بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین شیرآلات ایرانی | قیمت شیرآلات ساختمان | شیرآلات آشپزخانه | شیرآلات لاکچری | شیرآلات ایرانی

نکات خرید شیرالات برای آشپزخانه چیست؟ چگونه بهترین شیرالات را برای آشپزخانه خود انتخاب کنیم؟ ایا شیر کی دبلیو سی یا خرید شیر آلات قهرمان برای ما مناسب است؟ شما هم می دانید که خرید کالاهای روزمره آسان می باشد زیرا امکان جبران اشتباه و تغییر انتخاب بعد از مصرف کالا کاملا امکان پذیر است. اما خرید محصولاتی مثل شیرآلات باید به موارد فنی، کاربردی و زیبایی توجه بسیاری کنیم زیرا دوباره هزینه کردن برای خرید و تهیه این دست کالاها معقول و به صرفه نیست.

در واقع شیرآلات جز مواردی می باشد که برای مدت طولانی مورد استفاده قرار می گیرد و همین باعث شده با توجه به تنوع سبک ها، مواد اولیه و آبکاری ها در کنار تنوع قیمت ها بهترین گزینه را انتخاب کنیم. در این مطلب، به نکات خرید شیرآلات مناسب اشاره کرده ایم تا متوجه شوید با درنظر گرفتن چه عواملی می توانید بهترین شیرآلات برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام را خریداری کنید.

نکات خرید شیرآلات برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام

در هنگام خرید شیرآلات باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ | 6 نکته خرید شیرآلات

انتخاب بهترین برند خرید شیر الات ظرف شویی - حمام - سرویس بهداشتی

اول از همه سعی کنید برای خرید شیرآلات یک برند با کیفیت و ضمانت دار پیدا کنید، برندی که شناخته شده باشد و جنس محصولات خود را از بهترین متریال تامین کند. برندهای بسیاری در بازار داخلی وجود دارند شیرآلات کی دبلیو سی - شیر آلات برند قهرمان و ... از این رو سعی کنید با درنظر گرفتن بودجه و تحقیق درباره بهترین مارک با کیفیت عالی، خرید خود را تضمین کنید.

شیرآلات ایستاده یا دیواری؟ کدام برای ما مناسب است؟

شیرآلات چه مدلی باشد؟ مدلی که روی سینک یا پیشخوان نصب شود یا روی دیوار؟ امروزه در خانه ها کمتر با شیرآلات دیواری برخورد می کنیم، چرا که مدت هاست بیشتر ساختمان سازان استفاده از شیرآلات ایستاده را ترجیح می دهند.

برای عوض کردن مدل شیرآلات، ایستاده یا دیواری تفتوت چندانی ندارد اما شما باید با توجه به تعداد سوراخ های موجود در محل نصب فعلی تصمیم گیری کنید. پیش از هرچیزی بررسی کنید که در محل نصب فعلی چند سوراخ دارید و آیا می توانید درصورت نیاز سوراخی دیگر اضافه کنید؟ اکثر شیرآلات تک دستگیره ای روی یک سوراخ نصب می شونداما شیرآلات دو دستگیره ای برای نصب به دو یا سه سوراخ نیاز دارد. زمانی برای انتخاب مدل شیرآلات حق انتخابتان افزایش پیدا می کند که سینک ظرف شویی را هم تغییر دهید.

البته اجازه دهید این موضوع را هم به اطلاعات پیش فرضتان اشاره کنیم که پوشش سوراخ های اضافی غیر ممکن نمی باشد. با کمک صفحات تزئینی مخصوص و نصب روکار زیر شیرآلات می توان سوراخ های اضافی را پوشش داد. برای مثال در صورتی که سه سوراخ روی سینک وجود دارد و برای تعویض شیرآلات، مدل تک دستگیره ای را پسندیده اید، می توانید بدون اینکه مجموعه نمای ناپسندی پیدا کند با این صفحات دو سوراخ دیگر را پوشش دهید. در هر صورت قبل از خودسر عمل کردن از یک متخصص در این باره مشورت بگیرید تا مبادا مجبور شوید دوباره برای خرید شیر آلات مناسب هزینه ای متضرر شوید.

در هنگام خرید شیرآلات باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ | 6 نکته خرید شیرآلات

ارتفاع شیرالات، اهمیت فوق العاده ای در انتخاب شیرآلات دارد

بایستی در زمان خرید شیرآلات به ارتفاع شیر توجه نشان دهید. ارتفاع شیر یعنی فاصله میان پایه تا بلندترین نقطه شیر و همینطور فاصله پایه تا دهانه شیر. بنابراین باید توجه داشته باشید که در ارتفاع ذکر شده در مشخصات محصول، فاصله پایه تا دقیقا کجا است.

 قوس شیر چقدر بلند باشد؟

قوس شیر نکته مهم دیگری است که باید در زمان خریدن شیرآلات آشپزخانه به آن دقت کنید. شیرآلات قوس بلند یا گردن غازی بلندتر هستند و فضای مانوری بالاتری برای شست و شو دارند و طبیعاتا راحت تر هم هستند. از طریف مدل شیرآلاتی است که برای سینک و فضاهای موچک و محدود مناسب تر هستند. پس با توجه به اندازه فضایی که در اختیار دارید بهترین شیرآلات را خریداری کنید.

شیرآلات تک دستگیره ای یا دودستگیره ای؟ چشمی دار یا شلنگ دار ؟

دودستگیره ای

با شیرآلات دودستگیره ای می توانیم شدت جریان و دمای آب را با دقتی بالاتر تنظیم نمود. در شیرآلات دو دستگیره ای پل دار دو یا سه سوراخ کافی است، این دست از شیرآلات برای کسانی که به طراحی های قدیمی و کلاسیک علاقه دارند مناسب است.

تک دستگیره ای

شیرآلات تک دستگیره ای برای نصب روی سینک یا پیشخوان به یک الی دو سروخ نیاز دارند. با شیرآلات تک دستگیره می توانید تغییرات شدت جریان و دمای آب را یک دستی اعمال کنید. شیرالات تک دستگیره ای  فضای کمتری اشغال می کنند و محص.ص سینک هایی با فضای محدود می باشند.

لمسی و چشمی

شیرآلات لمسی با لمس آرام انگشت، دست یا حتی مچ فعال می شوند و به دلیل بهداشتی بودن و کمک به صرفه جویی در زمان و همینطور آب مورد توجه قرار دارند.

شلنگ دار

شیرآلات یک شلنگ توکار دارند که می توانید درصورت نیاز آن را بیرون بکشید و نقاط دور از دسترس سینک را با آبی فراوان شست و شو دهید. شیرآلات کی دبلیو سی شیر ظرفشویی شلنگدار هم تولید می کنند که دارای کاربری و ارگونومی بسیار استاندارد می باشد.

شیرآلات با چه جنسی برای ما مناسب است؟

  • نیکل براق: نیکل براق جنسی بادوام بوده و به سرعت قابل تمیزکاری می باشد؛ شیرآلات ساخته شده از این جنس توع زیادی دارند.
  • نیکل متالیکخرید شیرآلات با جنس نیکل متالیک یک انتخاب شیک و زیباست و با فضای اطراف ترکیب شده و جلوه برجسته خاصی نخواهد داشت. اگر عاشق دیزاین های ساده هستید می تواند نظر شما را جلب کند.
  • استیل: متداول ترین نوع شیرآلات، استیل است که در تنوع طراحی بالایی می توانید از آن بهره مند شوید. 
  • مشکی ماتشیرآلات مشکی مات خیلی مرسوم نیستند و به خاطر کمیاب بودن قیمت بیشتری هم دارند. اگر بودجه اش را دارید و طراحی های خاص و عجیب را می پسندید نگاهی به مدل های آن بیاندازید.
  • سفید: شیرالات سفید خیلی سریع با دیگر اجزای یک محیط هماهنگ می شوند و یک انتخاب شیک و ساده به شمار می رود.
  • طلاییشیرآلات طلایی در طراحی های مدرن بیشتر مورد توجه قرار دارند و نمود لاکچری تری دارند.
  • کرومشیرالات با پوشش کروم هم نمادار است و با محیط اطراف هماهنگ می شود و همینطور بسیار شیک است اما باید بدانید که خیلی زود نسبت به دیگر پوشش ها کثیف می شود.

موارد کوچک دیگری که بهتر است در خرید شیرآلات مناسب به آن توجه نشان دهید:

  • دریچه توپیدریچه توپی در شیرآلات تک دستگیره ای پیدا می شود. انواع فشاری و توپی قدیمی هستند.
  • دریچه فشاریشیرآلات فشاری به توجه به دیگر انواع ساده تر است و جهت کنترل جریان آب از واشرهای لاستیکی کمک می گیرد که با گذشت زمان پوسیده خواهد شد و نیاز به تعویض واشر پیدا می کند.
  • دیسک سرامیکی: شیرآلات سرامیکی گرانتر هستند اما دوام بسیار خوبی دارند. زیبایی آن ها هم همیشه در طراحی دکوراسیون داخلی مورد توجه قرار می گیرد.
  • دریچه کارتریجی: شیرآلات کارتریجی از نظر مقاومت و کاربری راضی کننده هستند و تعمیرات راحت و سریع تری دارند.

 

این هم از مقاله کاربردی خرید بهترین شیرالات و نکاتی که باعث می شود یک انتخاب صحیح داشته باشید. شیرآلات کی دبلیو سی یکی از بهترین برندهای تولید شیرآلات است که تنوع مناسبی از محصولات با کیفیت خود در اختیارتان قرار می دهد. اپال نما - مرجع فروش شیرآلات بهداشتی مطمئن دارای کارشناسان متخصصی است که در تلاشند با ارائه محصولات به سراسر ایران به همراه ضمانت نامه های معتبر رضایت شما را به دست آورند. برای دریافت جزئیات بیشتر پیشنهاد می کنیم به سایت اپال نما مراجعه کنید و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز