بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

انتخاب دفتر عقد در کرج و یا محضر عقد ، یکی از مهم‌ترین انتخاب عروس و داماد برای جاری شدن خطبه عقد خواهد بود. در این دفتر ازدواج که مهم‌ترین تصمیم برای زندگی مشترک آغاز می‌شود. برای همه زوج‌ها برگزاری مراسم عقد و عروسی به بهترین شکل وبرتری است، تمام زوج‌های جوان علاقه دارند که در زمان ازدواج بهترین و شیک‌ترین دفتر عقد را برای مراسم خود انتخاب کنند. در ادامه این مقاله از سالن عقد نقره در کرج قصد داریم تا شاخصه های مهم در انتخاب دفتر عقد کرج را به شما بگوییم تا بهترین انتخاب را برای زیباترین شب زندگیتان داشته باشید.

 

شاخصه های مهم در انتخاب دفتر عقد

دفتر ازدواج شیک و زیبا ویژگی‌های گوناگونی را دربر دارد که لازم خواهد بود که در هنگام انتخاب بهترین سالن عقد در کرج ، آن‌ها را مدنظر داشته باشید. در ادامه به نکاتی که در زیر شرح داده‌ایم، توجه کنید قطعاً می‌توانید روز عقد خود را با آرامش خاطر، به خاص‌ترین روز زندگی‌تان تبدیل کنید.

1-سفره عقد متنوع و زیبا

2-استفاده از نورپردازی مناسب

3-استفاده از موسیقی مناسب

4-به کار بردن گل‌های زیبا در دفتر عقد

5- زیبای بیشتر و با بادکنک آرایی

6 سرو نوشیدنی و شیرینی برای مهمانان

 

شاخصه های مهم که در انتخاب دفتر عقد باید به آنها دقت کنید

سفره عقد و ویژگی آن

یکی از شاخصه های مهم که در انتخاب دفتر عقد ،سفره عقد است که در مرکز توجه همگان قرار خواهد گرفت. شما باید خاص‌ترین و شیک‌ترین عکس‌ها را در این قسمت از سالن ثبت کنید؛ بنابراین المان‌های تشکیل‌دهنده سفره عقد و نوع چیدمان و ترکیب آن‌ها در سفره، هماهنگی بین سفره عقد و تم سالن، رنگ‌ها و فاکتورهای خاص دیگری که جلوه جذابی و شیک به سفره خواهد بخشید، که این کار در زیبایی و کیفیت سفره عقد تأثیر زیادی دارند. برخی از سالن‌های عقد تمرکز خود را بر روی فضای سالن عقد و زیباسازی آن می‌پردازند و کمتر به دیزاین سفره عقد اهمیت می‌دهند. در مقابل در برخی از سالن‌ها این امکان برای زوجین وجود خواهد داشت که دکوراسیون و دیزاین سفره را باب میل و سلیقه خود چیدمان کنند.
دقت داشته باشید که این بخش سالن عقد، مهم‌ترین بخش سالن به‌حساب خواهد آمد؛ چراکه عکس‌های یادگاری زیبا و جاودانه شما در این محل ثبت می‌شود.

 

موقعیت و دسترسی شهری و لوکیشن

تالار یا دفتر عقد کرج محل برگزاری مراسم شما می‌بایست ازنظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری و لوکیشن، وضعیت مناسبی داشته باشد. شاید یکی از مهم‌ترین موضوع در انتخاب تالار و یا دفتر عقد در کرج همین باشد؛ زیرا که مهمانان شما می‌بایست این مسیر را طی کنند و چنانچه دسترسی به محل برگزاری مراسم شما بنا به دلایلی مثل: ترافیک یا واقع‌شدن در خارج از شهر، مشکل باشد باعث کلافه شدن و خستگی مهمانان شما خواهد شد.

از طرفی سعی کنید تالار یا دفتر عقد محل برگزاری عروسی و یا دفتر عقد را در نزدیکی آرایشگاه عروس و آتلیه عکاسی خود انتخاب کرده باشید زیرا که خود شما هم می‌بایست این مسیر را طی کنید و چنانچه این مکان‌ها از هم خیلی دور باشد، دیر در جشن خود حضور پیدا خواهید کرد. هیچ‌چیز بدتر از این نیست که عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.

 

محیط و فضای تشریفات عقد

فضای سالن عقد باید زیبا و دل‌نشین باشد. به‌طوری‌که تا زمانی که مهمانان در سالن هستند احساس راحتی داشته باشند. استفاده از دکوراسیون و اکسسوریهای شیک و لوکس در دفتر عقد از نکات مهم در یک دفتر عقد شیک خواهد بود؛ و یک فضای باز و بزرگ که جای نشستن، قدم زدن، رقص و شادی و … را برای مهمانان فراهم کند، یکی از ویژگی‌های مهم یک سالن خدمات مراسم‌ها محسوب خواهد شد.

 

شاخصه های مهم که در انتخاب دفتر عقد باید به آنها دقت کنید

 

پذیرایی در سالن عقد

در انتخاب سالن عقد مناسب باید در درجه اول به پذیرایی مهمانان و امکانات سالن عقد توجه زیادی داشته باشید، در سالن‌های عقد فهرستی از نوشیدنی‌ها و شیرینی‌های مختلفی پذیرایی به شما ارائه خواهند داد که می‌توانید از این لیست انتخاب کنید. اما اگر می‌خواهید بعد مراسم عقد به مهمانان پذیرای شام تدارک ببینید امروزه بعضی از دفاتر عقد در کرج این امکان را به شما خواهند داد.

 

گل‌آرایی شیک و جذاب

گل‌ها زیبایی و طراوت خاصی دارد و وجود گل محیط پیرامون شمارا بسیار زیبا خواهد کرد. در دفتر عقد یکی از واجبات وجود گل‌آرایی است. فقط باید رنگ‌های مناسبی ازگل‌ها را به کاربرد و دقت کنید بیش‌ازحد استفاده نکنید. در حال حاضر، انواع گوناگونی ازگل‌های طبیعی وجود دارند که در تزئین دفتر عقد از آن‌ها استفاده می‌شود؛ بنابراین اگر دلتان یک دفتر عقد شیک می‌خواهد، این نکته را نیز در هنگام انتخاب مدنظر داشته باشید.

 

مدیریت سالن عقد

ممکن است این مورد چندان برایتان حائز اهمیت نباشد، اما به این نکته توجه کنید که یک برخورد نادرست از مدیریت سالن و محضر عقد نسبت به خود شما یا مهمان‌ها می‌تواند تمام احساس خوش را از بین ببرد.‌ سالن‌های عقد یا تالارهای عروسی معمولاً قوانین خاص خود رادارند و توجه به این قوانین از وظایف شما خواهد بود مثلاً ممکن است جمعی ناخودآگاه از ازدحام و شلوغی ایجاد شود و یا گاهی ممکن است اتفاقاتی نظیر شستن ظروف، به‌هم‌ریختگی یا هر چیز دیگری رخ بدهد. در این شرایط برخورد مناسب مدیریت دفتر عقد کرج بسیار برای کنترل این نوع شرایط بسیار مهم بوده است. شما می‌توانید هنگام رزرو سالن عقد و در اولین برخورد، شخصیت مدیر سالن را بسنجید.

 

جایگاه زیبا برای عروس و داماد
 

یکی دیگر از شاخصه های مهم که در انتخاب دفتر عقد جایگاه عروس و داماد همیشه متفاوت و مرکز توجه بوده است نسبت به سایر قسمت‌های سالن است و این تفاوت باید به شکل هنرمندانه‌ای طراحی‌شده باشد. در سالن‌های خوب، اصولاً جایگاه عروس و داماد به‌وسیله گل، نورپردازی، پرده‌های حریر و ساتن، مبلمان های لوکس، لوستر و … تزئین شده است؛ و جایگاه عروس و داماد در مکانی بالاتر از سطح سالن قرارگرفته است.

 

شاخصه های مهم که در انتخاب دفتر عقد باید به آنها دقت کنید

 

پارکینگ سالن عقد

داشتن یک پارکینگ اختصاصی برای سالن عقد یکی از موارد ضروری برای برگزاری مراسم خواهد بود. معمولاً سالن‌های عقد درجاهای شلوغی از شهر قرارگرفته‌اند که درصورتی‌که پارکینگ برای مهمانان نداشته باشد مهمانان را دچار نگرانی خواهید کرد و این مشکل در جشن شما تأثیرگذار خواهد بود.

 

عاقد برای عقد

عاقد فرد امین و درستکاری است که خطبه عقد رابین زوجین جاری خواهد کرد. زمان جاری شدن عقد شیرین‌ترین لحظه و البته پراسترس‌ترین زمان زندگی عروس و داماد است که اگر عاقد خوش‌اخلاق، شوخ‌طبع و خوش‌برخورد باشد، می‌تواند استرس را از زوجین کم کرده و شیرینی و زیبای زمان عقد آن‌ها را چند برابر خواهد کرد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز