بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

طراحی داخلی منزل با بهترین شرکت طراحی داخلی در تهران

طراحی داخلی منزل به سبک مدرن :

طراحی داخلی منزل به سبک مدرن یکی از سبک های محبوب در جهان می باشد که بهترین شرکت های طراحی داخلی نیز در تهران نیز توجه فراوانی به آن دارند . این سبک با وجود اینکه سال های زیادی از حضورش در هنر دکوراسیون داخلی نمی گذرد اما به دلیل دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد خود توانسته بسیار محبوب و پر طرفدار شود و به همین دلیل می توان مشاهده نمود که امروزه بسیاری از خانه ها به این سبک دکوراسیون شده اند .

از جمله ویژگی های سبک مدرن در طراحی داخلی منزل می توان به استفاده از اشکال و فرم هایی که ساده و چهارگوش می باشند ، استفاده از رنگ هایی که ملایم و روشن و خنثی می باشند ، استفاده از المان های تزیینی ساده به صورت محدود و استفاده از متریال های متنوع در کنار یکدیگر و ... اشاره نمود . این ویژگی ها در کنار هم سبب خلق فضایی امروزی و شیک شده اند که دارای سادگی نیز می باشد و این به این دلیل است که سبک مدرن اهمیت زیادی به سادگی دارد و شعار آن (کمتر بیشتر است) می باشد .

ترندهای طراحی داخلی منزل به سبک مدرن در سال 2022 :
 

به کار گیری ترکیب رنگ های سبز و صورتی

هر چقدر که رنگ های ملایم ، خنثی و روشن طرفدار داشته باشند باز هم رنگ های شاداب و با نشاط از پر طرفدارترین رنگ ها برای دکوراسیون داخلی می باشند . سبک مدرن در کنار رنگ های روشن خود از رنگ های جسورانه نیز استفاده می کند و همین امر سبب شده تا امروزه ترکیب رنگ صورتی و سبز در دکوراسیون داخلی ترند باشد . از جمله تناژهای محبوب این دو رنگ در کنار هم می توان به سبز زمردی در کنار صورتی مرجانی اشاره نمود که ترکیبی چشم نواز و آرامش بخش و در عین حال ظریف و شیک را در فضای داخلی ایجاد می کنند . با توجه به این نکته که رنگ سبز رنگی آرامش بخش بوده و رنگ صورتی نیز نوعی زیبایی و صمیمیت در خود دارد ترکیب این دو در کنار هم محیطی امن و صمیمی را خلق می کند .

طراحی داخلی منزل با بهترین شرکت طراحی داخلی در تهران

استفاده از خطوط و انواع فرم های انحنا دار

همانطور که گفته شد سبک مدرن بیشتر علاقه مند به استفاده از خطوط مستقیم و فرم های چهارگوش می باشد اما می توان مشاهده نمود که در دکوراسیون های امروزی خطوط منحنی نیز مورد استفاده قرار گرفته و این به این دلیل است که این نوع خطوط و فرم ها نیز می توانند در عین اینکه نوعی صمیمیت و زیبایی را در فضا ایجاد می کنند سادگی ، شیک بودن ، انعطاف و دیگر ویژگی های سبک مدرن را نیز به فضا القا کنند . برای طراحی میزهای مبلمان ، عناصر دکوراتیو ، فضاها و ... می توان از این خطوط و فرم ها کمک گرفت .

 استفاده از پارچه ها و عناصر تزیینی لوکس

از آنجایی که گفته شد سبک مدرن سادگی را ستایش می کند و از ویژگی های اصلی این سبک سادگی می باشد می توان متوجه شد که در دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن کمتر پیش می آید که از عناصر تزیینی و یا طرح های شلوغ استفاده شود . اما امروزه یکی از ترندهای طراحی دکوراسیون داخلی استفاده از عناصر تزیینی و پارچه های لوکس و طرحدار می باشد و در سبک مدرن نیز می توان از این موارد اما به صورت محدود ساتفاده نمود . برای مثال می توان تک صندلی ست مبلمان را با پارچه ای طرحدار و لوکس پوشاند و یا از عناصر تزیینی خاص برای قسمت های مختلف فضای هال استفاده نمود . این کار جانی مضاعف به فضاهای شما خواهد بخشید .

 استفاده از عناصر چند کاربردی

سبک مدرن از جمله سبک هایی می باشد که عملکردگرا بوده و به همین دلیل یکی از ترندهای روز در طراحی عناصر و طراحی داخلی منزل به این سبک استفاده از عناصر چند کاربردی می باشد . از آنجایی که در چند سال اخیر به دلیل بروز بیماری هایی مانند کرونا اغلب افراد خانه نشین شده و بیشتر فعالیت های خود را در خانه انجام می دهند نیاز مند انواع فضاها و مبلمان برای فعالیت های خود شده اند و همین سبب شده تا طراحان به فکر طراحی عناصر به صورت چند منظوره بیافتند . برای مثال می توان مشاهده نمود که امروزه تخت ها دارای کشوهایی برای جای دادن لباس ها نیز بوده و یا میزهایی که قابلیت تغییر ابعاد و تغییر کاربری داشته و مبلمانی که می توانند به تخت تبدیل شوند در طراحی داخلی خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند .

به کار بردن آجر نسوز در طراحی دکوراسیون داخلی

یکی دیگر از ترندهای طراحی داخلی به سبک مدرن در سال 2022 استفاده از متریال های مختلف برای پوشش دیوارهای داخلی مانند آجرهای نسوز می باشد . نشان دادن بافت دیوار همانگونه که هست یا استفاده از متریال ها به صورت خام می تواند جذابیتی غیر منتظره به فضا بخشیده و حتی باعث شاخص شدن دیوار و فضا نیز بشود . به همین دلیل می توان مشاهده نمود که امروزه از این متریال برای تک دیوارهایی به منظور شاخص شدن و مورد توجه قرار گرفتن استفاده می شود که ترفندی هوشمندانه برای منحصر به فردتر کردن دکوراسیون داخلی می باشد . این آجرها به خوبی می توانند در دکوراسیون داخلی در کنار دیگر متریال ها مانند چوب و سیمان قرار بگیرند .

و ...

نکات قابل توجه برای داشتن طراحی داخلی منزل حرفه ای به سبک مدرن :

 توجه به نور طبیعی

یکی از مواردی که رد سبک مدرن بسیار قابل اهمیت می باشد استفاده از نور طبیعی برای روشن نمودن اغلب فضاهای خانه می باشد . یک طراحی داخلی حرفه ای به صورتی صورت می گیرد که اغلب یا حتی تمامی فضاهای خانه با نور طبیعی روشن شده و این به این دلیل است که نور طبیعی می تواند حس و حال و انرژی بسیاری را در خانه ایجاد کند و از طرفی باعث زیبایی فضاهای داخلی نیز می شود . به همین دلیل اغلب در خانه های به سبک مدرن از پنجره های بزرگ استفاده می شود .

 ترندهای روز دنیا

برای آنکه دکوراسیون داخلی منزل شما حرفه ای و امروزی به نظر برسد بهتر است که برای طراحی آن به ترندهای روز دنیا توجه نشان داده و از آن ها الهام بگیرید . درواقع این ترندها به دلیل این ترند شده اند که بسیار محبوب ، کاربردی و پر طرفدار بوده اند و استفاده ی درست از آن ها می تواند روی فضای شما نیز تاثیر مثبت بگذارد . بعضی از این ترندها در این مقاله به آن ها اشاره شد و شما می توانید با مطالعه ی آن ها سطح آگاهی خود را در این زمینه بالا ببرید .

کمک از طراحانی حرفه ای

تاثیرگذارترین و مهمترین نکته برای داشتن یک دکوراسیون داخلی حرفه ای به سبک مدرن و دیگر سبک ها این است که حتما از افرادی که در این زمینه متخصص بوده کمک بگیرید . طراحان دکوراسیون داخلی که در این زمینه تحصیل کرده و دارای تجربه ی زیادی می باشند و به ترندها و اطلاعات روز دنیا در زمینه ی طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی منزل آگاه می باشند می توانند بهترین گزینه برای انجام این کار باشند . به همین دلیل با کمک گرفتن از این افراد می توانید مطمئن باشید  که نتیجه ی کار رضایت بخش خواهد بود .

کلام پایانی

شرکت طراحی داخلی هیرادانا که جزو بهترین شرکت طراحی داخلی در تهران می باشد متشکل از مهندسین و طراحانی با تجربه می باشد که در کارنامه ی کاری خود کارهای موفق زیادی را در سرتاسر ایران به سرانجام رسانده اند .

طراحی داخلی منزل با بهترین شرکت طراحی داخلی در تهران

شما می توانید با برقراری ارتباط با طراحان و مهندسان این شرکت و یا مراجعه به دفتر این شرکت طراحی داخلی پروژه ی خود را به آن ها سپرده و منتظر یک طراحی داخلی منزل حرفه ای در نهایت بمانید . از طریق شماره 09125754921 جهت مشاوره رایگان حضوری در ارتباط با هیرادانا باشید . و جهت مشاهده نمونه کارهای بهترین شرکت طراحی داخلی در تهران به سایت www.hiradana.com  مراجعه کنید .

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(8 امتیاز , میانگین: 4.5 از 5)

نظرات شما: