بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

نکاتی که هنگام سفارش گل آنلاین باید به آن توجه کنیم

بی تردید گل ها از زیباترین مخلوقات طبیعت به شمار می روند. به گفته لوتر بوربانک، گیاه شناس معروف آمریکایی: «گل ها همیشه مردم را بهتر، شادتر، و مفیدتر می سازند، آن ها نور، غذا و دارو برای روح هستند.» گل ها بسیار متنوع بوده و ناقل خوبی برای بروز احساسات انسان هستند. به طوری که گفته می شود جایی که کلمات شکست می خورند، گل ها قدرت بیان هزاران احساس را دارند. امروزه از گل ها هم برای جشن ها و هم برای مراسم عزا استفاده می شود. زیرا به دلیل ظاهر زیبا و عطر فریبنده ای که دارند، در هر حالتی لبخند بر لب می آورند.

سفارش گل آنلاین، آب روی آتش

چه گل ها را برای دکوراسیون منزل بخواهید و چه در نظر داشته باشید به کسی هدیه دهید، همیشه لازم نیست برای خرید تا محل گل فروشی بروید! امروزه می توانید گل های مورد علاقه خود را آنلاین سفارش دهید و در زمان مقرر و در محل دلخواه تحویل بگیرید. گلفروشی آنلاین، همانند گالری گل بهار، یک سرویس منحصر به فرد در پرورش گل است. این سرویس از طریق وب سایت انجام می شود و کاتالوگ های آنلاین گل ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

سفارش گل آنلاین فرصتی به شما می دهد که گل های سالم با قیمت مناسب را از طریق اینترنت خریداری کرده و در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید. این وضعیت را با حالتی مقایسه کنید که یک دسته گل رز قرمز یا یک گلدان بزرگ را به صورت حضوری خریداری کرده اید. علاوه بر وقت و هزینه ای که برای رفت و آمد به گلفروشی صرف شده، حمل آن نیز ممکن است برای شما مقدور نباشد، اما گلفروشی آنلاین به راحتی آن را در مکان مناسب به دست شما یا عزیزانتان می رساند.

از نظر بسیاری از افراد این سرویس بسیار راحت، در دسترس و مقرون به صرفه است، به خصوص زمانی که فروشنده دقت، حوصله، سلیقه و استعداد خود را برای گل آرایی به کار گیرد، اما از دید برخی دیگر، سفارش آنلاین چنان که باید، به دل نمی نشیند، زیرا ریزه کاری های زیادی از چشم مشتری نادیده گرفته می شود که در این نوشته قصد داریم به این نکات بپردازیم.
 

نکاتی که هنگام سفارش گل آنلاین باید به آن توجه کنیم

به موقع گل خود را سفارش دهید

گالری گل بهار متخصص گل شماست. ما عرضه کننده مجموعه متنوعی از دسته گل، تاج گل، گل های آپارتمانی و سبدهای هدیه در کلان شهر تهران و مفتخر به ارسال سفارش در اسرع وقت هستیم. شما می توانید در آخرین لحظه هم از ما سفارش دهید، اما در نظر داشته باشید گاهی انجام سفارش شما به گل آرایی و صرف زمان نیاز دارد. از طرفی، زمانی که شما سفارشی را به صورت فوری ثبت می کنید، فروشنده از گل ها و گلدان های موجود برای گل آرایی استفاده می کند و امکان دارد به جای یک دسته گل رز قرمز مینیاتوری با روبان سفید، مجبور به انتخاب دیگری باشید! بنابراین، ثبت سفارش به موقع، عاقلانه ترین و کم استرس ترین روش سفارش گل آنلاین در تهران است.

 

انتخاب گل بر اساس سلیقه شخص

اکنون نوبت به انتخاب گل و موارد مربوط به آن رسیده است. گزینه های متعددی از رنگ و زیبایی پیش روی شماست. چگونه می خواهید انتخاب کنید؟ ممکن است برای مراسمی خاص دکوراتور مخصوص خود را داشته باشید و با توجه به پیشنهاد آنها سفارش دهید، شاید هم خودتان تصمیم بگیرید که چه گلی برای کدام مراسم یا فرد مناسب تر است. در هر حال سلیقه شما در انتخاب گل، بیانگر حسی است که به همراه آن به صاحب گل ابراز می کنید. به طور مثال در روانشناسی عمومی گفته می شود دسته گل رز قرمز نشان دهنده عشق و علاقه است یا گل آفتابگردان نشان می دهد چقدر از این که دیگران شما را دوست دارند، لذت می برید.

نکاتی که هنگام سفارش گل آنلاین باید به آن توجه کنیم

انتخاب گل های مناسب فصل

همان طوری که ما انسان ها در هر فصل، لباس متناسب با همان فصل را می پوشیم یا خوراکی های مختلف در فصل خودشان خوشمزه تر و لذتبخش تر هستند، هر گلی نیز فصلی دارد. خرید گل بر اساس فصل بسیار سودآور است. شما می توانید گل های شاداب و سرزنده را به وفور در بازار بیابید و به علت فراوانی، قیمت مناسب تری هم دارند. فصل بهار رشد و تجدید را به همراه دارد و زمانی است که جوانه ها شروع به شکوفه دادن می کنند. برخی از شناخته شده ترین گل های بهاری عبارتند از: رز، بنفشه، سنبل، تریلیوم، لاله، آزالیا، زنبق و فریزیا.

تابستان در واقع فصل رشد گل در نظر گرفته می شود. اکثر گل های زیبا نظیر مینا، کوکب، دلفینیوم، ژربرا، تکمه ای، مریم گلی، لیلیوم، فاوانیا (گل صد تومانی) و مارگریت در تابستان رشد می کنند. گل هایی که در بهار شروع به شکوفه دادن کرده اند نیز به رشد و شکوفایی خود ادامه می دهند. بسیاری از مردم بهار و تابستان را بهترین فصل برای گل ها می دانند، زیرا طیف گسترده ای از شکوفه های زرق و برق دار برای انتخاب در این زمان وجود دارد. اگر می خواهید برای یک عروسی یا مراسم بزرگ دیگر در گل ها صرفه جویی کنید، بهار و تابستان فصل های خوبی هستند.

پاییز که فرا می رسد، همانگونه که رنگ برگ ها را در حال تغییر از سبز به سایه های مختلف نارنجی، قرمز و زرد تصور می کنید، شکوفه هایی از گل ها را نیز در رنگ های مشابه می توانید ببینید. گل های آفتابگردان، جعفری، داودی و گلایل از جمله گل های پاییزی به شمار می روند. ممکن است گمان برید که در زمستان هیچ گلی شکوفه نمی زند، اما کافیست عطر نرگس را به خاطر آورید.

انتخاب گلدان متناسب با گل

ریشه گل برای رشد و نمو نیاز به فضای مناسب دارد و لازم است به هنگام سفارش گل بخصوص گل های آپارتمانی به این مساله نیز دقت کنید. امروزه گلدان های متنوعی از نظر شکل، جنس و اندازه در بازار یافت می شوند و به تبع قیمتهای متفاوتی هم دارند، اما برای هر گلی مناسب نیستند. شما نمی توانید یک گیاه بزرگ را در یک گلدان کوچک نگهداری کنید. همچنین گلدان بایستی از نظر نوع بستر گیاه (خاک) و زهکشی در شرایط استاندارد باشد. به هنگام سفارش گل آنلاین در تهران، از کارشناسان گالری گل بهار در انتخاب گلدان مناسب راهنمایی بگیرید.

پرسیدن درباره نحوه نگهداری گل

آخرین نکته مهمی که بایستی مورد توجه قرار گیرد، پرسش درباره نگهداری گل است. گل ها برای شکوفایی به نور کافی، آبدهی به موقع، هوای مناسب و در صورت نیاز، کود احتیاج دارند. شاید تجربه خرید گلدان گلی را داشته باشید که در گلفروشی سرحال بوده اما همین که به منزل شما رسیده است، دیگر گل نداده و یا برگ های آن زرد شده است. اگر شرایط نگهداری گل را پرسیده بودید، قطعا چنین اتفاقی نمی افتاد، یا دست کم گلدانی دیگر، متناسب با شرایط منزل خود خریداری می کردید. در نظر داشته باشید هر گلی که در گلفروشی می بینید، برای نگهداری در آپارتمان مناسب نیست و بعضی گل ها به فضای گلخانه احتیاج دارند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز