بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
هفت تم تولد دخترانه سفارشی را در این مقاله میبینید که بیشترین شانس برای اجرای جشن تولدی با تم جدید و غیر کلیشه ای برای سورپرایز کردن مهمانان جشن را فراهم میکند.

چیزی که در ذهن مشتریان ایرانی در مورد تم تولد دخترانه شکل گرفته شامل وسایل پذیرایی و دکورهایی از طرح های کودکانه و کارتونی به خصوص از انیمیشن های کمپانی دیزنی است که در سال های اخیر به صورت انبوه تولید گردیده و به سادگی در بازار ایران در دسترس است. شخصیت های دختر معروف دیزنی همچون سیندرلا و فروزن یا شخصیت انیمیشن های تلویزیونی چون ماشا و میشا، دختر توت فرنگی، کیتی و مواردی از این دست عمده محصولات تم تولد بازار ایران هستند که بیش از هفت سال از حضورشان در میان مخاطبان میگذرد اما به دلیل محبوبیت و نوستالژیک بودن آنها همچنان پای ثابت فروشگاه ها هستند.

در مقابل آنها در فروشگاه های بین المللی یا دکورهای غربی از طرح های به روز و جدید استقبال بیشتری میشود که با کمی جستجو میتوانیم عناوینی را پیدا کنیم که هیچ سهمی از بازار تم آماده ایران نداشته و ندارند اما با حجم فراوانی از محصولات و دکورهای اجرا شده در شبکه های اجتماعی مطرح شده اند. برخی از این طرح ها مربوط به انیمیشن های دخترانه جدید و یا موضوعات غیر کارتونی و مناسب بزرگسال میشوند. علت اصلی این تفاوت در سرعت تولید محصولات تم تولد است که در ایران پروسه ای زمانبر را از طراحی تا مونتاژ دستی طی میکنند و برای تولید انبوده به بازه زمانی 3 تا 6 ماهه نیاز دارند تا به دست مصرف کننده برسند. از طرفی تولید کننده های ایرانی به دلیل محدودیت های فروش و تنوع اقلام تم ترجیح میدهند تا سراغ طرح هایی از تم تولد دخترانه بروند که بیشترین طول عمر را برای عرضه داشته باشند و از موضوعات مناسبتی که در کوتاه مدت محبوب میشوند استقبالی نمیکنند.

بخش دیگری از بازار تم تولد در کشور ما در اختیار تولید کننده های تم سفارشی است که بدون محدودیت طرح و با تنوع بالا در اقلام به تمام سلایق محصول و خدمات خود را عرضه میکنند. این محصولات رده قیمتی بالاتری نسبت به اجناس موجود در بازار دارند و برای خرید آن باید حداقل چند روزی زمان برای تولید و ارسال آن در نظر گرفته باشید تا به تاریخ جشن شما برسند. پرتنوع ترین گروه از این تولیدات را مجموعه ای به نام سورتایم عرضه میکند که یک فروشگاه آنلاین برای عرضه وسایل و تم تولد است و از سال 97 فعالیت خود را شروع کرده و به تولید کننده شناخته شده ای برای تم های سفارشی نیز بدل شده است. این مجموعه تا به امروز طراحی و تولید بیش از 400 مدل تم تولد دخترانه را تجربه کرده و به صورت ماهانه طرح های جدیدی را به محصولات خود اضافه می کند. حتی اگر طرح دلخواه شما میان محصولات آنها نباشد و یا بخواهید عکس شخصی را هم برای تولید تم انتخاب کنید مشکلی نخواهید داشت. در ادامه این مقاله هفت تم دخترانه که در فروشگاه سورتایم بیشترین فروش و محبوبیت را به دست آورده اند به شما معرفی خواهیم کرد.

تم تولد انکانتو

انیمیشن انکانتو که در ایران با نام افسون شناخته شده است از آخرین محصولات کمپانی دیزنی است که مورد توجه بسیاری از دختران در ایران قرار گرفته و با شخصیت های متنوع، لباس های رنگارنگ و سرود های زیبا به یکی از محبوب ترین انیمیشن های 2022 تبدیل شده است. تم این انیمیشن نیز با استفاده از رنگ ها و تصویرهای جذاب این اثر طراحی و تولید میشود. دکورهای این تم نیز با همین خصوصیات طراحی میشوند و البته شخصیت اصلی داستان با موهای فرفری و ظاهری سبزه مورد علاقه بسیاری از دختران با ظاهر مشابه آن است. در ادامه نمونه ای از دکور و تم این طرح از محصولات سورتایم را میتوانید مشاهده کنید.

تم تولد بی تی اس

در میان گروه های موسیقی بین المللی، برخی از آنها در سال های اخیر به لطف شبکه های اجتماعی مختلف همچون تیک تاک با سرعت چشمگیر به محبوبیت بالا رسیده اند. تعدادی از معروفترین گروه های تازه محبوب شده از کشور کره جنوبی رشد کرده اند و در تمام جهان آوازه و شهرت پیدا کرده اند. ایران هم از این موضوع مستثنی نبوده و بخش بالایی از دنبال کنندگان این گروه ها را در شبکه های اجتماعی ایرانی ها تشکیل داده است. گروه پاپ بی تی اس نیز محبوب ترین گروه کره ای در میان دختران ایرانی است که طرح آن توانسته سهم بسیاری را در فروش تم تولد دخترانه از آن خود کند. اگر شما هم دختری را میشناسید که موسیقی های کره ای گوش میکند شاید فرصت خوبی داشته باشید تا برای جشن تولد با طرح بی تی اس غافلگیرش کنید.

هفت تم تولد دخترانه خاص و پرطرفدار 2022 که در ایران کمتر دیده شده اند!

تم تولد پرنسس های دیزنی

پرنسس های انیمیشن های دیزنی همیشه لباس های تک رنگ و مجللی داشته اند که طرح آنها برای تم تولد های دخترانه با یک رنگ خاص بسیار مورد استفاده بوده اند. اما زمانی که سلیقه مخاطب تنوع رنگی بیشتری را میپسندید چالشی به وجود میامد که انیمیشنی با لباس های چند رنگ در آثار دیزنی پیدا نمیشد. اما در سال های اخیر بر مبنای سکانسی در فیلم رالف خرابکار که پرنسس ها دور هم جمع شده اند تم تولدی به نام پرنسس های دیزنی تولید و طراحی شده که با رنگ بندی متنوع در اختیار مشتریان گذاشته میشود. اگر دختری تا به حال میتوانست خود را به جای یکی از پرنسس ها تصور کند اما در سال اخیر تمایل به کنار هم دیدن آنها و تجربه رویای بودن در نقش تمام پرنسس ها را به ذهن خود میاورد.

تم تولد هارلی کویین

اگر شما هم مثل ما از تم تولدهای معمول دختران طرح هایی با شخصیت های مثبت، ظریف و معصوم در نظر دارید اینبار میخواهیم در مورد آن روی سکه هم صحبتی کنیم. در میان شخصیت های منفی دخترانه یکی از معروفترین آنها بدون شک هارلی کویین است. هارلی کویین شخصیتی است که در داستان های کمیک نقش همراه و همدست جوکر است که با قهرمان هایی همچون بتمن مبارزه می کند. البته این شخصیت در برخی فیلم ها و داستان ها با قهرمانان مثبت هم همراه میشود اما همیشه روحیه شروریت و ویرانگری خود را حفظ کرده است. این شخصیت با طنز و هیجان کشنده اش توانسته خود را در قلب دختران پر انرژی و بازیگوش جا کند. تم تولد این شخصیت را در ادامه ببینید و برای روز تولد پیش رو در ذهن داشته باشید.

هفت تم تولد دخترانه خاص و پرطرفدار 2022 که در ایران کمتر دیده شده اند!

تم تولد هری پاتر

غالب تم های موجود در بازار برای جشن های کودکان طراحی و تولید شده اند اما به نظر شما برای جوان ها و بزرگترها نمیشود از تم تولد استفاده کرد؟ تم تولد هری پاتر نمونه مناسبی برای پاسخ این سوال است. این تم یکی از طرح های محبوب میان دختران نوجوان تا بانوان پنجاه و چند ساله است!

در کنار شخصیت های اصلی فیلم های هری پاتر برای طراحی تم تولد از نمادهای جانبی داستان هم میتوان بهره گرفت. پرچم های چهار رنگ هری پاتر، جغد سفید رنگ، لباس ها و ابزارهای مخصوص و گوی طلایی برخی از نمادهای این تم هستند که در دکور یا طراحی تم های سفارشی هم مورد استفاده میگیرند.

تم تولد پاییز

شاید برای بسیاری از مردم پرطرفدار ترین فصل بهار باشد اما برای جشن تولدها محبوبترین فصل پاییز است. فصل پاییز به جز مناسبت های محبوبش مثل یلدا و هالووین و بلک فرایدی و ... برای عاشقان و دختران احساسی هم همیشه فصلی خاطره انگیز و دوست داشتنی است. از همین رو تم تولد این فصل نیز بهانه جذابی برای طرح های جشن و تم شده و رنگ نارنجی را به پس زمینه جشن های متولدین ماه پاییز تبدیل کرده است.

تم تولد پاپ ایت

اسپینر، ژل اسلایم یا عروسک های کاکی از سرگرمی های اخیر دختران دهه شصتی تا نودی های بازیگوش بوده اند که با ورود به ایران به سرعت محبوبیت پیدا کردند. یکی از این محصولات که بسیار وایرال شده و جذابیت و زیبایی آن سوژه تم تولدها شده پاپ ایت های رنگارنگ هستند. این اسباب بازی های نرم و چند رنگ برای کسانی که به رنگ خاصی برای تم اکتفا نمیکنند انتخاب مناسبی است چون هفت رنگ مختلف و شاد را بر بوم جشن و شادی شما خواهد کشید.

هفت تم تولد دخترانه خاص و پرطرفدار 2022 که در ایران کمتر دیده شده اند!

تم تولدهای سفارشی، راهکاری برای گذر از محدودیت ها به سوی خلاقیت

اگر یکی از طرح های بالا توانسته توجه شما را جلب کند پس وقت آن رسیده تا جشن بعدی را با محصولات و تزئیناتی آماده کنید که منحصرا با خلاقیت و طرح دلخواه شما تولید میشود. همانطور که در ابتدای مقاله عنوان شد یکی از برترین تولیدکنندگان تم های سفارشی فروشگاه اینترنتی سورتایم است که محصولات خود را با بیشترین تنوع در اقلام و با کوتاهترین زمان تولید در اختیار مشتریان قرار میدهد. پس شما هم این فرصت برای برگزاری جشن متفاوت را غنیمت بشمرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: