بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

تزریق چربی به واژن: مزایا و عوارض آن

امروزه تزریق چربی به نواحی مختلف بدن، طرفداران بسیاری پیدا کرده است و جزو بهترین روش‌های درمانی و زیبایی محسوب می‌شود. تزریق چربی به واژن نیز یک روش زیبایی برای افزایش حجم واژن و ظاهری جوان و زیبا است که سالانه خانم‌های بسیاری از این روش برای درمان مشکلات بسیاری استفاده می‌نمایند. زیرا افزایش سن، کاهش تولید کلاژن، بارداری، زایمان و یائسگی ممکن است باعث کاهش حجم واژن شوند و همین موضوع باعث بوجود آمدن مشکلاتی در زندگی خانم‌ها می‌شود.

مزایای تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن: مزایا و عوارض آن

مزایای تزریق چربی به واژن عبارتند از:

نتایج طبیعی

تزریق چربی به واژن باعث ایجاد ظاهری صاف تر و سفت میشود. با توجه به اینکه هیچ بخیه یا برشی وجود ندارد هیچ زخمی روی واژن وجود نخواهد داشت. این امر ظاهر طبیعی واژن را بهبود میبخشد و آن را پرتر و صاف تر نشان میدهد.

پوشاندن برآمدگی‌های غیر جذاب

لابیا بزرگ و پرتر میتواند باعث پوشاندن لابیا کوچک برجسته شود و به کاهش ناراحتی در هنگام مقاربت و هنگام پوشیدن لباس های تنگ کمک کند.

زیبایی ظاهری

چربی حاوی اجزای مشتق از چربی است که همراه با چربی برداشته میشود و با تزریق به واژن باعث بهبود رنگ و بافت پوست میشود. در نتیجه پوست جوان تر و سالم تر به نظر میرسد.

اعتماد به نفس بیشتر

با این روش افراد اعتماد به نفس بیشتری نسبت به واژن خود پیدا میکنند. زمانی که اعتماد به نفس بیشتری دارید رابطه جنسی لذت بخش تر است.

رابطه جنسی بهتر

با افزودن یک لایه چربی به واژن راحتی حین مقاربت افزایش می‌یابد. چربی اضافه شده به لابیای ماژور باعث پوشاندن لابیای مینور میشود. در نتیجه اصطکاک را کاهش میدهد و منجر به بهبود و لذت جنسی میشود.

روش کم تهاجمی

هیچ بریدگی یا بخیه ای در ناحیه واژن ایجاد نمیشود. کل این روش تقریبا 45 دقیقه طول میکشد. زمان استراحت پس از عمل بسیار کم است و معمولا شما میتوانید پس 1 تا 2 هفته رابطه جنسی داشته باشید.

چه کسانی کاندیدی مناسبی برای تزریق چربی به واژن هستند؟

دکتر الناز احمدی، متخصص زیبایی در ارتباط با کاندیدای مناسب برای تزریق چربی به واژن می‌گویند:«برای تزریق چربی به واژن باید سلامت عمومی خوبی داشته باشید و هدف شما از درمان بهبود ظاهر واژن باشد. افزایش لابیا با تزریق چربی برای کسانی که به دنبال کاهش میل جنسی یا آنورگاسمی هستند توصیه نمی‌شود.»

مراحل تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن: مزایا و عوارض آن

تزریق چربی به واژن یک روش کم تهاجمی و نسبتا بدون درد است. مراحل تزریق چربی به واژن:

  • در طول جلسه مشاوره پزشک نمونه های متعددی از میزان چربی قابل تزریق و نتیجه نهایی قابل دستیابی را به شما ارائه میدهد پزشک اطمینان حاصل میکند که مقدار چربی منتقل شده به شما کمک میکند تا به نتیجه دلخواه برسید. حتی اگر مقدار چربی تزریق شده حداقل باشد میتواند در کاهش شلی و چین و چروک بسیار موثر باشد.
  • پزشک با لیپوساکشن چربی را از سایر نواحی بدن جمع میکند. به طور کلی چربی از قسمت های داخلی یا خارجی ران ها گرفته میشود. چربی برداشته شده آنقدر کم است که تفاوت قابل توجهی ایجاد نمیشود. سپس چربی فیلتر میشود تا سالم ترین قسمت های آن استخراج شود.
  • پزشک چربی را به واژن تزریق میکند. پزشک شما از کانول های کوچکی مشابه کانول های فیلرهای پوستی استفاده میکند. در طول این فرایند درد کمی احساس خواهید کرد. پیش بینی میشود 60 تا 70 درصد چربی تزریق شده برای همیشه باقی میماند در نتیجه نتایج درمان دائمی است. در بیشتر موارد بیمار میتواند بعد از سه روز فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید. معمولا توصیه میشود قبل از انجام مجدد فعالیت های ورزش یا رابطه جنسی 1 تا 2 هفته صبر کنید.

عوارض تزریق چربی به واژن چیست؟

پس از تزریق علائمی مانند کبودی، تورم و درد را تجربه میکنید. اگر احساس کردید حس خود را در نواحی لیپوساکشن از دست داده اید نگران نباشید. همانطور که اعصاب شروع به بازسازی احساس میکنند، وضعیت شما به حالت عادی باز میگردد. تورم ممکن است تا چند ماه ادامه داشته باشد. برای کنترل هر گونه ناراحتی داروهای مسکن تجویز میشود. با این حال اگر درد شما شدید شد بلافاصله با پزشکتان تماس بگیرید.

چگونه عوارض تزریق چربی به واژن را کاهش دهیم؟

روند بهبودی برای هر کسی متفاوت است اما در عرض یک روز پس از تزریق شما باید بلند شوید و راه بروید. به احتمال زیاد در یکی دو روز اول مایع اضافی جمع شده و مایع خونی از نقاط تزریق خارج میشود. شما میتوانید در روز دوم یا سوم پس از تزریق دوش بگیرید. بسته به تعداد نواحی درمان ممکن است لازم باشد هفته اول استراحت کنید و از انجام فعالیت های روزمره خودداری کنید.

در طی دو یا سه هفته آینده نواحی تحت درمان شما ممکن است بسیار حساس باشند بنابراین باید از انجام فعایت های سنگین خودداری کنید. همچنین باید تا یک ماه برای ایجاد کانتورینگ خوب لباس فشاری مخصوص بپوشید. پس از این دوره میتوانید به تدریج فعالیت هایی مانند بلند کردن اجسام سنگین، ورزش و رابطه جنسی را از سربگیرید. برای حدود یک ماه از هر گونه فعالیت پر فشار خودداری کنید. شما باید تا شش هفته از آهسته دویدن و فعالیت های پرش دار خودداری کنید. این اقدامات کمک میکنند تا ازاعمال فشار روی نواحی درمان جلوگیری شود و شرایط لازم برای بهبودی فراهم شود.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: