بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چند ایده برای گیفت عقد سال ۲۰۲۱

اگر دوست دارید در روز عقد که روز مقدس و مبارکی برای عروس و داماد محسوب میشود یک هدیه به عنوان گیفت عقد و نامزدی به مهمانان خود هدیه دهید و به این وسیله هم از حضور آنها در کنار خود تشکر کرده باشید و هم یک یادگاری از این روز مبارک و شیرین به آنها بخشیده باشید که هر وقت آن را دیدند شما و این روز را یاد کنند

گیفت عقد چیست؟

امروزه در جشن‌های عروسی، هدیه دادن گیفت قسمتی از مراسم است. معمولا به مهمان‌ها به رسم یادگاری از مراسم عقد عروس و داماد گیفت داده می‌شود تا آن را به همراه خود به منزل ببرند. این ایده با انگیزه ایجاد خاطره دلنشین در ذهن مهمانان انجام می‌شود تا مدت‌ها بعد این روز عقد، با نگاه کردن به گیفت عقدتان در ذهنشان خاطره آن روز ثبت شده است و به یادگارخواهد ماند. در سال‌های بعد نیز برای خود شما و اطرافیانتان بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

گیفت عقد به عنوان یادبود عروسی، توسط عروس خانم به خانم‌هایی که در جشن حضور دارند اهدا می‌شود، گاهی نیز گیفت به افرادی اهدا می‌شود که در مراسم عقد در محضر عقد یا مجلس عقد هدیه خودشان را تقدیم عروس خانم کرده‌اند. این هدیه کوچک و ناقابل شاید ارزش مادی نداشته باشد، اما برای همه خاطره‌انگیز خواهد بود. 

به همین دلیل، بهتر است در انتخاب خود، سلیقه به خرج دهید تا با هدیه‌ای ویژه و زیبا مهمانان‌تان را راهی منزل کنید و همچنین آن‌ها را نیز در شادی خود شریک کنید. عده‌ای که این هدیه کوچک و ناقابل را می‌گیرند، معتقدند که گیفت عروسی به سبب شادی و موفقیت یک فرد در جشن عروسی به آن‌ها هدیه داده شده، پس در زندگیشان شگون زیادی خواهد داشت و یادآور بهترین روز‌ شیرین در زندگی عزیزانشان خواهد بود.

قیمت گیفت عقد چقدر است؟

قیمت گیفت‌های عقد نیز برحسب مدل و متریال آن متفاوت است. هر روزه با به‌روز شدن انواع گیفت عقد و عروسی، قیمت آن ها نیز تغییرمی‌کند. شما می‌توانید به‌راحتی با مراجعه به فروشگاه‌های گیفت عروسی، می‌توانید قیمت گیفت موردنظرتان را بپرسید.

گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021گیفت عقد جدید سال 2021


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(5 امتیاز , میانگین: 3.8 از 5)

پیشنهادها برای شما

سالن عقد و ازدواج دیاموند با تراس گاردن

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن عقد و محضر عقد پیوند مهر دریا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن عقد نشان (الماس) تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن عقد و محضر عقد VIP نشان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

عمارت عقد باغ چوبی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:
  • نفس پنجشنبه, 02 دی 1400

    عالی

    پاسخ مدیر:

    خیلی ممنونم از لطفتون دوست عزیز سوربان.


عناوین جذاب امروز