بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

شب یلدای خاطره انگیز با ارائه هدایای تبلیغاتی جذاب

جشن باستانی شب یلدا اگر نزد ایرانیان، مهم تر از جشن نوروز نباشد، کم اهمیت تر از آن نیست. ایرانیان از قرن ها پیش این بلندترین شب سال را به جشن و سرور برگزار می کردند، تمام اعضای فامیل در خانه بزرگان خانواده جمع می شدند و آتشی برمی افروختند و تا سپیده دم به خوردن و نوشیدن مشغول بودند. بزرگ ترها هم با شاهنامه خوانی و متل گویی این شب را خاطره انگیز می کردند. تفأل به دیوان حافظ شیرازی هم یکی از آن دسته آداب و رسوم های شیرینی است که اخیراً به برنامه های شب یلدا اضافه شده است.

هر چند که شب یلدا عموماً برای همه به یاد ماندنی است، ولی با ارائه هدایای تبلیغاتی جذاب می توان آن را به شبی خاطره انگیز تبدیل کرد.

هدایای تبلیغاتی جذاب و یک شب یلدای خاطره انگیز

امروزه تقریباً همه کسب و کارها می دانند که هدایای تبلیغاتی یکی از ارکان مهم بازاریابی است؛ به عبارت دیگر، سازمان ها و موسسات تجاری مختلف به جای این که از تبلیغات رسانه ای مانند بیلبوردهای تبلیغاتی یا تبلیغ در رادیو و تلویزیون که هزینه های گزافی هم دارد، استفاده کنند، ترجیح می دهند که از هدایای تبلیغاتی برای معرفی برند خود و ایجاد ارتباط با مخاطبان بهره ببرند.

از سوی دیگر، مناسبت هایی مانند شب یلدا می تواند فرصت های خوبی را در اختیار شرکت های مختلف بگذارد تا از این طریق با اهدای هدیه شب یلدا به مخاطبان، مشتریان، همکاران تجاری و حتی پرسنل خود، به اهداف تبلیغاتی مورد نظر دست پیدا کنند.

هدایای تبلیغاتی در هر مناسبتی که اهدا شود اثربخش است ولی اگر در مناسبت هایی مانند شب یلدا ارائه شود تأثیرگذارتر خواهد بود. این هدایا همان طور که از نامشان پیداست، رنگ و بویی یلدایی دارند و معمولاً در آن ها از المان هایی که به صورت نمادین، سمبل یلدا است، استفاده می شود؛ نظیر شمع، انار، پارچه ترمه، دیوان حافظ، انواع مغزها و آجیل.

البته شما می توانید از هدایای دیگری هم برای شب یلدا استفاده کنید و این موضوع کاملاً سلیقه ای است ولی هماهنگی نوع هدیه با مناسبتی که هدیه ارائه می شود، می تواند به نوعی برخورد حرفه ای شما را با این رکن اصلی بازاریابی به نمایش بگذارد.

تأثیر هدیه تبلیغاتی شب یلدا بر مخاطبان

به طور کلی هر هدیه تبلیغاتی اعم از گیفت شب یلدا آراهنر، علاوه بر این که آگاهی از برند شما را افزایش می دهد، باعث می شود تا مخاطبان شما احساس ارزشمندی کنند. این حس خوشایند که شما با اهدای هدیه شب یلدا به وجود می آورید، آن ها را به مشتریان وفادار یا پرسنلی دلسوز و وفادار تبدیل می کند که به عنوان مشتری سعی در خرید بیشتر از محصولات و خدمات برند شما خواهند کرد و یا برند شما را به دیگران معرفی می کنند و در صورتی که هدایای جذاب یلدایی شما به دست پرسنل و کارمندان شرکت شما برسد هم، می توانید مطمئن باشید که کارایی و بهره وری آن ها نسبت به قبل افزایش پیدا خواهد کرد.

همان طور که می دانید، به طور کلی افراد سعی می کنند تا خوبی دیگران را جبران کنند؛ پس اگر شما با ارائه هدایای تبلیغاتی یلدایی هیجان انگیز و جذاب برای دیگران شبی خاطره ساز بسازید، شک نداشته باشید که آن ها هم این حس رضایتمندی را جبران خواهند کرد.

شب یلدای خاطره انگیز با ارائه هدایای تبلیغاتی جذاب

ویژگی های هدایای تبلیغاتی جذاب برای شب یلدا

اولین و مهم ترین ویژگی که هدایای تبلیغاتی یلدایی شما باید داشته باشد، این است که کاربردی باشند؛ به این معنی که فرد دریافت کننده هدیه، بتواند همان شب و در کنار خانواده یا دوستانش از هدیه شما استفاده کند و با آن خاطره بسازد؛ بنابراین کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی شب یلدا بسیار مهم است؛ به عنوان مثال شما می توانید از هدایایی استفاده کنید که در آن ها الزامات سفره یلدا وجود داشته باشد؛ هدایایی با ظرف هایی از آجیل یلدا یا پارچه های ترمه و ...

دومین ویژگی در زمان خرید هدیه خاص برای شب یلدا این است که هدیه شما هم باید در شأن برند شما باشد و هم در شأن مقام شخص دریافت کننده هدیه. این نکته از آن جایی می تواند حائز اهمیت باشد که با رعایت آن میزان حرفه ای بود خود را در شناخت مخاطب به نمایش می گذارید و از آن جایی که همیشه مشت نمونه خروار است، مخاطبان و دریافت کنندگان هدیه می توانند مطمئن شوند که شما در ارائه محصولات و خدمات نیز به همین میزان حرفه ای و متخصص هستید.

هم چنین شما باید شناخت نسبی از مخاطبان خود داشته باشید؛ به این معنی که از سلایق و علایق آن ها تا حدودی آگاه باشید تا بتوانید هدایایی را برای شب یلدا تهیه کنید که از نظر آن ها جذاب باشد.

نکته دیگر در خصوص هدایای شب یلدا این است که حتی الامکان سعی کنید از هدایای تکراری و کلیشه ای برای این مناسبت بپرهیزید. در واقع اگر می خواهید با هدیه تبلیغاتی شب یلدا، یک شب خاطره انگیز برای مخاطبان خود رقم بزنید پس باید کمی خلاقیت به خرج دهید و جسارت نوآوری در هدیه دادن را داشته باشید.

هم چنین از بسته بندی زیبا و شکیل هدایای تبلیغاتی یلدایی هم غافل نشوید، چراکه اگر چه بسته بندی هدایا به اندازه خود هدیه مهم نباشد ولی مسلماً اهمیت آن کمتر هم نیست.

معرفی نمونه هایی از هدایای تبلیغاتی جذاب برای شب یلدا

خوشبختانه شرکت آراهنر در این راستا کار شما را آسان کرده است و با آماده سازی پک های هدیه یلدایی فوق العاده خلاقانه و جذاب می تواند به شما کمک کند تا برای مخاطبان خود شب خاطره انگیزی را رقم بزنید. برخی از این هدایا در ادامه معرفی می شوند:

  • ناردون 2 (یه دونه انار، ناردونِ انار)

هدیه تبلیغاتی ناردون انار، یک هدیه یلدایی منحصر به فرد، هیجان انگیز و جذاب است که می تواند یک شب به یاد ماندنی را برای مخاطبان شما و خانواده های آن ها رقم بزند. این هدیه شامل یک جعبه چوبی است که داخل آن یک انار تازه قرار دارد و در کنار آن مقداری آبنبات و گلپر و نمک و مقداری آجیل شادی وجود دارد که خودش به تنهایی یک ضیافت یلدایی است . بسته هدیه ناردون را به کسانی که طعم گس انار را با گلپر و نمک دوست دارند هدیه دهید.

شب یلدای خاطره انگیز با ارائه هدایای تبلیغاتی جذاب

  • دیبار (شیرینی خاطره)

دیبار، یک هدیه تبلیغاتی یلدایی شیرین است؛ نه در مزه که در یادآوری خاطره‌ هایی که برای اولین بار آن ها را تجربه کرده اید، مثل مزه‌ شکلات، پاستیل و لواشک. هم چنین بساط بازی هم در این بسته هدیه برپاست زیرا شب یلدا شاید بهانه ‌ای باشد برای نقطه ‌بازی با مداد قرمز و مشکی و پرواز دادن فرفره‌ هندوانه ‌ای.

این بسته هم چنین حاوی مقداری تخم کدو، مقداری تخم هندوانه، مقداری تخم ژاپنی و مقداری تخم آفتابگردان است که در یک بسته بندی شیک عرضه می شود.

سخن پایانی

شب یلدا یکی از آن مناسبت های باستانی ایرانی است که بسیاری از کسب و کارها آن را به عنوان یک فرصت ناب برای تبلیغات می پندارند و به همین دلیل هم از ارائه انواع هدایای تبلیغاتی یلدایی جذاب در این شب به مخاطبان و همکارانو پرسنل خود غافل نمی شوند.

شما هم اگر می خواهید از این فرصت استفاده کنید، می توانید به سایت شرکت آراهنر سری بزنید و از میان ده ها هدیه تبلیغاتی یلدایی خلاقانه، محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما: