بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

شلوار زنانه یکی از مهمترین بخش های استایل خانم های ایرانی است. بنابراین خانم ها تمایل به خرید شلوار جنس خوب و با کیفیت دارند تا بتوانند به مدت بیشتری از آن استفاده کنند.

امروزه در دنیای مد انواع شلوار زنانه در مدل و رنگ بندی متنوع به صورت قد 90، 100 و 110 تولید و به بازار عرضه می شوند. به طوری که هر فرد بتواند متناسب با قد و استایل خود بهترین و مناسب ترین شلوار را خریداری نماید. از آنجایی که شلوار جزو اصلی استایل خانم ها است، همیشه از لحاظ طرح و مدل در حال بروزرسانی است. برخی شلوارها را می توان با هر نوع شومیز و مانتو ست نمود. به عنوان مثال شلوار لی از آن دست شلوارهایی است که رنگ بندی مختلفی دارد و هر رنگ آن قابل ست شدن با انواع مانتو و شومیز است. در این مطلب در مورد شلوار زنانه صحبت شده تا با آگاهی بیشتر بهترین انتخاب را داشته باشید.

خرید شلوار زنانه جنس خوب

آشنایی با محبوب ترین مدل های شلوار زنانه

  • شلوار زنانه مدل بگ
    این نوع شلوار سراسر گشاد طراحی شده و کمر آن کشی و راحت است. استایل شلوار بگ و مانتو جلو باز و گشاد از محبوب ترین استایل های بهار و تابستان است.
  • شلوار زنانه راسته
    شلوار زنانه راسته در دسته بندی شلوار همیشه جزو شلوارهای پرکاربرد و جذاب به شمار می رفت و می رود. شلوار پارچه ای راسته را می توان با شومیز مجلسی و رسمی ست نمود و در مهمانی ها و دورهمی ها حضور پیدا کرد.
  • شلوار دمپا زنانه
    شلوار دمپا از بالا به طور جذب طراحی شده و پایین آن گشادتر از سایر قسمت ها است. استایل شلوار دمپا و کفش پاشنه بلند و مانتو کتی استایل شیک و جذاب مهمانی است. بسته به سلیقه و موقعیت مورد نظر رنگ شلوار را انتخاب کنید.
  • شلوار راسته گاباردین
    شلوار زنانه گاباردین با جنس فوق العاده و خاصیت کشسانی طرفداران بسیاری دارد. اگر به استایل شیک و کلاسیک علاقه مندید استایل شلوار گاباردین و انواع مانتو کتی را تجربه کنید.
  • شلوار مازراتی
    شلوار زنانه مازراتی از آن شلوارهایی است که با یکبار پوشیدن عاشقش می شوید و همیشه از آن استفاده می کنید. پارچه مازراتی چروک نشده و خیلی قشنگ بر تن می نشیند. چنانچه قصد خرید شلوار مهمانی و مجلسی کرده اید، این شلوار یک گزینه ایده آل برای شما خواهد بود.
  • شلوار مام فیت
    شلوار مام فیت که به تازگی بسیار مورد استقبال نوجوانان و جوانان قرار گرفته همان شلوار راسته منتها از جنس جین هستند. البته نوع کتان آن نیز در بازار وجود دارد. استایل گشاد و راحتی دارد و قدشان نسبتاً کوتاه تر است. خانم هایی که از شلوار جین جذب ناراضی اند می توانند استایل شلوار مام فیت یا مام استایل را تجربه کنند.
  • شلوار زنانه جذب
    شلوار زنانه جذب به پاها چسبیده و در جنس های مختلف اعم از جین و پارچه ای در بازار وجود دارد.

خرید شلوار زنانه جنس خوب

خرید شلوار زنانه جنس خوب

انواع شلوار در استایل های مختلف

هدف اصلی خانم ها از خرید شلوار زنانه پوشاندن پاها و عدم برهنگی است. اما در هر صورت شما باید با توجه به موقعیت مکان مورد نظر شلوار مناسب بپوشید. به عنوان مثال شلوار راسته پارچه ای مناسب ترین انتخاب برای محل کار است یا اینکه پوشش شلوار جذب لی در محل کار اصلا مناسب نیست. در واقع شلوار رسمی و غیر رسمی از لحاظ ظاهر و جنس با هم متفاوتند. اگر به دورهمی خودمانی و دوستانه دعوت شده اید، می توانید با توجه به راحتی خودتان شلوار رسمی و پارچه ای یا شلوار لی و کتان به تن کنید. شلوار چرم زنانه هم مدتی است که در فروشگاه ها زیاد دیده می شود. این نوع شلوار نیز خاصیت کشسانی داشته و استایل جذب دارد.

اگر به استایل های رسمی علاقه مندید به شما شلوار پارچه ای پیشنهاد می شود اما اگر از تیپ رسمی خوشتان نمی آید می توانید انواع شلوار بگ یا مام فیت را انتخاب و خریداری کنید.

فردوس آنلاین یک فروشگاه معتبر با کلی شلوار زنانه است و شما با خیال راحت می توانید به دلخواه خود شلوار زنانه خریداری کنید. جنس و کیفیت شلوارهای فردوس آنلاین مورد تایید مشتریان بوده و طرفداران بسیار زیادی دارد. بنابراین کافی است برای خرید شلوار به دسته بندی مربوطه در سایت بروید و ویژگی ها را مطالعه کنید. 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: