بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

در بازار تصفیه آب انواع مارک های متفرقه و تقلبی توسط فروشندگان عرضه می شود و بسیاری از افراد بدون شناخت و آگاهی با خرید آن ها علاوه بر سرمایه، سلامتی خود را نیز به خطر می اندازند. برای خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال نیاز به این داریم که از شرکت های معتبر استفاده نماییم. تصفیه آسا معتبر ترین مرکز خرید تصفیه آب است که دستگاه های آب تصفیه کن اورجینال را به فروش می رساند. اگر قصد خرید تصفیه آب برای منزل خود دارید می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید و از مشخصات دستگاه های موجود و قیمت آن را مطلع شوید.

خرید و قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا

مشخصات دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل

تشخیص دستگاه اصل از تقلبی ممکن است برای بسیاری از افراد کار دشوار می باشد اما با توجه کردن به چند نکته می توان به راحتی دستگاه اورجینال را از فیک و تقلبی تشخیص داد. یکی از مشخصات دستگاه تصفیه آب اورجینال نوع روش تصفیه آب است. با کیفیت ترین دستگاه های تصفیه آب موجود از فناوری اسمز معکوس دارای پمپ، ترانس و حداقل 6 تا 8 فیلتر می باشد که مهم ترین آن فیلتر ممبران است. هم چنین یک ورودی و دو خروجی دارد که ورودی برای آب لوله کشی و دو خروجی برای آب تصفیه شده و پساب می باشد. تصفیه آب مینروا تایوان، بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار ایران است که شامل تمام موارد مناسب و استاندارد برای تصفیه آب شهری میشود. اگر دستگاهی حتی یکی از این موارد را نداشت تقلبی و فیک است.

تعداد مراحل دستگاه نیز به ما برای شناخت اصلی بودن آن کمک می کند. دستگاه های تصفیه آب حداقل از 6 و تا 8 مرحله فیلتر تصفیه دارند. دستگاه هایی که تعداد مراحل آن ها کمتر از 56 و فاقد پمپ و ممبران باشند دستگاه های پیش تصفیه هستند فقط توانایی حذف رسوبات لوله و گل و لای از آب را دارند و املاح موجود در آب مانند نیترات، نیتریت، کلر و سایر مواد آلوده ی آب را از بین نمی برند و توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی طبق استاندارد جهانی بهداشت را نخواهند داشت.

یکی دیگر از راه های شناخت دستگاه تصفیه آب اورجینال آگاهی از میزان کاهش املاح و سختی آب است. در هنگام نصب دستگاه، تکنسین فنی با وسیله ای به نام TDS سختی آب را می سنجد. اگر پس از تست میزان سختی آب عددی بین 30 الی 100 نبود و پایین نیامد دستگاه شما اصل نیست و تصفیه آب را به طور کامل انجام نمی دهد.

اگر به هر دلیلی نمی توانید دستگاه تصفیه آب اورجینال از تقلبی را تشخیص دهید از شرکت ها و فروشگاه هایی همچون تصفیه آسا و مینروا فیلتر خرید نمایید که معتبر باشند و برگه ی ضمانت همراه با کالا را داشته باشند تا در خصوص محصول فروخته شده پاسخگو باشند. اعتماد به شرکت های معتبر نسبت به فروشگاه های متفرقه بهتر است به همین علت دستگاه تصفیه آب خود را از شرکتی خریداری نمائید تا از نظر گارانتی و خدمات پس از فروش مطمئن باشد. دستگاه آب تصفیه کن پس از مدتی نیاز به سرویس و تعویض فیلتر دارد که باید توسط متخصصین این حرفه انجام می شود. شرکت تصفیه آسا به دلیل سابقه و فعالیت زیادی که در حیطه ی فروش تصفیه آب تایوانی اصل دارد شما می توانید با خیالی آسوده دستگاه تصفیه آب خود را از آن تهیه نمایید.

خرید و قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا

بهترین برند های دستگاه تصفیه آب تایوانی

در حال حاضر برند های معتبر دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا، و در میان دستگاه های چینی تایوانی محصول مشترک سافت واتر و سی سی کا می باشند. اما چرا دستگاه تایوانی را پیشنهاد می کنیم؟ به دلیل آن که قیمت مناسب در کنار کیفیت بسیار بالا دارند و در ایران نیز نمایندگی این برند ها همچون شرکت تصفیه آسا که نمایندگی وجود دارد که به راحتی می توانید آن ها را تهیه نمایید. برند مینروا را می توان از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب در ایران نامید. دستگاه تصفیه آب مینروا به دلیل خدمات پس از فروش مناسب و گارانتی یک ساله شرکت تصفیه آسا، یک دستگاه حرفه ای برای منزل شما می باشد. این برند دستگاه های خود را در مدل های 6 مرحله ای مینروا ، 7 مرحله ای قلیایی کننده مینروا ، 8 مرحله ای یووی دار مینروا و 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا تولید کرده است.
مینروا از سیستم اسمز معکوس که قوی ترین راه حل برای از بین بردن املاح مضر آب است استفاده می کند. این دستگاه به دلیل آن که از یک فیلتر ممبران 13 لایه قوی با بافت بسیار ریز استفاده می کند به حذف نیترات که مهم ترین ماده مضر در آب آشامیدنی است می پردازد. علاوه بر نیترات که یک ماده سمی و خطرناک است، مواد شیمیایی، کلر، فلزات سنگین، شن و ماسه و انگل ها و باکتری ها را نیز از بین می برد و آب را شیرین می کند.

مینروا یک دستگاه مقرون به صرفه با توجه به کارایی بسیار بالای خود است که می توانید با مناسب ترین هزینه، آب آشامیدنی منزل خود را به بالاترین کیفیت برسانید. شرکت تصفیه آسا نمایندگی رسمی این برند در ایران است که در هر کجای کشور که باشید دستگاه تصفیه آب را برایتان ارسال می نماید.

تصفیه آب اکسیژن ساز مینروا Minerva RO8_O2PLUS پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران محسوب میگردد که عملکرد کلی آن را مرحله به مرحله و فیلتر به فیلتر بررسی میکنیم و شرح میدهیم :

فیلتر اول : فیلتر پلی پروپیلن PP تصفیه آب مینروا، یک فیلتر پنبه طور ساخته شده از الیاف پلی پروپیلن است که به صورت فشرده میباشد و برای مصارف خانگی در سایز 10 اینچ تولید میشود و به آن فیلتر الیافی دستگاه نیز گفته میشود که در مارک معروف مینروا، به صورت 5 میکرون عرضه میگردد. فیلتر پنج میکرون شماره یک، در واقع وظیفه حذف املاح مضر و درشت آب آشامیدنی همچون زنگ لوله ی موجود در لوله های گالوانیزه آب شهری، شن و ماسه و گل و لای و در برخی موارد که آب رسوبات بزرگتر از 5 میکرون زیادی دارد حتی به حذف سنگهای ریز نیز میپردازد. این فیلتر بازدارنده سنگ کلیه در بدن انسان بوده و رسوباتی که در لیوان آب ته نشین میشوند را حذف میکند.

فیلتر دوم : فیلتر دوم یا کربن اصلاح شده که در دنیا به کربن اکتیو یا کربن فعال مشهور است، دانه های بسیار ریز کربن گیاهی هستند که از پوسته نارگیل تشکیل میشوند. کربن اصلاح شده وظیفه جذب کلر از آب آشامیدنی را به طور کامل و صد در صد دارد و اجازه نمیدهد تا کلر در مولکول آب محلول باشد. حذف کلر از آب آشامیدنی میتواند از ریزش مو، خشکی پوست جلوگیری نماید و به طور کلی، کلر یک ماده شیمیایی ضد عفونی کننده آب است که پس از کلرزنی نیاز به حذف شدن دارد.

فیلتر سوم : فیلتر سوم کربن بلاک یا کربن اصلاح شده فشرده است که هم از فیلتر ممبران اسمز معکوس محافظت میکند و هم مواد جانبی کلر همچون کلرامین را حذف کامل مینماید. فیلتر کربن بلاک cto نیز نامیده میشود که در واقع طعم و رنگ و بوی آب را نیز تا قبل از ورود به ممبران بهبود میدهد. تعویض فیلترهای پایین تصفیه آب در مراحل 1 2 3 هر شش ماه انجام میگیرد.

فیلتر چهارم : فیلتر اسمز معکوس ممبران در دستگاه های مینروا، بهترین فیلتر تصفیه آب دنیا با مارک filmtec و در سیزده لایه ریزبافت و فشرده عرضه میگردند که با کاهش سختی آب آشامیدنی و حذف تمام املاح مضر آب همچون نیترات و نیتریت، آرسنیک و آلومینیوم و بسیاری املاح ریز دیگر که کوچکتر از 0,0001 میکرون نیز هستند، به افزایش کیفیت آب آشامیدنی تصفیه شده میپردازد. عمر مفید ممبران معمولا بیش از 2 الی 3 سال است و در زمانی که کتری رسوب بزند یا سختی آب بالای 100 باشد نیاز به تعویض ممبران خواهد بود. ضمن این که آب تصفیه شده خروجی از ممبران تی دی اس یا سختی زیر 100 و بالای 30 دارد تا برای بدن انسان کاملا استاندارد و سالم باشد.

خرید و قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا

فیلتر پنجم : فیلتر پست کربن خطی، یکی دیگز از فیلتر های اصلاح شده در مراحل تصفیه آب مینروا محسوب میگردد که در واقع به فیلتر آب شیرین کن خانگی مشهور است و طعم و رنگ و بوی آب تصفیه شده خروجی از مخزن ذخیره تحت فشار آب تصفیه کن را، شیرین و مطلوب میکند. اگر احساس تلخی در آب تصفیه شده میکنید یا وقت عوض کردن فیلتر پست کربن است یا فیلتر مینرال معدنی ساز شما در مرحله ششم به اتمام رسیده و میبایست تعویض گردد.

فیلتر ششم : فیلتر مینرال معدنی ساز در دستگاه های مینروا از سنگ dolomite املاح معدنی مفیدی که طی مراحل تصفیه آب آشامیدنی حذف شده بودند را در آب تصفیه شده روزانه شما حفظ میکند تا سختی آب بیش از اندازه کاهش پیدا نکند و این املاح مفید در طول روز مورد نیاز بدن انسان هستند که عبارت اند از کلسیم، منیزیم، بی کربنات و... اگر آکواریوم آب شیرین دارید کارشناسان تصفیه آسا، یک خروجی از فیلتر پنجم برای شما خواهند گرفت تا بتوانید آب با سختی زیر 30 برای آکواریوم را با دستگاه مینروا تامین کنید و از فیلتر هشتم نیز برای آب آشامیدنی آب با سختی بالای 30 دریافت خواهید کرد.

فیلتر هفتم : فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی از اسیدی شدن آب به خوبی جلوگیری میکند. آب شهری در شهرهای مختلف به علت دارا بودن زنگ لوله، با پی اچ زیر 7 در اختیار شما قرار میگیرد که باعث رفلکس معده میگردد. با این وجود فیلتر آلکالاین تصفیه آب مینروا، با افزایش پی اچ قلیایی آب و نگهداری مداوم آن بین 7.5 الی 8.5 خواص آنتی اکسیدانی یا ضد سرطانی قوی نوشیدن آب قلیایی را برای شما عزیزان به ارمغان خواهد آورد. نوشیدن آب قلیایی فواید زیادی دارد که پیشنهاد میکنیم حتما در مقالات بلاگ تصفیه آسا، این فواید را مطالعه نمایید.

فیلتر هشتم : فیلتر آنتی باکتریال اکسیژن ساز مینروا، فیلتر o2plus است که با افزایش سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی، به حذف باکتری های مضر میپردازد و این امر را با آزادسازی یون مثبت و منفی انجام میدهد. جهت اطلاعات کامل تر با کارشناسان تصفیه آسا تماس برقرار نمایید.

فروشگاه اینترنتی تصفیه آب خانگی

با خرید اینترنتی تصفیه آب خانگی در تصفیه آسا می توانید در سریع ترین زمان و به راحتی مناسب ترین آب تصفیه کن خانگی را برای خانه ی خود تهیه نمایید. شرکت تصفیه آسا با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در حوزه ی فروش تصفیه آب، مستقیما برند های معتبر تصفیه آب تایوانی اصل را وارد می کند و همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش آن ها را به شما عزیزان عرضه می کند.

برند های اورجینال مینروا، سافت واتر و سی سی کا را با مناسب ترین قیمت می توانید از وب سایت تصفیه آسا خریداری نمایید. دقت نمایید که برند های تایوانی بسیار بهتر از دستگاه های تقلبی بازار می باشند که با قیمت بسیار ارزان به فروش می رسند. خرید از نمایندگی تصفیه آب مطمئن باعث می شود تا از خدمات ویژه ای که برای مشتریان گذاشته می شود نیز بهره مند شوید. تصفیه آسا به تمام نقاط ایران ارسال دارد و شرایط ارسال و نصب دستگاه به تهران و کرج و شهر های اطراف آن رایگان می باشد و پس از نصب نیز توسط تکنسین سختی آب سنجیده می شود.

خرید و قیمت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تصفیه آسا

شما در جشنواره های متععدی که این شرکت برگزار می کند می توانید با قیمت بسیار مناسبی دستگاه خود را تهیه نمایید و با پرداخت هزینه ای معقول و اقتصادی بهترین مارک تصفیه آب خانگی را در منزل خود داشته باشید. تیم پشتیبانی تصفیه آسا جهت تعویض فیلتر های تصفیه آب، یادآوری دوره ای را برای همه ی مشتریان تنظیم می کند و هر گونه تعمیرت دستگاه نیز توسط تکنسین های حرفه ای این شرکت برای شما انجام می شود.
اگر هنوز دستگاه تصفیه آب خود را تهیه نکرده اید همین حالا به وب سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید و با مشاهده قیمت دستگاه تصفیه آب و مشخصات هر یک از آن ها، مناسب ترین گزینه را به صورت آنلاین خریداری کنید. جهت هر گونه سوال و دریافت مشاوره ی خرید می توانید هفت روز هفته در تمام ساعات با پشتیانی این شرکت ارتباط برقرار نمایید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: