بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

در حال تدارک برای داشتن مراسمی زیبا و در عین حال خاطره‌انگیز هستید. حواستان باشد علاوه بر لباس و دسته گل عروس، کت و شلوار داماد، تالار و پذیرایی خوب از مهمانان، آنچه که برایتان تا آخر عمر باقی می‌ماند عکس و فیلم‌ روز عروسی است. مهم‌تر از هر چیزی در شب عروسی زیبایی چهره شماست که در فیلم و عکستان ثبت و ماندگار خواهد شد. اگر پوست خوبی ندارید از ماه‌ها قبل از مراسم، به دنبال درمان و رسیدگی به آن باشید و اگر دندان‌های مرتب، سفید و خوش فرم ندارید بهتر است برای درمان و زیبایی آن‌ها وقت کافی بگذارید. لبخند زیبایتان در همه قاب‌های مهم‌ترین شب زندگیتان نقش می بندد پس به دندان‌هایتان دقت کنید! صرف وقت و البته هزینه برای زیبایی خودتان برخلاف سایر هزینه‌های عروسی فقط برای یک شب نبوده و یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است.

 

دندان‌های مرتبی ندارید! به حرف مردم اعتنایی نکنید.

اگر تا به الان که فردی بالغ هستید همچنان با وجود داشتن دندان‌های نامرتب زندگی کرده‌اید و به خیالتان با آن مشکلی ندارید، این را بدانید که شب عروسی و فیلم و عکس این مراسم مقوله‌ای دیگر است. شما که نمی‌خواهید وقتی بعد از گذشت چند سال زمانی که دوباره تجدید خاطره می‌کنید، آهی بکشید و از نداشتن لبخندی زیبا افسوس بخورید.

بنابراین بهتر است اگر در حال برنامه‌ریزی و انتخاب تاریخ مراسم عروسی خود هستید، عجله نکرده و برای داشتن دندان‌های مرتب و در نتیجه لبخندی زیبا به فکر استفاده از درمان ارتودنسی باشید. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که ارتودنسی باید در دوران نوجوانی انجام شود تا موثر بوده و دندان‌ها را مرتب کند. ولی متخصصین ارتودنسی ثابت کرده‌اند که به قدری این درمان موثر است که حتی در بزرگسالی هم می‌توان بهترین نتیجه را از آن گرفت.

واااای مردم با دیدن براکت‌های ارتودنسی بر روی دندان‌های تازه عروس یا تازه داماد چه می‌گویند؟!! این را بدانید که درمان ارتودنسی برای چند ماه و رسیدن به نتیجه مطلوب آن خیلی بهتر از یک عمر افسوس خوردن و نداشتن لبخند زیبا در عروسیتان است. علاوه بر این، دیگر دوران قدیم نیست که الزاماً مجبور به استفاده از براکت‌های فلزی ارتودنسی باشید، الان دیگر می‌توانید با خیالی راحت به سراغ ارتودنسی سرامیکی که هم‌رنگ دندان است بروید و به حرف مردم اعتنایی نکنید.

مهم‌ترین رازهای زیبایی 2022 در شب عروسی | 4 راهکار که نباید فراموش کنید


 

دندان‌هایتان آنقدرها هم نامرتب نیست!

اگر دندان‌های شما آنقدرها هم نامرتب و بی‌نظم نیست، پس به شما تبریک می‌گوییم یک مرحله بزرگ را رد کرده‌اید. اگر دندان‌های شما یا همسرتان چندان نامرتب و به‌هم ریخته نیست پس دیگر نیازی به ارتودنسی نخواهید داشت. با این وجود اگر کوتاه و بلند بودن دندان‌ها، شکستگی و یا فاصله بین دندان‌ها همچنان لبخند شما را نازیبا کرده است، یک راه حل سریع و چند جلسه‌ای به نام لمینت دندان، شما را به دندان‌های سفید، یک اندازه و خوش فرم می‌رساند. فقط دقت داشته باشید که باید به اندازه کافی درباره متخصص لمینت و قیمت لمینت دندان تحقیق کنید و به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید که تخصص کافی در این زمینه را داشته باشد و شما را به لبخند زیبایی که آرزویش را داشتید برساند.

 

دندانتان را از دست دادید!

معمولا اکثر جوانانی که برای زیباتر کردن لبخندشان به دندانپزشکی مراجعه می‌کنند، مشکلاتی مانند نامرتبی، کجی، شکستگی و یا زردی دندان را دارند؛ با این وجود خیلی از مواقع که فرد در دوران جوانی به سر می‌برد، ممکن است به دلایل مختلفی مانند بیماری، ضربه و یا پوسیدگی‌های شدید، یک یا چند دندان خود را از دست بدهد. نداشتن دندان مخصوصاً اگر در قسمت دندان‌های جلویی باشد علاوه بر مشکلات در حین خوردن مواد غذایی، تاثیر بسیار بدی بر روی زیبایی چهره فرد می‌گذارد. حتی این مسئله می‌تواند با گذشت زمان و عدم درمان به موقع، اوضاع را وخیم‌تر کرده و سبب تحلیل استخوان فک، حرکت سایر دندان‌ها و به هم ریختگی بیشتر دندانی شود.

بنابراین اگر شما هم جزء افرادی هستید که نیاز به درمان بی‌دندانی و جایگزینی دندان از دست رفته دارید، بهترین و ماندگارترین راه حل از دید متخصصان دندانپزشکی، ایمپلنت یا همان کاشت دندان است. به این ترتیب علاوه بر اینکه جای خالی دندان را پر می‌کنید، از بقیه دندان‌ها هم محافظت کرده و نظم آن‌ها را نیز حفظ می‌کنید. فقط دقت داشته باشید که برای انجام ایمپلنت به سراغ بهترین متخصص ایمپلنت بروید زیرا کاشت دندان یک درمان بسیار مهم و حساس است و لازم است که توسط یک متخصص مجرب انجام شود.

مهم‌ترین رازهای زیبایی 2022 در شب عروسی | 4 راهکار که نباید فراموش کنید


 

لبخندتان را به زیبایی و سفیدی لباس عروس دربیاورید.

فکر نکنید که مشکلات دندانی برای عروس و دامادها به همین مواردی که تا به الان گفته شد، ختم می‌شود. بسیاری از افراد هستند که دندان‌های بسیار مرتب و البته سالمی دارند که از نظر ظاهری هیچ مشکلی ندارند ولی به دلایل مختلفی از جمله کشیدن سیگار، مصرف نوشیدنی‌هایی مانند قهوه و نوشابه و مواردی از این دست دچار بد رنگی و زردی شدیدی شده است. در این موارد تنها راه حل شما بلیچینگ یا سفید کردن دندان است که به سرعت چنان جلا و برقی به دندان‌ها می‌دهد که برای باقی عمرتان هر بار از دیدن عکس مراسم عروسیتان به وجد بیایید. البته ناگفته نماند که برای حفظ این دندان‌های زیبا برای مدت طولانی لازم است مراقبت‌های بعدی را جدی بگیرید.

 

لبخند شب عروسیتان را ماندگار کنید!

تا به اینجا با راهکارهایی که معرفی شد سعی بر این داشتیم که شما را با اقدامات مهم و گاهاً واجب قبل از شب عروسی آشنا کنیم تا به کمک این روش‌های درمانی و زیبایی دندانپزشکی، قاب زیبایی از لبخند خودتان در مهم‌ترین شب زندگیتان به ثبت برسانید. دقت داشته باشید که عروس و داماد در شب عروسی در مرکز توجه همه مهمانان هستند، پس با لبخندی زیبا به آن‌ها خوش آمد بگویید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: