بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

اگر قصد عمل اسلیو معده را دارید، لازم است بدانید آزمایش های قبل از عمل اسلیو معده چیست. پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا با آزمایش های قبل از عمل اسلیو معده، شرایط لازم برای انجام آزمایش و علت انجام آزمایش های قبل از اسلیو معده آشنا شوید.

آزمایش های قبل از عمل اسلیو معده چیست؟

عمل اسلیو معده یکی از شایع‌ترین و محبوب‌ترین روش ‌های جراحی چاقی می‌باشد. متأسفانه یکسری از افراد هستند که با وجود رژیم غذایی درست و ورزش مداوم، موفق به کاهش وزن نیستند. تنها راهی که برای اینگونه افراد پیشنهاد می‌‌شود عمل اسلیو معده است که این روزها بسیار پرطرفدار می‌باشد.

برای اینکه جراحی موفقی داشته باشید، پزشک انجام آزمایش های قبل از عمل اسلیو معده را تجویز می کند. بنابراین انجام این آزمایش ها را نباید نادیده گرفت و حتما نتیجه آزمایش را قبل از انجام جراحی در موعد مقرر به پزشک تحویل دهید.

آزمایش های قبل از عمل اسلیو معده چیست؟

اگر در حال مصرف دارویی خاص هستید یا بیماری دارید، حتما قبل از انجام آزمایش‌ها و انجام جراحی اسلیو معده، پزشک را در جریان بگذارید. زیرا ممکن است داروهای شما تاثیر منفی در روند جراحی داشته باشد و ممکن است لازم باشد، مصرف آن را متوقف کرده و یا با داروی دیگر، جایگزین شود.

  • به طور مثال مصرف داروهای انعقادی مانند آسپرین، یک هفته قبل از عمل اسلیو معده ممنوع است.

  • اگر به طور مرتب ویتامین ای مصرف می کنید، دمنوش گل گاوزبان، زنجبیل و زردچوبه می نوشید و سیر مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید. زیرا در این شرایط و با مصرف موارد ذکر شده مستعد خونریزی شدید حین و بعد از عمل خواهید بود. به این علت که این مواد می تواند مانند آسپرین، خون را رقیق کند.

آزمایش های قبل از عمل اسلیو معده شامل موارد زیر است:

آزمایش های قبل از عمل اسلیو معده که پزشکان نظیر دکتر موسوی (جراح اسلیو معده) تجویز می کنند شامل آزمایش کامل خون، آزمایش قند خون و دیابت و انجام آزمایشاتی که کارکرد کلیه ها را بررسی می کند. آزمایش بررسی سلامت کبد، آزمایش تیروئید، آزمایش کلسترول و چربی، آزمایش میزان انعقاد خون، آزمایش ادرار و آزمایشی که میزان ویتامین ها و آهن را در بدن اندازه گیری می کند برای عمل اسلیو معده ضروری است.

علت آزمایش های قبل از جراحی اسلیو معده چیست؟

آیا می‌دانید آزمایش های قبل از عمل جراحی اسلیو معده به چه علت است؟ پزشک قبل از عمل جراحی نیاز دارد تا اطلاعات دقیق در مورد بدن بیمار داشته باشد تا از خطرات حین و بعد از جراحی پیشگیری کند.

توجه داشته باشید که هر آزمایش را حتما باید در زمان معین که پزشک تعیین کرده است انجام دهید. نباید زمان انجام آزمایش ها را تغییر دهید؛ مگر اینکه زمان عمل جراحی اسلیو معده تغییر کرده باشد.

 

آزمایش خون قبل از عمل اسلیو معده

آزمایش خون از مهمترین آزمایش های قبل از عمل اسلیو معده است. پزشک باید بداند که بیمار کم خونی دارد یا نه، اگر بیمار کم خون باشد، بعد از عمل تدابیری برای جلوگیری از مشکلات بعد از عمل اندیشیده می شود.

علاوه براین از آزمایش خون برای تشخیص بارداری استفاده می شود. اگر بیمار باردار باشد، ممکن است لازم باشد تا عمل اسلیو معده با تاخیر انجام شود.

آزمایش های قبل از عمل اسلیو معده چیست؟

آزمایش دیابت قبل از عمل اسلیو معده

یکی دیگر از آزمایش های قبل از عمل اسلیو معده، آزمایش دیابت است. لازم است مشخص شود، بیمار دیابت دارد یا نه؛ زیرا بیمار دیابتی را نباید بیهوش کرد و این کار بسیار خطرناک است و این احتمال وجود دارد که بیمار دیگر به هوش نیاید. لازم به ذکر است که دیابت از مشکلات رایج در میان افراد دارای اضافه وزن می باشد.

 

آزمایش کلیه قبل از عمل اسلیو معده

قبل از عمل اسلیو معده آزمایش کلیه و بررسی وضعیت کلیه ها بسیار مهم است زیرا پزشک می تواند رژیم غذایی بعد از عمل را تعیین کند.

آزمایش انعقاد خون قبل از عمل اسلیو معده

قبل از اینکه برای عمل جراحی آماده شوید از آزمایش های قبل از عمل اسلیو معده، آزمایش انعقاد خون است. اگر با بیمار با مشکل انعقاد خون روبرو باشد، جراحی در این حالت می تواند بسیار خطرناک باشد.

هر گونه برش حراجی یا جراحت در افرادی که مشکل انعقاد خون دارند، موجب خونریزی شدید و غیرقابل کنترل می شود. علاوه بر این جای زخم در این افراد خوب نمی شود.

افرادی که با این مشکل روبرو هستند، لازم است از داروی بیهوشی خاص و داروهای دیگر برای جلوگیری از مشکلات خونریزی به کار گرفته شود.

 

آزمایش ادرار قبل از عمل اسلیو معده

از آزمایش های قبل از عمل اسلیو معده، آزمایش ادرار است که نباید آن را نادیده بگیرد. با استفاده از آزمایش ادرار می توان نوع دیابت بیمار را تشخیص داد و از کاربردی ترین آزمایش های قبل از عمل اسلیو معده به شمار می رود.

البته آزمایش ادرار فقط مربوط به تشخیص دیابت نیست بلکه اهداف دیگر هم دارد. این آزمایش برای تشخیص بهتر مشکلات کلیوی تجویز می شود.

علاوه بر این وضعیت بدن بیمار از نظر عفونی بودن مشخص می شود اگر فرد دارای بیماری عفونی در بدن باشد، این عفونت در ادرار قابل تشخیص است.

وجود عفونت در بدن متقاضی عمل اسلیو معده می تواند موجب به تاخیر افتادن جراحی شود. زیرا عفونت از خطرناک‌ترین مشکلاتی است که می تواند برای افرادی که عمل جراحی انجام داده اند، اتفاق بیفتد.

 

مشاوره قبل از عمل اسلیو معده

در این مطلب از اهمیت انجام آزمایش های قبل از عمل اسلیو معده مطلع شده اید. قبل از انجام عمل اسلیو معده سوالات بسیاری برای متقاضیان ایجاد می شود، سوالاتی که ندانستن پاسخ آنها اغلب می تواند باعث نگرانی و اضطراب قبل از عمل شود.

اگر اضافه وزن بسیار بالا دارید و از مشکلات چاقی رنج می برید، احتمالا به عمل اسلیو معده نیز فکر می کنید. معمولا نداشتن اطلاعات کامل در مورد مزایا و معایب عمل اسلیو معده باعث نگرانی متقاضیان این عمل لاغری می شود.

پیدا کردن دکتر جراح عمل اسلیو معده نیز یکی دیگر از دغدغه های افراد داوطلب عمل است. به همین منظور قصد داریم حراج خوب عمل اسلیو معده در تهران را معرفی کنیم.

می توانید برای استفاده از خدمات مشاوره قبل از عمل اسلیو معده، به سایت دکتر موسوی (جراح لاغری و اسلیو معده) به نشانی "https://dr-mmoosavi.com/ " مراجعه کنید. این پزشک ماهر از انواع روش های لاغری برای کاهش وزن استفاده می کند و از بهترین جراحان اسلیو معده شناخته می شود. می توانید برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری در مطب دکتر موسوی اقدام کنید.

 

 



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما: