بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه یک ماشین عروس مجلل داشته باشیم ؟

مراسم ازدواج یکی از مهم‌ترین مراسم‌ها برای زوجین است و شکوه و چشم نوازی آن از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد. به همین دلیل است که عروس و دامادها به سراغ تشریفات خاص و درجه یک می‌روند. یکی از این تشریفات، انتخاب یک ماشین لوکس است.

در گذشته، ارزو و رویای بسیاری از عروس‌ها داشتن یک کالسکه تزئین شده با اسب‌های سفید بود. اما با گذر زمان، کالسکه‌های تزئین شده جای خود را به ماشین‌های لوکس گل آرایی شده یا یک ماشین کلاسیک خاطره انگیز داده‌اند. خبر خوب این است که امروزه موسسات و مجموعه‌هایی برای اجاره ماشین عروس در سراسر کشور تاسیس شده‌اند و در تلاش هستند تا با اجاره انواع اتومبیل، از ماشین‌های قدیمی گرفته تا خودروهای لوکس خارجی، رویا و آرزوی عروس و دامادها را برآورده سازند. بدون شک، اجاره ماشین عروس جدید و شیک نکاتی دارد که قصد داریم تا در این مقاله با یکدیگر بررسی نماییم. اگر شما هم قصد دارید تا یک مراسم پرشور و شیک در مهم‌ترین روز زندگی‌تان داشته باشید، تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

برترین ماشین عروس برای رنت چیست ؟

جشن عروسی یا عقد یک مراسم نمادین برای جشن گرفتن اتحاد بین دو نفر است که قصد دارند تا مابقی زندگیشان را با یکدیگر بگذرانند. مردم در سراسر دنیا سنت‌ها و رسم و رسوم مختلفی برای برگزاری این مراسم دارند. اما موضوعی که در تمامی مراسم‌ها مشترک است، استفاده از یک ماشین عروس ایمن برای مراسم به یادماندنی و تهیه فیلم عروسی است. ماشین عروس می‌تواند تاثیر چشم گیری در فیلم عروسی داشته باشد.

مشکلی که وجود دارد این است که با توجه به قیمت‌های بالای خودرو، امکان خرید ماشین لوکس یا خارجی برای تمامی زوجین فراهم نیست. خوشبختانه این دسته از افراد می‌توانند با اجاره ماشین عروس، یک مراسم شیک و بدون نقص داشته باشند. اما سوالی که وجود دارد این است که چگونه بهترین ماشین را برای شب عروسی انتخاب کنیم؟ یا یک ماشین عروس خوب چه ویژگی‌هایی دارد ؟

لازم به ذکر است که انتخاب ماشین کاملا سلیقه‌ای است و به بودجه و سلیقه عروس و داماد بستگی دارد. از سوی دیگر، اگر لباس عروس‌تان پرچین و دنباله‌دار است، بهتر است که یک اتومبیل بزرگ و جا دار برای شب عروسی کرایه کنید. همچنین، اجاره یک ماشین ایمن با ظاهری مجلل، همان تجربه‌ای است که عروس و دامادها در رویایشان تصور می‌کنند.

خوشبختانه با ارائه انواع ماشین‌های ایرانی و خارجی از جمله سراتو،اپتیما، اجاره خودرو بنز، سوناتا، لندکروز، پرادو، BMW ، توسط موسسات رنت اتومبیل، عروس و دامادها می‌توانند بهترین ماشین را متناسب با سلیقه خود از یک مجموعه معتبر رنت کنند و رویای عروسی‌شان را به واقعیت تبدیل کنند.

چگونه یک ماشین عروس مجلل داشته باشیم ؟

سوال‌هایی که قبل از اجاره ماشین عروس باید از خود بپرسید!

قبل از رنت ماشین، سوال‌های زیر را از خود بپرسید و سعی کنید تا یک جواب منطقی برای آن‌ها پیدا کنید. این سوالات به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

  • ماشین عروس مناسب من کدام مدل است؟
  • آیا مدل جایگزین با قیمت مناسب‌تر برای من وجود دارد ؟
  • مدت زمان استفاده از ماشین عروس چقدر است ؟
  • تجربه رانندگی با کدام مدل ماشین، شب عروسی را خاطره انگیزتر می‌کند؟

برای اجاره ماشین عروس، اجاره چه مدارکی الزامی است ؟

همانطور که در مطالب فوق نیز اشاره کردیم، موسسات اجاره اتومبیل با ارائه خدمات مختلف این امکان را برای زوج‌ها فراهم کرده‌اند که براساس سلیقه و بودجه خود، بهترین ماشین عروس را انتخاب کنند. برخی از زوج‌ها ترجیح می‌دهند که با رنت ماشین کلاسیک، حال و هوای نوستالژی و خاطره انگیز به مراسم خود دهند. برخی دیگر، برای اجاره ماشین، به سراغ خودروهای مدرن و لوکس می‌‎روند. زوج‌های جوان نیز خواهان اتومبیل‌های اسپرت و بدون سقف با ویژگی‌های منحصر به فرد هستند.

توجه داشته باشید که مهم نیست چه مدل از اتومبیل را برای مراسم‌های مهم خود از جمله عقد و عروسی انتخاب می‌کنید، در هر صورت در هنگام اجاره خودرو بدون راننده نیاز به یکسری مدارک و تنظیم قرار داد دو طرفه میان فرد اجاره دهنده و فرد اجاره گیرنده است. از جمله مدارک مورد نیاز برای تنظیم قرارداد و اجاره اتومبیل، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. ارائه گواهینامه معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
  2. ارائه یک کارت شناسایی یا مدرکی معتبر جهت احراز هویت
  3. ارائه یک آدرس معتبر جهت احراز محل کار یا محل سکونت
  4. ارائه یک چک به عنوان ضمانت نامه ( مبلغ ضمانت نامه به مدل و قیمت خودرو بستگی دارد.)

 

چگونه یک ماشین عروس مجلل داشته باشیم ؟

هزینه اجاره ماشین عروس چقدر است ؟

برای داشتن یک عروسی مجلل و متفاوت، تنها کافی است که یک ماشین زیبا با گل آرایی خاص و منحصر به فرد داشته باشید. زیبایی و جلوه ماشین عروس می‌توانند احساسات متعددی را به مراسم شما هدیه دهد.

لازم به ذکر است که ماشین عروس تنها یکی از فاکتورهای تزئینی مراسم نیست؛ بلکه عروس و داماد ساعات زیادی را با آن سپری می‌کنند و برای تهیه کلیپ و عکس‌ برداری مراسم نیز از آن استفاده می‌نمایند. به همین دلیل است که استفاده از ماشینی ایمن با ظاهری شیک و جذاب می‌تواند مراسم‌های مهم را بسیار مجلل نشان دهد و باعث زیبایی بیشتر فیلم و عکس های شب عروسی شود. اما سوالی که وجود دارد این است که هزینه اجاره ماشین برای مراسم عروسی چقدر است ؟

توجه داشته باشید که روش‌های مختلفی برای اجاره ماشین عروس وجود دارد که شامل اجاره با راننده یا اجاره بدون راننده می‌شود و هر یک از این روش‌ها، شرایط و هزینه مختص به خود را دارند. برخی از فاکتورهای تاثیر گذار در هزینه رنت خودرو برای مراسم و تشریفات به شرح زیر است :

  1. مدت زمان اجاره
  2. هزینه‌های اضافی مانند هزینه کارواش
  3. گل آرایی و تزئین خودرو
  4. قیمت اولیه خودرو
  5. مدل خودرو
  6. بیمه خودرو

سخن پایانی

در مطالب فوق تلاش کردیم تا یک راهنما جامع در رابطه با اجاره ماشین عروس ارائه کنیم. همانطور که می‌دانید ماشین عروس با گل آرایی متفاوت، یکی از مهم‌ترین فاکتورها در برگزاری یک عروسی مجلل و باشکوه است. امروزه، موسسات و مجموعه‌های بسیاری از جمله مجموعه پرارین خودرو با ارائه خدمات مختلف از جمله اجاره خودرو ساعتی، روزانه یا ماهانه، اجاره خودرو بدون راننده، اجاره خودرو با راننده و با گردآوری طیف وسیعی از محبوب‌ترین خودروهای ایرانی و خارجی در تلاش هستند تا در لحظات شاد و خاطرانگیز هم‌وطنان عزیزمان در سراسر کشور مانند تهران، کرج، کیش، شیراز و دیگر نقاط ایران سهیم باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه رنت و اجاره خودرو از شما دعوت می‌نماییم تا با مشاورین مجموعه پرارین خودرو در تماس باشید و از مشاوره رایگان این مجموعه بهره‌مند شوید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: