بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

کادو تولد برای مادرم چی بخرم؟

مادران از عزیزترین افراد زندگی ما هستند و خوشحال کردن آن‌ها برای جبران ذره‌ای از لطف و محبت بی‌کرانشان آرزوی همه ماست. به‌این‌منظور می‌توانید به بهانه تولد این عزیزان دوست داشتنی، کادوهایی را خریداری کنید که آن‌ها را شگفت‌زده می‌کند. در این مقاله 5 نمونه از جذاب‌ترین کادو برای تولد مادر را به شما پیشنهاد دهیم. اگر شما هم به‌دنبال پاسخ این سوال هستید که چه کادویی برای تولد مادرم بخرم، از شما دعوت می‌کنیم تا از ایده‌های به‌کار‌رفته در این مطلب الهام بگیرید. پس تا انتها همراه ما باشید.

یک هدیه شخصی مثل لوازم مد روز؛ آشنایی با چند ایده کادو تولد برای مادر

کم نیستند مادرانی که علاوه‌بر وقت، همه بودجه و پس‌اندازشان را صرف خرید چیزهایی کرده‌اند و می‌کنند که ما از بچگی نیاز داشته و داریم؛ بنابراین اصلا بعید نیست که از نیازهای خودشان چشم‌پوشی کرده باشند. به‌عنوان هدیه تولد مادر می‌توانید یک وسیله شخصی و مد روز را به او کادو دهید؛ از یک روتختی اسپرت دونفره جدید گرفته تا وسایل شخصی دیگری که می‌بینید جای آن در خانه یا اتاق مادرتان خالی است. خرید چیزهایی که باب سلیقه مادرتان است، همیشه می‌تواند این عزیزان دوست داشتنی را خوشحال کند.

وسایل شخصی دیگری مانند حوله تن‌پوش نیز گزینه‌ای فوق‌العاده‌ به عنوان کادو تولد برای مادران هستند. استفاده از حوله‌های تن‌پوش از حوله‌های معمولی به‌مراتب راحت‌تر است. همچنین با پوشش مناسب بدن و برطرف کردن رطوبت به‌طورکامل، نقش موثری در کاهش ابتلا به سرماخوردگی و گرفتگی عضلات دارند.

وسایل آشپزخانه؛ کاربردی‌ترین و بهترین کادو تولد برای مادر

بهترین کادو برای مادرتان، کادویی است که از آن بتواند به عنوان یک وسیله کاربردی نیز استفاده کند. برای مثال اگر مادرتان به آشپزی علاقه دارد، به او لوازم آشپزی جدید هدیه دهید. در بسیاری از موارد قیمت سرویس آشپزخانه پارچه ای مورد‌علاقه مادر شما، کاملا ارزشش را دارد که بابت خرید آن هزینه کنید. برای مادران خانه‌دار و همه کسانی که عاشق فضای آشپزخانه خود هستند، هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از پخت و سرو غذا در ظرف‌های جدید و متنوع نیست.

همچنین وسایل کوچک برقی مانند گوشت‌کوب برقی یا درب‌بازکن اتوماتیک می‌تواند از صرف انرژی بیش‌از‌حد و خستگی مادران در آشپزخانه جلوگیری کنند. همچنین سرخ‌کن‌ بدون روغن برای مادرانی که باید رژیم غذایی کم‌چربی داشته باشند، بسیار کاربردی است؛ بنابراین هنگام خرید کادو برای تولد مادرتان علاوه‌بر ظروف، به لوازم برقی آشپزخانه نیز توجه داشته باشید.

کادو تولد برای مادرم چی بخرم؟

وسایل دکوری شیک منزل؛ کادوی تولد مامان با قیمت مناسب

علاوه بر وسایل آشپزخانه، وسایل دکوری هم می‌توانند گزینه ایده‌آلی برای ساخت باکس هدیه تولد مادر باشند. برای مثال می‌توانید باکسی از انواع وسایل دکوری مانند قاب و ساعت دکوراتیو، صابون و شمع معطر درست کنید و روز تولد مادرتان به او هدیه دهید.
در واقع همیشه هم نیازی نیست چیزهای گرانی بخرید تا مادرتان خوشحال شود. اگر توان خرید کادوهای گران قیمت را ندارید، نگران نباشید. هزینه خرید وسایل دکوری کوچک مانند قیمت رانر رومیزی کمتر از آن چیزی است که از توان مالی اکثر ما خارج باشد. صرفا کافی است همه خلاقیتتان را به کار بگیرید و وسایل باب سلیقه مادرتان انتخاب کنید. برای مثال می‌توانید رانر رومیزی جدیدی که با رنگ مبلمان اتاق نشیمن ست باشد، خریداری کنید و همراه با چند شمع کوچک، گلدان و یک سینی تزیینی برای روی میز جلوی مبل به مادرتان هدیه دهید.

سفر به یکی از جاذبه‌های گردشگری؛ بهترین کادو برای تولد مادر

بلیط سفرهای یک یا چند روزه یکی از بهترین ایده‌ها به عنوان کادو تولد مادر است. با این کادو می‌توانید حسابی او را خوشحال کنید. مادرها معمولا وقت کافی برای خودشان ندارند و از موقع تولد فرزندانشان، همه وقت و روزهای مفید عمر خود را به رفع نیازهای سایر اعضای خانواده اختصاص داده‌اند.
در این زمینه به علایق مادرتان توجه داشته باشید و مقصدی را انتخاب کنید که باب میلش باشد. برای مثال اگر مادرتان عاشق فضاهای تاریخی است، بلیط سفرهای یک یا چند روزه مانند یزد یا کاشان را به او هدیه دهید و در‌صورتی‌که به طبیعت علاقه‌ بیشتری دارد، نام او را برای تورهای طبیعت‌گردی شمال و جنوب کشور ثبت نام کنید. در صورت امکان می‌توانید بلیط سفرهای خارج از کشور را نیز به مادرتان هدیه دهید.

کادو تولد برای مادرم چی بخرم؟

وسایل فرهنگی مانند یک کتاب؛ کادو تولد برای مادر

برخی مادران به ویژه در دوران میانسالی و بعد از ازدواج فرزندان با سندرم آشیانه خالی مواجه می‌شوند و احتمال بروز افسردگی در آن‌ها زیاد است. در چنین شرایطی اکثرا به جای فعالیت‌های مفیدی مانند کتاب خواندن، به چیزهای دیگری مانند گشتن در فضای مجازی روی می‌آورند که با وجود خبرهای بد و تکان دهنده‌ای که روز به روز بیشتر می‌شنویم، اصلا فضای سالمی برای روان آن‌ها نیست.
اگر می‌خواهید برای سلامت ذهن و روان مادرتان هم کاری کرده باشید، گزینه‌های فرهنگی مانند کتاب را در نظر داشته باشید. بعضی از مادران و پدران میانسال، مراجعه به تراپیست را برای مواجهه با بحران‌های این دوران بی‌فایده می‌دانند؛ بنابراین شما می‌توانید با تشویق آن‌ها به کتاب خواندن آگاهی‌شان را در این زمینه افزایش دهید و از طرف دیگر، روزهای یک‌نواخت بعد از بازنشستگی‌شان را با فعالیت‌های مفیدی مانند مطالعه کتاب دل‌نشین و لذت‌بخش کنید.

کادو تولد برای مادرم چی بخرم؟

با کالاهای خواب فروشگاه صفاهوم هدیه‌ای ماندگار به مادرتان بدهید

در این مقاله توضیح دادیم که کادو برای تولد مادر چی بخرم و 5 ایده جذاب برای خرید هدیه را معرفی کردیم. یکی از بهترین فروشگاه‌های انواع وسایل و ملزومات منزل، صفاهوم است که با بیش از 80 سال سابقه تخصصی هم به‌صورت حضوری و هم آنلاین باکیفیت‌ترین محصولات و هدایایی مناسب برای مادران را عرضه می‌کند.
شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این فروشگاه به نشانی safahome.com بهترین و متنوع‌ترین کادوها را برای تولد مادرتان سفارش دهید و آن را در هر کجای ایران، درب منزل تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید از شعب حضوری صفا‌هوم با شماره تلفن‌ 03132230196 تماس حاصل فرمایید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز