بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
رمضان ماه مهمانی خداست، ماهی که بسیاری از ما خاطرات زیادی از سفره‌های افطاری داریم. سنت افطاری دادن یکی از سنت‌های قدیمی ایرانیان است و علاوه بر به اشتراک گذاری مهر و محبت با عزیزان حکم صله رحم را دارد.این روزها که خانه ها کوچکتر شده و حیاط‌های باصفای قدیمی جایشان را به آپارتمان‌هایی با مساحت کمتر داده، رستوران‌ها به مکانی برای برگزاری میهمانی های افطاری تبدیل شده‌اند.

بهترین رستوران برای برگزاری مراسم افطاری

رمضان ماه مهمانی خداست، ماهی که بسیاری از ما خاطرات زیادی از سفره‌های افطاری در حیاط خانه مادربزرگ و یا اتاق های خانه قدیمی و باصفایشان داریم. نزدیک اذان که می‌شود، همه افراد خانواده دور سفره ای که پر از خوشمزه‌های رمضانی است جمع شده، دعا می‌خوانند و افطار می‌کنند. سنت افطاری دادن یکی از سنت‌های قدیمی ایرانیان است و علاوه بر به اشتراک گذاری مهر و محبت با عزیزان حکم صله رحم را دارد.این روزها که خانه ها کوچکتر شده و حیاط‌های باصفای قدیمی جایشان را به آپارتمان‌هایی با مساحت کمتر داده، رستوران‌ها به مکانی برای برگزاری میهمانی های افطاری تبدیل شده‌اند.

ما در این مطلب قصد داریم به شما بهترین رستوران برای افطار را معرفی کنیم که برای سلایق مختلف طراحی شده و بیش از 66 سال است که در تلاش است برایتان بهترین خاطرات را خلق کند.

 

رستوران کافه ارکیده و پک ویژه رمضان

بهترین رستوران برای برگزاری مراسم افطاری

 

مجموعه رستوران های ارکیده نیز با بیش از ده شعبه و دیزاین‌های متفاوت شعبات خود برای سلایق مختلف، همواره در ماه رمضان تلاش کرده میزبانی شایسته برای خلق فضایی دلنشین با حال و هوای خانه مادربزرگ باشد. این رستوران با پک ویژه رمضان پذیرای مراسم افطار در رستوران و کافه هایش می باشد. همچنین شما می تواند مراسم افطاری خانوادگی یا سازمانی خود را در این رستوران برگزار کنید و یا پک های افطاری ارکیده را برای کارکنانتان ارسال کنید.

 

آیتم‌های پک افطاری ارکیده چیست و چه خواصی دارد؟

به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان ۱۴۰2 با روزهای بلند سال، اهمیت تغذیه سالم روزافزون می‌شود و آماده کردن وعده‌های غذایی سالم و متنوع در سفره‌ی افطار بسیار مهم است. رستوران ارکیده با در نظر داشتن این موارد، یک پک افطاری سالم طراحی کرده که متشکل از شله زرد، فرنی، حلوا، سوپ جو، خرما، گردو، بامیه، پنیرخامه ای، کره، مربا و عسل و نان سنگک می‌باشد تا علاوه بر لذت بردن از خوشمزه‌های ماه رمضان، انرژی و مواد غذایی مورد نیاز بدن تامین شود.

وقتی بدن حدود هفده ساعت گرسنه و تشنه مانده و مقدار ذخایر قند‌خون کاهش می‌یابد، این خرماست که به کمکتان می‌شتابد تا قند‌خون‌تان افزایش یابد. پس افطارتان را با یک چای کمرنگ و خرما شروع کنید. خرما علاوه بر مواد قندی طبیعی، حاوی انواع ویتامین‌ها و مواد‌معدنی مورد نیاز بدن می‌باشد.

آیتم خوشمزه دیگر در این پک، گردو می‌باشد. گردو باعث افزایش قابلیت ارتجاعی رگهای بدن و محافظت در برابر بیماری قلبی می‌شود. افزایش قدرت ذهن و هوش و جلوگیری از ورم مفاصل از دیگر فواید این نعمت خدادادی است. مصرف گردو همراه با نام سنگک و پنیر یک ترکیب رویایی است.

ترکیب رویایی دیگر، کره، عسل و مربا است. بدن برای جذب چربی‌های مفید نیاز به حامل دارد و مواد و خوراکی‌های شیرین به عنوان حامل این نقش را ایفا می‌کنند، بنابراین بهتر است کره را با مربا یا عسل میل کنید.

یکی از همراهان همیشگی سفره افطار، شله زرد است که با رنگ طلایی و تزئین شده با ادویه دارچین با رنگین کردن سفره افطار خودنمایی می‌کند. این دسر خوشمزه بر پایه برنج درست می‌شود. برنج منبعی غنی از ویتامین «B» است. زعفران و گلاب موجود در شله زرد هم خواصی همچون نشاط آوری و تقویت قلب و معده دارد. ادویه دارچین موجود در این غذا نیز سبب کاهش تری گلیسیرید می‌شود.

دیگر خوراکی‌ محبوب ماه رمضان که حضورش در ویترین قنادی ها نوید رسیدن ماه رمضان است، زولبیا و بامیه است. این شیرینی دارای مواد مغذی بسیاری است که انرژی زیادی را به بدن وارد می‌کند.

یک نکته کلیدی در ماه مبارک رمضان مصرف لبنیات است. از این رو خوردن چند قاشق فرنی ارزش غذایی بالایی می یابد و مواد ترکیبی آن حاوی ویتامین B هستند.

تمامی این آیتم‌ها با خواص بسیار خود، در پک افطاری ارکیده دور هم جمع شده‌اند تا شما یک افطاری بی‌نقص داشته باشید.

 

پک افطار سازمانی : یک هدیه فوق العاده به کارمندان در ماه مبارک رمضان

بهترین رستوران برای برگزاری مراسم افطاری

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بیشتر سازمان ها به دنبال برگزاری افطار برای کارکنانشان هستند. رستوران ارکیده با دارا بودن سالن های VIP، یکی از بهترین گزینه های برگزاری مراسم می باشد. از طرفی پک افطار سازمانی نیز زمانی که قادر به برگزاری مراسم نیستید یک گزینه عالی است. این پک های بسیار شیک، پیام مهر و محبت شما را به کارکنانتان می رساند و باعث افزایش انگیزه شان می شود.

 

نحوه سفارش پک افطاری ارکیده برای نذری و مراسمات

اگر امسال نیز مثل سالهای پیش دوست دارید افطاری بدهید و عزیزانتان را خوشحال کنید، می‌توانید پک افطاری ارکیده را سفارش دهید تا کنار یکدیگر افطار کنید و از برگزاری مهمانی های افطاری لذت ببرید. همچنین در صورتی که نذری ماه رمضان دارید یا می خواهید پک های افطاری برای خیریه ها ارسال کنید و به دنبال پک افطاری برای کارکنان خود هستید می توانید با ارکیده تماس بگیرید.

پک افطاری ارکیده در سایت سفارش آنلاین نیز قرار گرفته تا آیتم‌های خوش رنگش زینت بخش سفره افطارتان شود.

همچنین شما می‌توانید مستقیما با هر یک از شعب ارکیده که به شما نزدیکتر است در تماس باشید و یا از طریق شماره (۰۹۱۲۳۱۴۱۹۰۰) با کارشناسان مجموعه ارکیده در ارتباط باشید تا پک افطاری ارکیده در کوتاه ترین زمان ممکن به دست عزیزانتان برسد.

همچنین جهت رزرو و سفارش پک افطار سازمانی می توانید با بخش فروش در رستوران ارکیده (۰۹۱۲۳۳۸۳۲۶۰-۰۹۱۲۳۶۵۸۰۶۲-۰۹۱۲۳۶۹۰۹۱۱) تماس برقرار کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان
مقالات جذاب امروز در سوربان