بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

راهنمای خرید تابلو برای پذیرایی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بعد از خرید تابلو پذیرایی برای تصمیم‌گیری محل نصب تابلو دچار مشکل شده یا بعد از مدت کوتاهی از خرید خود پشیمان شوید. برای جلوگیری از این اتفاق قبل از خرید باید به محل قرارگیری تابلو، هارمونی تابلو و وسایل اتاق و اندازه تابلو توجه کنید. توجه نکردن به نکات مهم برای خرید تابلو پذیرایی موجب می‌شود که تابلوی زیبا جلوه واقعی خودش را نداشته باشد یا زیبایی آن در بین شلوغی وسایل و تنوع رنگ‌ها به چشم نیاید.

اگر قصد خرید تابلو برای پذیرایی دارید اما برای انتخاب ابعاد، رنگ و طرح آن سردرگم هستید، در این راهنما شما را با نکاتی که برای خرید تابلوی پذیرایی مهم هستند، آشنا خواهیم کرد. بعد از مطالعه این مقاله می‌توانید بدون دردسر بهترین و شیک‌ترین تابلو را برای اتاق پذیراییتان انتخاب کنید.

با انتخاب محل مناسب برای نصب، درخشش تابلو پذیرایی را چند برابر کنید

یکی از مهم‌ترین نکاتی که قبل از خرید تابلوی پذیرایی باید به آن توجه کنید، انتخاب محل قرارگیری و بهترین مکان برای نصب آن است. در واقع قبل از هرچیز باید بدانید که تابلو قرار است روی کدام دیوار و در کدام قسمت پذیرایی نصب شود. این موضوع کمک می‌کند که بهترین طرح و سایز تابلو برای پذیرایی را انتخاب کنید.
در نظر گرفتن اندازه و فضای داخلی دیوارها به شما در انتخاب بهترین مکان برای نصب تابلوی پذیرایی کمک خواهد کرد. توجه داشته باشید که نصب تابلو روی دیوار باعث انسجام بیشتر فضا می‌شود؛ بنابراین هنگام خرید تابلو برای پذیرایی به تناسب سایز و فضای خالی روی دیوار دقت کنید.

راهنمای خرید تابلو برای پذیرایی

انتخاب سایز تابلو متناسب با ابعاد دیوار؛ نقطه طلایی انتخاب تابلو پذیرایی

یکی از اشتباهات رایجی که در زمان خرید تابلو برای پذیرایی رخ می‌دهد، توجه نکردن به تناسب سایز تابلو و فضای خالی دیوار است. انتخاب تابلوهای خیلی بزرگ برای دیوارهای کوچک یا قرار دادن یک تابلو کوچک بر دیواری بزرگ و خالی، یک اشتباه مهلک در طراحی داخلی محسوب می‌شود؛ بنابراین در هنگام خرید تابلو دکوراتیو مدرن و لوکس، انتخاب خود را متناسب با متراژ محیط انجام دهید. رعایت تناسب باعث می‌شود که دکور اتاق پذیرایی جلوه بیشتری داشته باشد و زیباتر دیده شود.

در واقع فقط زمانی یک تابلو شیک برای پذیرایی به چشم می‌آید که بین ابعاد و فضای دیوار تناسب وجود داشته باشد. این موضوع برای خرید تابلو اتاق خواب نیز صدق می‌کند؛ بنابراین اگر خانه شما متراژ کوچکی دارد نیاز نیست برای شیک به نظر رسیدن اتاق پذیرایی حتما یک تابلوی بزرگ و پر زرق و برق خریداری کنید.  

دکوراسیون شیک و جذاب با انتخاب تابلو مناسب با سبک و استایل پذیرایی

سلیقه شخصی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که هنگام خرید تابلو برای پذیرایی نمی‌توان از نقش آن غافل شد. مطمئنا تابلوهای شیک بسیاری در بازار برای اتاق پذیرایی وجود دارند، اما شاید با سلیقه و دکور اتاق شما همخوانی نداشته باشند. در این شرایط برای انتخاب تابلو برای پذیرایی باید اول از همه سبک دکوراسیون اتاق توجه کنید.

به‌عنوان مثال خرید تابلو نقاشی یا تابلوهای سلطنتی همراه با طرح‌های قدیمی برای اتاق پذیرایی با سبک کلاسیک مناسب هستند؛ اما برای اتاق‌های پذیرایی که به سبک مدرن چیده شده‌اند تابلوهای مینیمال انتخاب بهتری محسوب می‌شوند. رعایت این نکات به جذابیت بیشتر فضا کمک می‌کند.

هارمونی رنگ‌ها؛ معجزه زیباتر شدن پذیرایی با تابلو و سایر اجزا

زمانی‌که از رنگ‌ و توجه به آن برای انتخاب تابلوی پذیرایی صحبت می‌کنیم، منظورمان رعایت کردن هارمونی است. توجه به هارمونی و ایجاد تناژ رنگی هماهنگ بین وسایل اتاق و تابلوها کمک می‌کند اتاق پذیرایی شما زیباتر دیده شود. اگر در رنگ کردن دیوار چندان جسور نیستید، استفاده از تابلوهای تزیینی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. به این ترتیب می‌توانید رنگ یک تابلو با رنگ دلخواهتان برای دیوار پذیرایی تهیه کنید.

در خصوص ایجاد هارمونی تابلو با اتاق پذیرایی، تابلویی را انتخاب کنید که رنگ پس‌زمینه آن با رنگ دیوار هماهنگ باشد. اگر دیوارهای پذیرایی رنگ خنثی و بسیار روشن دارند، بهتر است رنگ تابلو را برعکس انتخاب کنید. در نهایت اگر سلیقه شما با تابلوهای رنگی همخوانی ندارد، سراغ تابلوهای سیاه و سفید بروید. در نهایت توجه به این نکته حائز اهمیت است. در تابلوی انتخابی برای اتاق پذیرایی باید حتما یکی از چهار سایه موجود در محیط وجود داشته باشد.

ایجاد نقطه کانونی در اتاق پذیرایی با کمک تابلوهای دکوراتیو

در طراحی داخلی، وجود نقطه کانونی و توجه به آن در هر فضایی اهمیت بسیار بالایی دارد. برای پیاده کردن این موضوع در اتاق پذیرایی، انتخاب تابلوهای دیواری گزینه پرطرفدار و محبوبی برای تبدیل شدن به نقطه کانونی محسوب می‌شود. مثلا تابلوهایی که بالای شومینه قرار می‌گیرند، به‌دلیل دید مناسب به‌عنوان نقطه کانونی اتاق پذیرایی معرفی می‌شوند.
اگر تابلو پذیرایی را به‌عنوان نقطه کانونی اتاق انتخاب کرده‌اید، باید به تناسب اندازه و سایز آن توجه ویژه‌ای داشته باشید. در واقع از خرید تابلوهای بسیار بزرگ یا بسیار کوچک پرهیز کنید. توجه نکردن به اندازه مناسب باعث می‌شود که توازن مورد‌نظر برای نقطه کانونی بر هم بخورد.

راهنمای خرید تابلو برای پذیرایی

با محصولات شاد و شیک دکوراسیونی رویایی بچینید

در این مقاله شما را با نکات مهمی که قبل از خرید تابلو برای پذیرایی باید در نظر بگیرید، آشنا کردیم. تابلوها با نقش‌ها و رنگ‌های متنوعی که دارند، به تکمیل فضای دلنشین اتاق پذیرایی کمک خواهند کرد. باتوجه‌به نکاتی که در این مقاله گفتیم، بهترین تابلو را بر‌اساس ابعاد، طرح و رنگ می‌توانید برای اتاق نشیمن خود انتخاب کنید.

شما می‌توانید تابلوی مورد‌علاقه خود را با هر سلیقه و نیازی از فروشگاه اینترنتی شاد‌و‌شیک تهیه کنید.

آنچه این فروشگاه را منحصربه‌فرد می‌کند، تلفیقی از احساس سرزندگی، شادی، مدرن بودن و زیبایی است. در شادوشیک روح شما با نمایش تصاویر پرمعنا، تاثیرگذار و زیبا در محیط کار، اتاق نشیمن، اتاق کودک و هر محیطی که شما در آن هستید، نوازش می‌شود. برای مشاهده انواع مدل‌های تابلوی پذیرایی می‌توانید به سایت shadoshik.com مراجعه کنید یا از طریق شماره 09366462000 از مشاوران ما برای خرید تابلو راهنمایی بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: