بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

آشنایی با سنگ ماه تولد مزایای زیادی دارد. همه ما می‌دانیم که متولدین هر ماه خصوصیت منحصر‌به‌فردی دارند. همین نکته باعث می‌شود که آنان با هر شخصی نتوانند ارتباط برقرار‌ کنند و خلق ‌و‌ خوی خاصی داشته باشند. حال این افراد برای ادامه زندگی خود و کسب موفقیت نیازمند به همدمی خوب هستند. استفاده از سنگ ماه تولد در روتین روزانه باعث می‌شود که این همدم همیشه همراه آنان باشد و سعادت و شادکامی به سراغشان بیاید. به همین دلیل در این مقاله تصمیم ‌گرفته‌ایم شما عزیزان را با خصوصیات سنگ‌های ماه تولد جواهر به خوبی آشنا کند. پس با ما همراه باشید.

فروردینی‌ها با استفاده از الماس بهتر از قبل می‌درخشند:

در میان برج های فلکی، فروردین سنگ الماس را از آن خود کرده است. این سنگ ماه تولد فواید بی‌شماری بر اوضاع جسمانی و روحانی افراد دارد. همانطور که در کتاب‌های پزشکی دوران باستان آمده است، الماس بهترین درمان برای دل‌درد می‌باشد. به علاوه طبق آمار موجود، کسانی که از گردنبند یا دستبند ماه تولد فروردین به صورت مداوم استفاده می‌کنند اعتماد‌به‌نفس بیشتری دارند و تمرکز برای آنان آسان‌تر از سایرین است.

آشنایی کامل و جامع با سنگ ماه تولد
سنگ الماس

 

زمرد؛ سنگ ماه تولد اردیبهشتی‌ها:

سنگ ماه تولد اردیبهشتی‌ها با خصوصیات این ماه تطابق دارد. چرا که همگان این ماه بهاری را به سرسبزی و طراوت طبیعت می‌شناسند. حال چه سنگی بهتر از زمرد می تواند نماد این سرسبزی و طراوت باشد؟ سنگی که حتی نگاه کردن به آن هم حس سرزندگی را به شما هدیه می‌دهد و حال شما را بهتر می‌کند. اکثر متولدین این ماه که از این سنگ استفاده می‌کنند، معتقدند که پس از استفاده از آن انرژی منفی از وجودشان رخت بسته است و مثبت‌نگرتر از گذشته شده‌اند.

آشنایی کامل و جامع با سنگ ماه تولد
سنگ زمرد

 

مروارید درون خردادی‌ها با سنگ مروارید متبلور می‌شود:

سنگ ماه تولد خردادی‌ها، مروارید است. از قدیم الایام رسم بوده ‌است که افراد مختلف برای ابراز عشق و محبت به عزیزان خود مروارید هدیه بدهند. به این دلیل که این سنگ نماد محبت بود‌ه ‌است. به علاوه وقتی که شما به عنوان هدیه تولد به کسی مروارید دهید به این معنا است که جاودانگی برای او آرزو کرده‌اید. چرا که یکی از خواص آن افزایش طول عمر است.

آشنایی کامل و جامع با سنگ ماه تولد
سنگ مروارید

 

یاقوت سرخ؛ سنگ ماه تولد متولدین تیر:

تجربه ای از حس شکوه و عظمت را با سنگ یاقوت سرخ می توانید به دست آورید. این نماد ماه تولد غلظت خون را از بین می‌برد. به علاوه سلامت قلب شما را نیز تضمین می‌کند. همچنین اگر دچار بی‌خوابی هستید و از فکر و خیال خوابتان نمی‌برد، حتما یک گردنبند ماه تولد سنگ یاقوت به خود هدیه دهید!

آشنایی کامل و جامع با سنگ ماه تولد
سنگ یاقوت سرخ

 

زبرجد؛ بهترین انتخاب برای متولدین مرداد ماه:

سنگ ماه تولد متولدین این ماه گرم تابستانی زبرجد است. رنگ آن سبز زیتونی است و به قدری زیبا می باشد که هوش از سر هر کسی می‌برد. در دوران باستان از این سنگ برای هدیه سالگرد ازدواج استفاده می‌شده است. در واقع مردم در آن زمان معتقد بودند که این سنگ قیمتی پیوند زناشویی را مستحکم‌تر می‌کند. همچنین زبرجد تمام آلودگی‌های جسمانی و روحانی را از وجود شما پاک می‌کند. در نتیجه شما وجودی سرشار از آرامش خواهید‌ داشت.

یاقوت کبود؛ سنگ ماه تولد شهریوری‌ها:

سنگ ماه تولد شهریوری‌ها، یاقوت کبود است. این سنگ، لقب افزایش دهنده خرد و دانایی را به خود اختصاص داده ‌است. اگر به دنبال خرید هدیه تولد برای عزیزان خود هستید، می‌توانید یاقوت کبود را در صدر لیست کادوهای پیشنهادی قرار دهید. چرا که این سنگ به دلیل تاثیر زیادی که در بهبود حافظه دارد می‌تواند نقش موثری در کسب موفقیت داشته باشد.

آشنایی کامل و جامع با سنگ ماه تولد
سنگ یاقوت کبود

 

اوپال؛ یکی از جذاب‌ترین سنگ‌های ماه تولد:

سنگ ماه تولد مهر ماهی‌ها به قدری خاص است که نگاه همه افراد را به خود جذب می‌کند. در نگاه اول، رنگ سفید آن توجه شما را جلب می‌کند. سپس رنگ صورتی به همراه سایه‌هایی آبی رنگ را می توانید ببینید. ماه مهر، نماد مهربانی است. به همین دلیل این سنگ گرانبها نیز حال خوش، مهربانی و رضایت را به وجود شما تزریق می‌کند. به علاوه برای درمان اختلالات هورمونی نیز می‌توان سنگ نامبرده را گزینه مطلوبی به‌شمار ‌آورد.

توپاز؛ عامل موفقیت آبانی‌ها:

یکی از اصلی‌ترین خصوصیات اخلاقی آبانی‌ها این است که بسیار جاه‌طلب هستند. آنان برای رسیدن به خواسته خود دست به هر کاری می زنند و در اغلب موارد به عنوان افرادی هدفمند شناخته می‌شوند. با این اوصاف استفاده از دستبند یا گردنبند ماه تولد توپاز برای آنان الزامی است، چرا که روحیه هدفمند و قدرت‌طلب این افراد را قوی‌تر می‌کند. در نتیجه مسیر دستیابی به آمال و آرزوها برای آنان هموارتر خواهد شد.

سنگ فیروزه؛ نماد ماه تولد آذر ماهی‌ها:

سنگ ماه تولد افرادی که در آخرین ماه پاییز متولد شده‌اند، فیروزه است. این سنگ قیمتی آبی رنگ همچون آبی روان وجود شما را جلا می‌بخشد و افسردگی و حال بد را از شما دور می‌کند. به علاوه در طب سنتی از آن به عنوان بهترین راه درمانی برای کم‌سویی چشم نیز استفاده می‌شده‌است. طبق تحقیقات انجام‌شده کسانی که از جواهراتی با سنگ فیروزه استفاده می‌کنند، کمتر از دیگران دچار بیماری‌های کلیوی می‌شوند.

 گارنت؛ نماد شجاعت و خلاقیت:

سنگ ماه تولد متولدین اولین ماه زمستان، گارنت است. استفاده از جواهراتی که با این سنگ ساخته شده‌اند، فواید زیادی دارد. برای مثال اگر می‌خواهید عزت‌نفس بیشتری داشته باشید و جسارت را به یکی از بارزترین خصوصیات خود تبدیل کنید، بهترین راه استفاده از جواهراتی است که به سنگ گارنت مزین شده‌اند. به علاوه استفاده مداوم از این سنگ، ذهن شما را از افکار پوچ تهی می‌کند. در نتیجه راهکارهای خلاقانه‌تری به ذهنتان خطور خواهد کرد.

آمیتیست؛ سنگی پر رمز و راز:

سنگ ماه تولد آمیتیست منسوب به افرادی است که در برج بهمن به دنیا آمده‌اند. این سنگ بهترین درمان برای میگرن است و به خوبی درد آن را تسکین می‌دهد. در واقع این خاصیت به این دلیل است که این سنگ ابتدا جریان خون‌رسانی را تسهیل و سپس اکسیری از آرامش را در وجودتان پخش می‌کند.

آکوامارین یا همان سنگ ماه تولد اسفندی‌ها:

"الهه دریاها" لقبی است که به سنگ ماه تولد اسفند داده‌اند. در گذشته دریا نماد پاکی بوده است و اغلب مردم باور داشتند که این سنگ، پاکی و خوش یمنی به ارمغان می‌آورد. یعنی کسانی که از آن استفاده کنند خوش‌شانس‌تر هستند. به علاوه انسان‌های بدسرشت و نیروهای منفی نیز از آنان دور می‌شود. همچنین سنگ قیمتی آکوارمارین را ابزاری مناسب برای بهبود فن بیان و هنر سخن‌وری نیز به شمار می‌آورند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز