برای چه استایل و چه کاربردی خریداری می کنید. بنابراین با در نظر گرفتن موقعیتی که در آن هستید، بهترین کیف مردانه برای آقایان متفاوت خواهد بود. در ادامه نگاهی به انواع کیف های مردانه می اندازیم.

 

  • کوله پشتی مردانه: کوله پشتی یک کیف با دو بند راحت است که از اولین روز‌های دبستان تا کنون با ما همراه بوده و علاوه بر مدرسه در کوه، طبیعت، سفر و محل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • کیف پول مردانه: این نوع کیف محل نگهداری لوازم و وسایل ضروری مانند اسکناس، سکه، کارت اعتباری بانکی و... هر فردی محسوب می شود که افراد بسته به نیاز خود در سایزها و مدل های مختلف از آن استفاده می کنند.

  • کیف پاسپورتی مردانه: حتما برای همه شما پیش آمده که برای نگهداری وسایل مهم و با ارزش خود به یک کیف جداگانه نیاز داشته باشید. به عنوان مثال، یک کیف مخصوص که می توانید اسناد، مدارک، دسته چک و کارت شناسایی خود را در آن نگه دارید و مطمئن شوید که هرگز گم نمی شوند. این کیف مخصوص احتمالا می تواند یک کیف پاسپورتی مردانه باشد.

  • کیف دوشی مردانه: کیف دوشی یا رودوشی به ویژه کیف های دوشی چرم که معمولا با نام messenger bag هم شناخته شده است یکی از انواع پرکاربرد کیف های زنانه و مردانه است، کیف های رودوشی شبیه فرم کیف های دستی هستند، اما در اندازه کوچک تر.

  • کیف دستی مردانه: کیف دستی وسیله ای است که برای حمل پول، کیف پول، تلفن همراه و سایر وسایل ضروری روزانه مورد استفاده قرار می گیرد. کیف دستی اغلب دارای یک بند یا دسته است که می توانید روی شانه خود انداخته یا آن را با دست بگیرید.

  • کیف اداری مردانه: این نوع کیف از جمله کیف هایی است که فضای کافی دارد و ابعاد بزرگی دارد. بسیار کاربردی و مناسب برای نگهداری و حمل اقلام روزانه، لوازم کار و دانشگاه و ... می باشد. بنابراین داشتن این نوع محفظه های بزرگ و جیب های داخلی و خارجی به این کیف ها کمک می کند تا مردم بتوانند تمام اقلام ریز و درشت خود را مرتب و ساماندهی کنند. کیف اداری مردانه به دو صورت دستی و شانه ای قابل استفاده است که در بین کارمندان اداری بسیار محبوب است.

  • کیف چرم مردانه: یکی از جذاب ترین و بهترین کیف های مردانه موجود در بازار کیف چرم مردانه است که بهترین انتخاب برای استایل کلاسیک می باشد. چرم یکی از ظریف ترین مواد استفاده شده در کیف های مردانه است که طرفداران زیادی دارد. اگر با صرف هزینه برای خرید کیف مردانه مشکلی ندارید، می توانید هر نوع کیف چرم طبیعی را خریداری کرده و برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. کیف چرم اداری یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای استایل رسمی خود انتخاب کنید.

  • کیف سامسونت: کیف سامسونت یکی از شیک ترین و محبوب ترین مدل های کیف مردانه است که استفاده از آن محدود به فعالیت های اداری نیست و مانند یک کیف معمولی مورد استفاده قرار نمی گیرد. در عوض، سامسونت گاهی اوقات به عنوان یک جعبه یا پوشش مقاوم استفاده می شود. دلیل این انتخاب این است که کیف های سامسونت به دلیل داشتن بدنه محکم و چوبی بسیار مستحکم هستند و احتمال آسیب دیدن محتویات داخل کیف را کاهش می دهند.

  • کیف لپ تاپ: همانطور که می دانید لپ تاپ معمولا به طور جداگانه حمل نمی شود، بلکه تجهیزاتی مانند: شارژر، ماوس و سایر تجهیزات مانند سایر کابل های رابط با آن حمل می شود. برای جابجایی آسان این تجهیزات به یک کیف قابل حمل نیاز دارید. مشخصه اصلی کیف های لپ تاپ داشتن یک محفظه جداگانه حباب دار است که از آسیب دیدن لپ تاپ شما جلوگیری می کند.

راهنمای خرید کیف مردانه

انواع جنس کیف مردانه

اگر می خواهید کیفی کاربردی و بادوام داشته باشید، حتما به جنس کیف دقت کنید. بسته به کاربرد کیف، موادی را انتخاب کنید که مناسب و مقاوم باشد و آسیبی به آن وارد نشود. در زیر سه نوع جنس کیف مردانه را توضیح می دهیم:

  • چرم طبیعی:

چرم طبیعی مستقیماً از طریق فرآیند دباغی تولید می شود که در آن پوست خام گاو، بز، گوسفند و مار تهیه و صیقل داده می شود. پوست حیوانات فاسد شدنی است، بنابراین برای تهیه پوست های قوی، انعطاف پذیر و بادوام به کارخانه چرم سازی فرستاده می شود. در فرآیند دباغی از مواد گیاهی در اشکال فیزیکی و شیمیایی برای مقاومت در برابر نفوذ میکروارگانیسم ها (مواد در حال پوسیدگی) با تقویت تنها سطح بدون تغییر خواص اساسی چرم استفاده می شود.

  • چرم مصنوعی:

چرم مصنوعی به طور مستقیم از مواد پلیمری (پلاستیک) به نام PVC و PU (پلی اورتان) ساخته می شود. روش تولید چرم مصنوعی به دو صورت تر و خشک انجام می شود که هر کدام شرایط تولید خاص خود را دارند. اما استفاده از پوست های صنعتی یا غیرصنعتی (نام های دیگر چرم مصنوعی) به دلیل گرانی چرم طبیعی و مسائل اخلاقی (حقوق حیوانات) در تولید کالاهای خانگی، پوشاک، کیف و کفش بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

  • برزنت:

برزنت برای کیف در مقایسه با سایر پارچه ها دارای انعطاف پذیری خوب و همچنین استحکام بالایی است. کیف برزنتی ضد آب بوده و در هر شرایط آب و هوایی با خیال راحت قابل استفاده است. در ساختار برزنت های با کیفیت از موادی مانند بوم، یورتان، پلی استر با پوشش پارافین یا پلی اتیلن استفاده می شود.

کیف مردانه را از کجا بخریم؟

فروشگاه های مختلفی چه به صورت حضوری و چه به صورت دیجیتالی وجود دارد که می توانید کیف مردانه مورد نظر خود را از آنها خریداری کنید. در اینجا به شما معیارهای یک فروشگاه خوب را گفته تا بتوانید بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید.

بهترین فروشگاه برای خرید فروشگاهی است که هم شعبه حضوری، هم وب سایت و هم صفحه اینستاگرام داشته باشد. همچنین فروشگاه هایی را انتخاب کنید که کار تخصصی آنها فروش کیف است. مثلا فروشگاه هایی مثل دیجی کالا نمی توانند مشاوره تخصصی در خصوص انتخاب و خرید کیف به شما بدهند.

معیار دیگری که باید در نظر داشته باشید اعتماد پذیری فروشگاه است. فروشگاه هایی که در پلتفرم های معتبری مثل دیجی کالا، باسلام و تیمچه حضور دارند اعتماد به آنها ساده تر است.

و نکته آخر اینکه فروشگاه مورد نظر شما باید قابلیت خرید اقساطی را نیز داشته باشد.

در بررسی هایی که انجام دادیم تعداد کمی از فروشگاه ها را با این شرایط پیدا کردیم که بهترین آن فروشگاه پاپیون بگ است. برای دسترسی بهتر شما اطلاعات تماس این فروشگاه را در اختیارتان قرار می دهیم.

پاپیون بگ دارای وب سایت papionbag.com و آیدی اینستاگرام پاپیون بگ @papionbag_men و شماره واتساپ 09135493475 می باشد.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز
بهترین ایده ها