بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

امروزه بسیاری از افراد علاقه مند به موسیقی مدام در حال گوش دادن به موسیقی مورد علاقه ی خود هستند و از گوش دادن به موسیقی نهایت لذت را می برند. اما برخی افراد گوش دادن به موسیقی با هندزفری گردنی را به هر چیزی ترجیح می دهند. امروزه بسیاری از افراد از این هندزفری ها استفاده می کنند نه تنها برای گوش دادن به موسیقی بلکه برای کار های روزمره و مکالمه های تلفنی خود هم از این وسیله استفاده می کنند. زیرا هندزفری های گردنی از کیفیت صدای بالایی برخوردار هستند هم چنین برخی از آن ها با قابلیت حذف نویزی که دارند به افراد کمک می کنند تا در محیط های شلوغ هم بتوانند مکالمه ی تلفنی خود را انجام دهند. اگر شما هم به هندزفری مخصوصا از نوع گردنی آن نیاز دارید در ادامه با ما همراه باشید تا درمورد پرفروش ترین آن ها بیشتر بدانید.

پرفروش ترین هندزفری گردنی 2023

پرفروش ترین هندزفری گردنی 2023

قبل از صحبت در مورد هر چیزی ابتدا باید پرفروش ترین هندزفری های گردنی 2023 را بشناسید که ما در ادامه چند نمونه از آن ها را با مشخصات کامل ذکر کردیم:

هندزفری بلوتوثی شیائومی مدل LYXQEJ02JY

این هندزفری های گردنی که یکی از پرفروش ترین های آن می باشد دارای ویژگی های منحصر به فردی از جمله طراحی ارگونومیک، کیفیت صدای بالا و باتری با کارکردی فوق العاده می باشند که با یک ساعت شارژ می توانید 7 ساعت موسیقی های مورد علاقه ی خود را با آن ها گوش دهید.

هندزفری بلوتوثی نویز کنسلر شیائومی مدل LYXQEJ03JY

این هندزفری های پرفروش هم همان طور که از نام آن ها مشخص است و با توجه به قابلیت حذف نویزی که دارند از کیفیت صدای خوبی برخوردار هستند و شما می توانید با خرید آن ها حتی در محیط های شلوغ هم از گوش دادن به موسیقی خود لذت ببرید و یا به سادگی مکالمه ی تلفنی خود را انجام دهید.

هندزفری گردنی بی سیم رسی Recci مدل REP-W41

این هندزفری های پرفروش بیشتر مورد توجه جوانان قرار گرفته زیرا به راحتی می توانند آن ها را با استایل خود ست کنند و استایلی خاص داشته باشند. گوشی های این مدل از هندزفری ها دارای خاصیت مغناطیسی می باشد و زمانی که آن را دور گردن خود قرار می دهید دیگر نیازی نیست مدام نگران افتادن و آسیب دیدن آن ها باشید.

پرفروش ترین هندزفری گردنی 2023

در چه مواردی می توان از هندزفری های گردنی استفاده کرد؟

هندزفری های گردنی با نام های هندزفری یقه ای یا هندزفری دور گردن هم شناخته می شوند. این هندزفری ها که هم سیمی هستند و هم بلوتوثی، با توجه به طراحی منحصر به فردی که دارند بسیاری از افراد را به سمت خود جذب می کنند. هندزفری های گردنی به کمک حلقه ای که دارند به سادگی دور گردن قرار می گیرند. این وسیله جانبی از طریق بلوتوث به سادگی به گوشی، لپ تاپ و دیگر دستگاه های بلوتوثی متصل می شود. یکی از دلایل محبوبت این هندزفری ها کاربرد هم کاره ی آن می باشد از جمله کاربرد آن ها برای تمرین در باشگاه های ورزشی می باشد زیرا قطعا برای شما هم پیش آمده که در باشگاه روی تردمیل قرار دارید و در حال دویدن هستید و ایرپاد ها از گوش شما به زمین افتاده و دچار شکستگی می شوند اما در مورد هندزفری های گردنی این گونه نمی باشد و در صورت افتادن، روی گردن شما افتاده و هرگز به روی زمین نمی افتد. هم چنین یکی دیگر از کاربرد های آن همان طور که قبلا هم ذکر شد برای استفاده روزمره یعنی گوش دادن به موسیقی و انجام مکالمه های تلفنی می باشد.

استفاده از هندزفری های گردنی دارای چه مزایایی می باشد؟

امروزه بسیاری از افراد از هندزفری های گردنی به دلیل مزایای فوق العاده ای که دارند استفاده می کنند که شامل موارد زیر می شود:

  1. یکی از مهم ترین مزایای این هندزفری ها استایل خاص آن ها می باشد و شما می توانید رنگ بندی آن را متناسب با استایل خود انتخاب کنید.
  2. از آنجایی که فضای زیادی برای درایو های صوتی دارند کیفیت صدای بی نظیری دارند و از این لحاظ کاملا مشابه هندزفری های سیمی می باشند.
  3. با توجه به فضای بیشتری که برای باتری دارند از لحاظ میزان باتری و نگه داشتن شارژ هم نسبت به ایرپاد های بلوتوثی عملکرد بهتری دارند.
  4. از همه مهم تر از طراحی ویژه ای برخوردار هستند و دائم دور گردن شما قرار  دارند و هرگز لیز نمی خورند و بر روی زمین نمی افتند که همین امر سبب می شود هرگز دچار شکستگی نشوند.
  5. درسته که این هندزفری ها دور گردن به طور دائم قرار می گیرند اما به دلیل وزن بسیار کمی که دارند شما آن ها را اصلا روی گردن خود احساس نمی کنید.

آیا هندزفری های گردنی دارای معایبی هم می باشند؟

پرفروش ترین هندزفری گردنی 2023

تمامی وسایل جانبی که امروزه رایج شده اند با توجه به مزایای زیادی که دارند دارای معایب انگشت شمار هم هستند. هندزفری های گردنی هم از این قاعده مستثنا نمی باشند و با توجه به مزایای فوق العاده ای که در بالا هم ذکر شد دارای معایب انگشت شمار از جمله موارد زیر می باشند:

  • برای استفاده هنگام خواب مناسب نمی باشند.
  • فضای بیشتری را اشغال می کنند زیرا نسبت به هندزفری های سیمی و یا ایرپاد های بلوتوثی حجم بیشتری دارند.
  • بدنه ی هندزفری های گردنی به مراقبت نیاز دارند و اگر به آن فشار وارد شود ممکن است دچار شکستگی شوند.
  • سیم این هندزفری ها ممکن است کنده یا ضعیف شوند که البته این مشکل در تمامی هندزفری ها وجود دارد و باید درست و اصولی نگه داری شوند.

هنگام خرید هندزفری های گردنی باید چه نکاتی را در نظر داشت؟

اگر شما هم تصمیم گرفته اید برای خرید هندزفری های گردنی اقدام کنید به شما پیشنهاد می کنیم هنگام خرید تمامی نکات زیر را مد نظر داشته باشید تا بتوانید خریدی عالی و متناسب با نیاز خود داشته باشید:

  • کیفیت صدای هندزفری گردنی را بررسی کنید.
  • قیمت این وسیله جانبی را در نظر بگیرید و با توجه به بودجه ی خود آن را خریداری کنید.
  • به طراحی ارگونومیک و جنس بدنه هندزفری هم توجه لازم را داشته باشید.  
  • سعی کنید هندزفری که خریداری می کنید دارای باتری اصل و میزان شارژدهی عالی باشد.
  • توجه داشته باشید هندزفری گردنی که خریداری می کنید قابلیت حذف نویز را داشته باشد که در این شرایط قیمت آن هم متفاوت خواهد بود.
  • از آنجایی که بسیاری از افراد برای مکالمه های تلفنی آن را تهیه می کنند باید کیفیت میکروفون، ضبط صدا یا مکالمه ی آن را مورد بررسی قرار دهند.

حرف آخر

اکنون که با هندزفری های گردنی و پرفروش ترین آن ها آشنا شدید می توانید همین الان برای خرید آن ها اقدام کنید و از داشتن این هندزفری ها و گوش دادن به موسیقی و مکالمه های تلفنی در هر کجا که هستید نهایت لذت را ببرید.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: