بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

از آنجا که عده کثیری از افراد علاقه‌مند به گشت و‌گذار در شهر ساحلی آنتالیا هستند، می‌توان با کمی شناخت و ارائه جاذبه‌های گردشگری چون مراکز خرید آنتالیا، تفریحات ساحلی، رستوران‌ها و کافه‌ها و... از اقامت خود در این شهر لذت برد. اوت لت‌های آنتالیا مراکزی هستند که می‌توانند لذت خرید شما را چندین برابر کنند. با توجه به اینکه اوت لت‌ها را می‌توان نوعی مرکز خرید در نظر گرفت، با ما همراه باشید تا تمامی اجناس و کالا‌های این مغازه‌های بزرگ و معتبر را به شما معرفی کنیم. در واقع اوت لت نمایندگی کوچکی از هر برند خاص بوده و می‌تواند تمامی کالا‌ها را با قیمتی مقطوع‌تر به شما عرضه کند.

۵ تا از اوت لت های معروف آنتالیا ۲۰۲۳

توجه: اگر قصد سفر ارزان به آنتالیا را دارید می‌توانید قیمت تور آنتالیا را به صورت آنلاین در سایت لحظه آخر مشاهده کرده و با مقایسه بین معتبرترین آژانس‌های مسافرتی اقدام به رزرو مطمئن نمائید.

اوت لت چیست؟

غیر ممکن است اهل سفر و گردشگری باشید و تا به حال با واژه اوت لت برخورد نکرده باشید. با توجه به اینکه اوت لت‌ها نیز خود دارای دو نوع مختلف فکتوری استور و اوت لت استور هستند، شما می‌بایست در وهله اول تفاوت میان آن‌ها را دانسته و سپس برای خرید اقدام کنید. در واقع به بیانی ساده شما می‌توانید در اوت لت استور‌ها انواع مختلفی از اجناس را با کیفیت‌های متنوع پیدا کنید؛ اما این امر برای فکتوری استور‌ها صادق نبوده و آن‌ها تنها یک برند و کیفیت خاص را ارائه می‌دهند.

اگرچه در شهر ساحلی آنتالیا مراکز خرید بسیار متعدد هستند؛ اما اغلب افراد فلسفه وجودی اوت لت‌ها را نمی‌دانند. همانطور که می‌دانید سالانه برند‌های مختلف اجناس خود را به صورت دارای تخفیف یا دست دوم به این مراکز خرید ارائه داده و سبب می‌شود تمامی افراد بتوانند با پرداخت مبلغی نسبتاً کم بر اساس مد روز دنیا پیش روند. تمامی این اجناس در مراکز خرید آنتالیا نیز یافت می‌شود، اما شما باید برای خرید کالای مورد نظر به مغازه‌های متعددی مراجعه کرده و وقت خود صرف کنید! افرادی که علاقه‌مند به خرید از اوت لت‌ها هستند، علاوه بر صرفه‌جویی در وقت خود با تعداد بسیار زیادی از اجناس نیز روبه‌رو می‌شوند.

۵ تا از اوت لت های معروف آنتالیا ۲۰۲۳

اوت لت آنتالیا مال؛ معروف ترین مرکز خرید آنتالیا

همانطور که می‌دانید امروزه مراجعه افراد به مراکز خرید آنتالیا افزایش یافته و می‌توان به نوعی مشتریان را گزینه‌ای مطلوب برای تشخیص میزان محبوبیت آن مرکز خرید در نظر گرفت. این اوت لت که در سال ۲۰۱۷ برای نخستین مرتبه فعالیت خود را آغاز کرده بود، مساحتی معادل با ۷۱۰۰۰ مترمربع دارد. بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده می‌توان مرکز خرید آنتالیا مال را در میان تمامی مراکز خرید آنتالیا در جایگاه بسیار مناسب و مطلوبی تصور کرد؛ چرا که شما می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در این فروشگاه با بهترین کیفیت بیابید.

علی رغم اینکه اوت لت آنتالیا مال مکانی مناسب برای خرید افراد بومی و محلی این منطقه است، این امکان برای تمامی گردشگران و مسافران تور آنتالیا وجود دارد که از این مرکز خرید برای خرید سوغاتی‌های خود استفاده کنند.

  • نشانی: آنتالیا، منطقه آلتیندا سینان، خیابان سریک
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب

اوت لت مانیانا؛ تجربه تنوع انتخاب

اگرچه در شهر ساحلی آنتالیا تمام بخش‌های آن زیبا و بی‌نقص است، اما شما می‌توانید با دریچه‌ای از شگفتی در منطقه لارا مواجه شوید. یکی از دلایلی که می‌توان این منطقه را بسیار جذاب دانست، وجود اوت لت ‌مانیانا است. با توجه به آنکه همیشه افراد به دنبال انتخاب روشی کم دردسر هستند، شما می‌توانید با انتخاب این مرکز خرید علاوه بر دستیابی به اجناسی با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه، چندین ساعت را با آرامش و بدون هیچگونه استرس و اضطراب بگذرانید. قطعاً حضور در کافه‌ها یا رستوران‌های این مرکز خرید پس از انجام خرید‌های مربوطه می‌تواند خاطره لذت بخشی را برای شما رقم بزند.

  • نشانی: منطقه لارا، کمراگزی، خیابان لارا توریزم
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب

۵ تا از اوت لت های معروف آنتالیا ۲۰۲۳

اوت لت میگروس ۵ ام (میگروس)

یکی از مراکز خریدی که در سال ۲۰۰۱ تأسیس گردید و فعالیت خود را آغاز کرد، مرکز خرید میگروس یا میگروس ۵‌ام است. شاید شما نیز در وهله اول برایتان علت شهرت و محبوبیت این مرکز خرید جای سؤال باشد؛ چرا که اغلب مراکز خرید آنتالیا مساحتی نسبتاً کم دارند و پس از احداث این بنا با مساحتی حدوداً ۳۲۰۰۰ متر، توانست جایگاه مطلوبی میان مشتریان کسب کند. این امکان برای تمامی افراد اعم از مردمان بومی و مسافران وجود دارد که از ۱۳۰ فروشگاه این مرکز خرید دیدن کرده و از محصولات متنوع و با کیفیت آن از جمله اجناس آرایشی - بهداشتی، پوشاک زنانه و مردانه، طلا و جواهرات و... برخوردار شوند.

از آنجا که مرکز خرید میگروس ۵‌ام در نزدیکی سواحل مدیترانه قرار دارد، شما می‌توانید پس از اتمام خرید‌های خود در یکی از کافه‌ها یا رستوران‌های آن مستقر شده و از میل کردن غذا و نوشیدنی‌های محلی لذت ببرید. با انتخاب این مکان می‌توانید از میان تمام مراکز خرید آنتالیا، با پارکینگ رایگان مواجه شوید که می‌توان تا حدود بسیار زیادی از میزان استرس و تنش فکری شما را کاهش داد.

  • نشانی:آنتالیا، بلوار آتاتورک، منطقه آرا پسویو
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب

اوت لت دیپو؛ بزرگ ترین اوت لت مدیترانه

در میان تمامی مراکز خرید شهر ساحلی آنتالیا اوت لت دیپو با جلوه‌ای بسیار زیبا همیشه چشمان مسافران و حتی مردمان بومی را به سمت خود جذب می‌کند. یکی از مشهور‌ترین و بزرگ‌ترین اوت لت‌های آنتالیا را می‌توان دیپو دانست. پس از آنکه این مرکز خرید در سال ۲۰۰۴ احداث گردید، هر ساله حدوداً میزبان ۲۵ % از مسافران بوده و توانسته اوقات خوشی را برای آن‌ها رقم بزند. با توجه به اینکه امروزه رفت و آمد به مراکز خرید آنتالیا یکی از مهم‌ترین مسائل محسوب می‌شود، شما می‌توانید به آسانی خود را به محله آلتینوا سینان رسانده و به این اوت لت مراجعه کنید.

اگر کمی نسبت به معماران فعال در حوزه طراحی آشنایی داشته باشید خواهید دانست که یکی از اقدامات بسیار زیبا و منحصر به فرد گروه معماری دی ان ‌ای یا همان DNA Mimarlik، معماری بیضی شکل اوت لت دیپو است. همانطور که می‌دانید اوت لت‌ها نماینده کوچکی از برند‌های مشهور هستند؛ که شما می‌توانید کالا‌هایی با برند‌های آدیداس، بکو، کالینز و... را در این مرکز خریداری کنید.

  • نشانی: محله آلتینوا سینان، روبه‌روی فرودگاه آنتالیا
  • ساعت کاری: از ساعت 10 صبح تا ساعت 6 عصر

۵ تا از اوت لت های معروف آنتالیا ۲۰۲۳

اوت لت توربان مارینا، ترکیب معماری نوین و سنتی

اگر می‌خواهید در شهر ساحلی آنتالیا خریدی مدرن و کلاسیک را به طور همزمان تجربه کنید، قطعاً حضور در اوت لت توربان مارینا می‌تواند گزینه مطلوبی برای شما باشد. اگر چه تمامی کالا‌های عرضه شده در این مرکز خرید همانند سایر مراکز خرید آنتالیا است، اما این امکان برای شما وجود دارد تا با مقایسه میان کالا‌های مدرن و قدیمی سبک و سلیقه خود را پیدا کرده و سپس برای خرید اقدام کنید. لازم به ذکر است به جهت نزدیکی به ساحل دریای مدیترانه، تمامی غذا‌های دریایی با بهترین کیفیت در رستوران‌های این اوت لت سرو می‌شوند که میل کردن آن‌ها می‌تواند تجربه لذت بخشی محسوب شود.

  • نشانی:منطقه کال ایچی، بندر روم
  • ساعت کاری: از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۰ شب


به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز