بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

در این مطلب قصد داریم به شما آژانس مسافرتی نامی گشت بهترین مرجع رزرو تورهای استانبول، آلانیا و آنتالیا را معرفی کنیم، چرا که این مجموعه بعنوان مجری و برگزار کننده مستقیم تورهای ترکیه در ایران توانسته لیستی از بهترین و باکیفیت ترین تورهای مسافرتی خارجی به اقصی نقاط جهان را به متقاضیان خود در پکیج های متنوعی ارائه دهد. همچنین این آژانس با سابقه درخشانی که دارد در زمینه گردشگری و... دارد، همواره در تلاش است تا بتواند انواع تورهای ارزان و لحظه آخری ترکیه را با انتخاب بهترین خطوط هوایی، هتل های لوکس و مناسب و امکانات کامل رفاهی به شما عاشقان سفر ارائه نماید.

نامی گشت، بهترین مرجع رزرو تورهای استانبول، آلانیا و آنتالیا ترکیه

رزرو تور استانبول

شهر استانبول یکی از دیدنی‌ ترین شهرهای جهان در سال های اخیر توانسته گردشگران و توریست های خارجی را از سراسر جهان به خود جذب کند. شهر استانبول با توسعه بسیار خوبی که در زمینه گردشگری داشته ‌است، توانسته امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی شگفت انگیزی را برای گردشگران ارائه کند. از طرفی نزدیک بودن کشور ترکیه به ایران و عدم نیاز به صدور ویزا برای ورود به این کشور و شهر استانبول باعث شده است که سفر به شهر استانبول ترکیه نسبت به شهرهای دیگر جهان برای ما ایرانی‌ ها آسان تر باشد.  تورهای استانبول در تمام سال یکی از پرطرفدارترین تورهای مسافرتی خارجی برای مسافران ایرانی محسوب می شود و بی شک جزو پرفروش ترین تورها می باشد و در نهایت شما علاقه مندان برای کسب اطلاعات کافی از قیمت تور استانبول پیشنهاد میکنیم که وارد وبسایت آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان بشوید.

نامی گشت، بهترین مرجع رزرو تورهای استانبول، آلانیا و آنتالیا ترکیه

تورهای استانبول نامی گشت می تواند شما را به هر آنچه که از یک سفر ایده آل در این شهر انتظار دارید را به شما ارائه دهد؛ چرا که با برنامه ریزی صحیح تمام روزهای شما را طوری تنظیم می کند که به خرید و گشت و گذار و تفریح تان برسید و خوشبختانه این مقصد جذاب تمامی سلیقه ها در هر سنی را پوشش می دهد و شما با هر سلیقه و بودجه ای که در نظر گرفته اید می توانید جهت رزرو تور استانبول از این آژانس اقدام کنید و در نهایت با رضایت کامل به خانه باز گردید. لازم است بدانید که امکان پیش فروش این تورها در بازه زمانی های شلوغ سال برای شما علاقه مندان وجود دارد و برخی از آژانس های مسافرتی از جمله آژانس نامی گشت که مجری مستقیم تورهای استانبول هستند، تورهایشان را از همین الان پیش فروش می کنند.

رزرو تور آلانیا

اگر می ‌خواهید سفری شگفت انگیز و رویایی به ترکیه داشته باشید، تور آلانیا یکی از گزینه‌ های مناسب خواهد بود، آلانیا یکی از شهرهای باستانی کشور ترکیه است که در فاصله 2 ساعتی آنتالیا واقع شده است و در سال ‌های اخیر این شهر زیبا تبدیل به یکی از مقاصد مهم گردشگری ترکیه شده است. توجه داشته باشید که تورهای مسافرتی آلانیا از سمت مجموعه نامی گشت در زمان‌ های مشخصی در هفته برگزار می ‌شوند و خدماتی که ارائه می ‌کنند نیز از قبل مشخص و روشن است. شما مسافران با انتخاب و رزرو هتل آلانیا به همراه بلیط هواپیما می ‌توانید خودتان تور مسافرتی آلانیا را آن طوری که دوست دارید برنامه ‌ریزی و رزرو نمایید.

خوشبختانه قیمت تورهای آلانیا چندان گران نیست! با این حال با استفاده از بعضی راهکارها هنوز هم می‌ توانید هزینه ‌هایتان را تا حدودی کاهش دهید. در این شهر هتل‌ های میان ‌رده خوبی وجود دارد که اگر چه به اندازه 5 ستاره‌ ها لوکس نیستند اما امکانات یک اقامت راحت را در اختیارتان می ‌گذارند. از این گذشته بعضی از ایرلاین‌ ها هزینه کمتری را برای پروازها دریافت می ‌کنند؛ با یک مدیریت صحیح، می ‌توانید هزینه تور را کمتر کنید و لذت یک استراحت عالی در ساحل را به خود هدیه دهید.

نامی گشت، بهترین مرجع رزرو تورهای استانبول، آلانیا و آنتالیا ترکیه

رزرو تور آنتالیا

آنتالیا از شهرهای قدیمی در جنوب غربی ترکیه است که مدتی طولانی قلمرو یونانیان و رومیان بوده است. بنابراین، آنتالیا سواحل و طبیعتش در سراسر دنیا بسیار معروف است امّا در عین حال به دلیل قدمتش، آثار تاریخی بسیار متنوع و جذابی هم در خود جای داده است. قیمت تور آنتالیا نیز مانند بسیاری از تورهای دیگر دارای قیمت های متفاوتی در سایت آژانس نامی گشت می باشد. به خصوص در بازه های زمانی شلوغی همچون تابستان قیمت های آن بیشترین نوسانات را تجربه میکند. به همین دلیل اگر محدودیت بودجه دارید اما در عین حال دوست دارید که به آنتالیا این شهر ساحلی جذاب سفر کنید، باید بگوییم جای نگرانی نیست. چرا که این مجموعه مسافرتی متنوع ترین تور آنتالیا نامی گشت را با توجه به شرایط مختلف افراد و متناسب با بودجه هر یک از شما ارائه کرده است که بتوانید انتخاب های عالی داشته باشید.

نامی گشت، بهترین مرجع رزرو تورهای استانبول، آلانیا و آنتالیا ترکیه

در خصوص بلیط های رفت و برگشت این مقصد لازم است بدانید که پروازهای شهر آنتالیا یک هفته ‌ای می باشند، یعنی پروازهایی که چهارشنبه به آنتالیا میروند درست چهارشنبه هفته بعدی بر می ‌گردند. بنابراین تور آنتالیا فقط مدت اقامت 6 یا 7 روزه دارند و نه بیشتر، نه کمتر! این موضوع را حتما قبل از خرید تور نوروز آنتالیا مدنظر داشته باشید. در آخر نامی گشت پیشنهاد می کند که در سفر با تور آنتالیا اطلاعاتی در خصوص آفرهای هیجان انگیز این شهر ساحلی و نیز قیمت تور و پرواز و... قبل از رفتن به این مقصد رویایی داشته باشید تا با دیدی بازتر جهت رزرو تور خود اقدام نمایید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: