بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

گسترش کسب و کارهای جدید در دنیا

طی سالیان اخیر تعداد مشاغل استارتاپی به عنوان کسب و کارهای جدید در دنیا افزایش پیدا کرده است. به همین جهت هم شاهد رشد هرچه سریع تر تجارت الکترونیک هستیم. صاحبان کسب و کارهای نو و شرکت ها در تلاش هستند تا با ایده های جدید و نوآورانه خود به رشد اقتصادی کمک کنند. در دنیای امروز با توجه به پیشرفت گسترده‌ی تکنولوژی راه رسیدن به ایده های جدید و عملی کردن آنان هموارتر شده است.

اگر به کارآفرینی و موضوعات مرتبط با آن علاقه‌مند هستید توصیه میکنم حتما سری به وب‌سایت‌هایی مانند فرچون، فوربز، دانشگاه کسب و کار، بیزینس اینسایدر و هاروارد بیزینس ریویو بزنید و اطلاعات خودتان را در موضوعات کارآفرینی، استارتاپ، سرمایه‌گذاری و توسعه فردی بالا ببرید. هم‌چنین در صورتی که قصد دارید با کسب و کارهای جدید آشنا شوید و یا شغل خود را توسعه دهید تا انتها همراه ما باشید.

کسب و کارهای جدید در دنیا که می‌توانید رئیس خودتان باشید

یکی از ایده هایی که در دنیای امروز می‌توانید با آن به درآمد خوبی برسید فریلنسری است. فریلنسرها پس از اتمام پروژه ای که در دست دارند‌ دستمزد خود را به طور کامل دریافت می‌کنند‌. می‌توان پروژه هایی را انتخاب کرد که با مهارت و علاقه‌ی شخصی فریلنسر تطابق بیشتری داشته باشد. این روزها فریلنسری به سرعت در حال گسترش است. زیرا افرادی که در کار خود حرفه ای هستند به راحتی می‌توانند رئیس خودشان باشند. به همین جهت هم نرخ کار را با توجه به کیفیت عمل خود تعیین می‌کنند.

از دیگر کسب و کارهای جدید در دنیا وبلاگ نویسی است. اگر اهل نوشتن هستید و برای نوشته های خود ناشری پیدا نمی‌کنید، ما به شما وبلاگ نویسی را پیشنهاد می‌کنیم. کسب سود از طریق وبلاگ نویسی بسیار آسان است. زیرا می‌توانید در خانه بنشینید و به درآمد برسید. اگر در حرفه‌ی خاصی مهارت و تخصص دارید می‌توانید یک وبلاگ تخصصی ایجاد کنید. اگر بتوانید کار خود را به درستی انجام دهید میزان بازدید از وبلاگ شما افزایش پیدا خواهد کرد. مطالب شما باید در عین سادگی برای مخاطب جذاب باشند. با افزایش تعداد بازدیدکنندگان می‌توانید تبلیغ انجام دهید و به درآمد برسید.

معرفی کسب و کارهای جدید در دنیا؛ جواهر سازی و شغل‌های لوکس دیگر

 

بازاریابی دیجیتال از کسب و کارهای جدید در دنیا

بازاریابی دیجیتال یکی از کسب و کارهای جدید در دنیا است که سود خوبی هم دارد. معمولا جوانان جزء طرفداران این شغل رو به رشد هستند. اگر بخواهید بازاریابی دیجیتال را به صورت حرفه ای انجام دهید باید برخی از مهارت های گفتاری و ارتباطی لازم را در خود تقویت کنید. زیرا شما باید بتوانید مشتریان خود را در مورد کیفیت و ویژگی‌های محصولی که می‌خواهید بفروشید، متقاعد کنید. حتی شرکت های بزرگی مثل آمازون، ام وی و... برای گسترش کسب و کار خود به سراغ پلتفرم های بازاریابی دیجیتال می‌روند‌‌. مسلما این شرکت ها هر چقدر به پلتفرم های مختلفی متوسل شوند، میزان سفارشات دریافتی آنان هم افزایش پیدا خواهد کرد‌. بنابراین به درآمد چند برابری می‌رسند. تمامی این کارها از طریق شبکه های اجتماعی و وب سایت ها انجام می‌شود. در نتیجه مشتریان به سمت شرکت اصلی هدایت می‌شوند‌.

ساخت جواهرات سفارشی؛ یک شغل پردرآمد و لوکس

اگر به دنبال یک شغل پردرآمد و لوکس هستید که در زمره‌ی کسب و کارهای جدید در دنیا قرار داشته باشد، ساخت جواهرات سفارشی را فراموش نکنید. جواهرات در همه‌ی زمان ها در میان مردم به خصوص زنان مورد توجه و استقبال زیادی قرار گرفته است. اما این روزها، به خصوص قشر جوان، جواهرات سفارشی را بر جواهرات سنتی ترجیح می‌دهند‌. به همین جهت شرکت های زیادی امروزه در زمینه ساخت انواع و اقسام جواهرات سفارشی فعالیت می‌کنند. این جواهرات می‌توانند از جنس طلا، نقره و... باشند‌. زمانی که کالایی به صورت سفارشی برای کسی ساخته می‌شود، آن فرد احساس مهم بودن پیدا می‌کند. برخی از افراد ایده های جدیدتری را به کار می‌برند. آن‌ها از طلا و نقره برای ساخت تابلوها، لوازم چرمی و... استفاده می‌کنند. در کشور خودمان ایران با یک سرچ ساده متوجه پرسود و پرطرفدار بودن این کسب و کار خواهید شد.

معرفی کسب و کارهای جدید در دنیا؛ جواهر سازی و شغل‌های لوکس دیگر

 

معاملات پرسود با ارز دیجیتال

زمانی که در جست و جوی کسب و کارهای جدید در دنیا هستید، مسلما یکی از فعالیت هایی که با آن مواجه می‌شوید مربوط به ارزهای دیجیتال خواهد بود. ارز دیجیتال را به زبان ساده می‌توان نوعی پول در بستر دیجیتال دانست. ارزهای دیجیتال تحت نظارت و کنترل سازمان خاصی نیستند. بنابراین یک ماهیت مستقل از دولت دارند‌. ارزهای دیجیتال در مدل های مختلفی وجود دارند که هر کدام تفاوت های به خصوصی با دیگر ارزها دارند. اگر قصد دارید وارد بازار ارز دیجیتال شوید فراموش نکنید که در صورت عدم مهارت قطعا شکست خواهید خورد. بسیاری از افراد برای کسب سودهای آنی بدون علم و تجربه وارد بازار می‌شوند و تمام سرمایه خود را از دست می‌دهند‌.

معرفی کسب و کارهای جدید در دنیا؛ جواهر سازی و شغل‌های لوکس دیگر

 

سخن پایانی

مسلما هر کسب و کاری در دنیا نیازمند دانش و تجربه است. مواردی که توسط تیم دانشگاه کسب و کار بیان کردیم فقط چند نمونه از کسب و کارهای پررونق در دنیای امروز هستند که افراد زیادی از طریق اشتغال به آن‌ها درآمد بالایی کسب می‌کنند. اگر می‌خواهید کاری را انجام دهید باید تمام آموزش های لازم را در آن زمینه ببینید. بسیاری از افراد از آموزش های هزینه محور دوری می‌کنند. در حالی که هزینه برای آموزش هیچگاه شما را متضرر نمی‌کند. به شرط اینکه از منابع درستی آموزش ببینید. بسیاری از مردم دنیا بدون اطلاعات کافی به دنبال یک کسب و کار جدید می‌روند.

این مسئله باعث می‌شود که فرد نه تنها به سود بالا نرسد، بلکه سرمایه‌ی اولیه خود را هم هدر خواهد داد‌. اگر شما به زبان انگلیسی مسلط هستید، این نوید را به شما می‌دهیم که منابع درجه یک و بی‌شماری در فضای اینترنت خواهید یافت. یوتیوب یکی از بسترهای رایگانی است که با سرچ هر کلیدواژه می‌توانید با دریای بی‌کرانی از اطلاعات روبرو شوید. اگر هم انگلیسی نمی‌دانید، می‌توانید از منابع ترجمه شده و پکیج های آموزشی فارسی استفاده کنید. دانشگاه کسب و کار رسانه‌ای تخصصی در حوزه کارآفرینی است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را پوشش می‌دهد. اگر شما هم علاقه مند به حوزه کسب و کار هستید به آدرس http://businessuni.net/ مراجعه نمایید.


منبع: Businessuni.net استارتاپ

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: