بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

جدیدترین ایده‌ های دکور تولد دخترانه و پسرانه 2022

  • به نظر شما یک دکور تولد دخترانه و پسرانه شیک چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • انتخاب شما برای دکور و تم تولد چیست؟
  • چطور با هزینه مناسب دکوری باشکوه داشته باشیم؟

فرقی نمی‌کند که فرزند شما دختر باشد یا پسر، هر هر صورت اجرای دکور تولد دخترانه و پسرانه یکی از موارد بسیار مهمی است که باید به آن دقت داشته باشید. معمولاً ایده‌ها و مدل‌ها پس از مدتی تکراری و قدیمی می‌شوند. در این شرایط افراد به دنبال مدل‌هایی جدید و به‌روز هستند. اگر شما نیز در شرایط مشابهی قرار دارید، توصیه می‌کنیم مطالعه ادامه این مطلب را از دست ندهید.

ویژگی جدیدترین ایده‎های دکور تولد دخترانه و پسرانه

 

شاید برای شما سوال باشد که از کجا بفهمیم ایدۀ دکور تولد انتخاب شده قدیمی نیست. در این راستا چنانچه به ویژگی‌های زیر دقت داشته باشید، ایده دکورتان مجلل و ترند خواهد بود. این موارد و ویژگی‌های مهم عبارت‌اند از:

  • استفاده از ترکیب‌های رنگی متناسب با ترند روز
  • پرهیز از دکورهای قدیمی سال‌های اخیر
  • سازگاری دکور با دکوراسیون محیط
  • استفاده از دکورهای موضوعی و داستانی

نکات مهم برای انتخاب جدیدترین دکور تولد دخترانه و پسرانه

 

اگر قصد انتخاب دکور تولد دخترانه و پسرانه 2022 را دارید، لازم و ضروری است که به موارد و نکات زیر دقت داشته و دکوری منحصربه‌فرد را انتخاب کنید. این نکات و موارد مهم عبارت‌اند از:

بررسی مدل‌های متنوع تم و دکور

یکی از مهم‌ترین المان‌های موجود در ذکور تولد دخترانه و پسرانه تم تولد است. خوشبختانه تنوع تم تولد برای دختران و پسران بسیار بالا بوده و شما می‌توانید با صبر و شکیبایی مدلی خاص و شیک را انتخاب کنید.

شناسایی دکورهایی دخترانه و پسرانه

در وهله اول باید دربارۀ نوع دکور تولد تصمیم بگیرید. اگر شخص متولد دختر است بهتر است به سراغ دکورهایی بروید که با روحیه شخص سازگاری دارد. مثلاً دختران از رنگ‌های شاد و ملایم استقبال می‌کنند. در صورتی که برای دکور پسران بهتر است به سراغ دکورهای با رنگ خنثی و ساده‌تر بوید. در این راستا حتماً از نظر و سلیقه شخص متولد نیز کمک بگیرید.

توجه به گروه سنی شخص متولد

 

تم و دکور تولدی که برای دختران نوجوان انتخاب می‌کنید باید متفاوت از دکور برای دختران جوان یا حتی خانم‌های میان‌سال باشند. در نتیجه توصیه می‌کنیم به گروه سنی دختران و پسران دقت داشته و دکوری متناسب با گروه سنی آنها انتخاب کنید. برای کودکان و نوجوانان دکورهایی با اشکال کارتونی و شخصیت‌های انیمه و انیمیشن مناسب‌تر است.

 

انتخاب دکور تولد با توجه به محیط

قبل از هر اقدام دیگری برای اجرای دکور تولد جدید بهتر است محل برگزاری جشن تولد را مشخص کنید. مثلاً اگر دلتان می‌خواهد در فضای باز جشن تولد بگیرید باید تم و دکوری سازگار با فضای باز انتخاب کنید. از طرفی ابعاد و اندازه و حجم محیط نیز حائز اهمیت است. متأسفانه برخی از دکورها به فضایی بزرگ نیاز داشته و در محیط‌های کوچک قابل اجرا نیستند. حتماً به این مورد در انتخاب دکور جدید دقت داشته باشید.

انتخاب سایر المان‌ها با توجه به دکور

تمامی آیتم‌هایی که برای برگزاری جشن تولد خود انتخاب کرده و سفارش می‌کنید باید زنجیروار و منسجم باشند. مثلاً تم تولد باید از نظر مدل و رنگ با دکور سازگاری داشته باشد. علاوه بر رنگ المان‌ها باید به سازگاری موضوع و هماهنگ بودن چیدمان و دکوراسیون آنها دقت داشته باشید.

استفاده از خدمات افراد متخصص

چیدمان دکور دخترانه و پسرانه مطابق مدل‌های روز دنیا نیازمند مهارت و تخصص است. در این راستا توصیه ما برای شما کمک گرفتن از مهارت کارشناسان مومنتاپ است. با استفاده از خدمات مجموعه مومنتاپ در زمینه تم تولد، بادکنک آرایی و دکور تولد جشن تولد شما منحصربه‌فرد شده و دیگر نیاز به آیتم جدید و پرهزینه‌ای دیگری نخواهد شد. این اطمینان را به شما عزیزان می‌دهیم که به کمک هنر و تخصص کارشناسان مومنتاپ جشنی باشکوه و مجلل داشته باشید.

امیدواریم با رعایت نکات و موارد عنوان شده جشن تولدی مجلل برگزار کرده و دکور خاص و باشکوهی داشته باشید. اگر خدمات خاص دیگری از جمله اجرای تم، بادکنک آرایی و ... نیاز داشته باشید، مومنتاپ در این زمینه خدمات ویژه‌ای برایتان ارائه می‌دهد.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز