بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

مزایا نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

 شرکت باتجربه پارمیس در امور مالی و نرم افزار حسابداری با بیش از بیست سال تجربه در حال فعالیت است. از این رو خدمات و محصولاتی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. برای سهولت امور حسابداری در شرکت هایی که محصولات پارمیس نظیر نرم افزار حقوق و دستمزد و نرم افزار انبار را انتخاب نموده برای استفاده و همراه آن هستند، اکنون مجموعه پارمیس قابلیت هایی در نرم افزار حسابداری خویش عرضه کرده است مثل مدیریت در لحظه با سرور ها و پایگاه داده هایی که تمام اطلاعات کاربران در ان نگهداری می‌شود.

مزایا نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

مهم ترین مسئله در هرمجموعه ایی قطعا نیروی منابع انسانی ان میباشد. پارمیس با ارائه نرم افزار حقوق و دستمزد خود در کنار شما است. بعنوان مثال مدیریت کارکنان در قسمت حقوق و دستمزد را تمام و کمال به این نرم افزار بسپارید.

از مزیت های دیگری که در این نرم افزار حقوق و دستمزد میتوانیم نام ببریم دقت بسیار بالا جهت حساب کردن حقوق ها و دستمزد های کارکنان است، همینطور نیز سرعت قابل توجهی که دارد در انجام این امر تاثیر بسزایی دارد. قابل بیان است که تمامی امور مرتبط با حقوق و دستمزد به نحوه اتوماتیک انجام میشوند. به این شکل که تمام اطلاعاتی از کارکنان در یک پایگاه داده کلی ذخیره میشود تا زمان مورد نیاز شما به انها که به راحتی در دسترس شما قرار بگیرد و از ان استفاده کنید.

بخش با اهمیت حسابداری و جدا ناپذیر ان گزارشات هستند. شما میتوانید از امکان گزارشگیری پارمیس استفاده نمایید. نمونه ایی از این گزارشات مانند گزارش های حضور ها و غیابات گزارش های مالی و غیره هستند. همچنین با استفاده از نرم افزار حقوق و دستمزد میتوان با دقتی بیش از پیش به محاسبه حقوق و دستمزد نیروهای خودپرداخت. نکته قابل بیا ناین بخش هم پرداخت  اتوماتیکی است که برای کسب و کارتان میتوانید از ان بهره مند شوید.

بوسیله نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس به شکلی کامل مدیریت را انجام داده و پرداختی های حقوق و دستمزد نیروهای تان را انجام دهید.

در سوی دیگری از این مبحث میتوانید همه حساب های بیمه و مالیاتی خویش را در کوتاه ترین زمانی که امکانش هست و به روشی سهل به انجام برسانید. ارائه دادن لیست از انواع بانک های مورد نظرتان بازهم در کمترین زمان ممکن از دیگر ویژگی های آن است.

مزایا نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

مزایا نرم افزار انبار پارمیس

مواردی که نرم افزار انبار در ان نقش کاربردی دارند چه هستند؟ قطعا هر کسب و کاری به دنبال راهی جهت مدیریت و نظارت انبار خود و همچنین کنترل ان است که به روشی اسان بتواند پاسخگوی نیاز های روز مره  اش باشند. در این جا استفاده راحت به  اساسی ترین نیاز های کنترل انبار تبدیل خواهد شد.

با در نظر گرفتن تمام موارد ذکر شده شرکت با تجربه پارمیس نرم افزار انبار را تهیه کرده است که همه جانبه بتواند پاسخگوی نیاز های مهم هر مجموعه باشد. به شکلی که انلاین و در هر زمانی دسترسی شما به نرم افزار انبار مربوطه امکان پذیر خواهد بود و شما میتوانید به هرقسمتی از انبارتان کنترل کامل داشته باشید.

در کنار این موضاعات شما امکان این را هم خواهید داشت که سفارش های خود و سفارش های مشتریانتان را به صورت اتوماتیک ثبت نمایید. مجموعه بزرگ پارمیس با ارائه این نرم افزار انبار ویژگی متصل شدن به نرم افزار های دولتی از جمله نرم افزار حسابداری را ایجادکرده است. و در نهایت تمامی این اتصالات به شما دسترسی جامعی میدهد که سرعت بیشتری به جریان موجودی کالاها، خروجی و ورود کالاها نظارت تام داشته باشید.

مباحث چشم گیری که به ان میتوانیم اشاره کنیم در این نرم افزار انبار شامل: قیمت میزان فروش ، میزان تحویل، میزان خریدو میزان موجودی ان  به شکلی دقیق است.

یکی از نکات قابل توجه آن میباشد که شما دسترسی ایی تمام وقت به نرم افزار خود خواهید داشت. یعنی این که حتی شما با نداشتن شبکه نت و افلاینی باز هم امکان دسترسی به این نرم افزار انبار را دارید و به راحتی میتوانید متصل شده و از ان استفاده کنید. قابلیت هایی مثل پردازش و پیگیری انبار همچنین مدیریت و نظارت انبارتان را بدون هیچ گونه محدودیتی چه از لحاظ جغرافیایی و چه از لحاظ زمان در هر حالتی انبار خود را مورد نظر داشته باشید.

مزایا نرم افزار حسابداری، حقوق و دستمزد و انبار پارمیس

 ویژگی های نرم افزار حسابداری پارمیس

بخشی از مزایای پارمیس که برای شما در نظر دارد شامل: جریان وجوه نقد، گزارش های مالی و چرداخت های پرسنلی و غیره است.همینطور که گفته شد دسترسی آنی در حوزه فعالیت تخصصی برای شرکت شما، به منظور مدیریت همه جانبه و با توجه به حیطه فعالیتی که دارید دسترسی به قسمت های تخصصی همان بخش را در اختیارتان قرار میدهد. با پارمیس  همراه باشید . در ادامه به شرح این مطالب میپردازیم.

شرکت parmis  با هدف بیشتر شدن بازدهی  مجموعه شما در مسائل مالی و دیگر امور مربوطه همراه همیشگی شما میباشد. از همین سو خدماتی از پارمیس را ارائه مینماییم که شامل: سهولت درکاربری برای رفع مشکلات زمینه مالی شما هستند. برای این منظور پارمیس در حوزه مالی و نرم افزار حسابداری و مابقی زمینه ها بوسیله بالابردن کیفیت از کاربری خود تجربه خوبی را برای مخاطبین خود داشته باشد.

گزارشگیری: گزارشگیری عملیاتی است که از نرم افزار حسابداری جدا پذیر نخواهد بود.مجموعه پارمیس در کنار شما خواهد بود تا با بیشترین میزان سرعت و سهولت در کاربری از محصولات را تجربه نمایید. گزارش های صورت مالی گزارشات صورت سود و زیان  و دیگر گزارش هایی که قابل ارتباط با مسائل مالی باشند نمونه ایی از این قبیل هستند.

سهولت استفاده: شرکت parmis نرم افزار بیان شده را جهت استفاده کاربرانش به نحوی طراحی نموده تا تجربه کاربری اسانی را در کنار سرعت قابل قبول دارا باشد. به طریقی که این نرم افزار حسابداری دارای رابط کاربری ساده و قابل درکی برای استفاده سهل است.

ردیابی تراکنش های مالی: به ثبت رسانیدن تراکنش های مالی شرکت و همچنین مزیت ردیابی آن بخشی از این ویژگی ها محسوب شده و درادامه فاکتور های خرید، فاکتور های فروش، هزینه ها و درامد ها و نیز واریزی و برداشت ها همه وهمه قسمتی از این مزایا هستند.

مدیریت حساب های بانکی: وصل شدن اتوماتیک وار به نرم افزار حسابداری و نیز مدیریت حساب بانک ها از دیگر ویژگی های ان محسوب میشوند. قطعا موارد گفته با هدفی جهت سهولت ، کیفیت و کارایی بیشتر برای شما بوده است. مزیای مهمی که نرم افزار دارای آن میباشد شامل سامانه ایی برای پیام کوتاه، ماژولی در قسمت تماس و فیلدی بسیار کاربردی برای صنف های مربوطه هستند.

جمع بندی

شرکت پارمیس با این مطلب به بررسی کردن نرم افزار های مالی مزیت ها ویژگی ها و معرفی ان ها در انجام امور حسابداری و مالی پرداخته است. همانطور که مطالعه نمودید بخش مهم ان درباره نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار حسابداری و نرم افزار انبار بوده است؛ همچنین میزان کارایی بعلاوه دقت و سرعتی که در انجام امور مالی دارند این نرم افزار ها را متمایز می‌کنند.

برای خرید و دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت  www.ParmisIT.comمراجعه فرمایید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز