بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

در این مقاله قصد داریم مقدمه ای کوتاه در مورد تاریخچه ولنتاین داشته باشیم. در ادامه به معرفی نماد های ولنتاین خواهیم پرداخت و در انتها در مورد پیشنهاد جذاب بسته های گل ولنتاین VIP بیشتر صحبت خواهیم کرد تا تمام خواسته های شما از جمله گل رز قرمز، شکلات، عروسک و... را در بر بگیرد.

کامل ترین پکیج VIP ولنتاین (گل، شکلات، عروسک)

ولنتاین چیست؟

روز ولنتاین را در فرهنگ ها و آداب و رسوم مختلف به عنوان روز عشق میشناسند. روزی که عشاق در آن به یکدیگر ابراز علاقه میکنند و فرد مورد علاقشان را از احساسی که به او دارند با خبر میسازند. البته که ابراز علاقه به عزیزانمان احتیاج به روز خاصی ندارد و ما هر روز میتوانیم به افرادی که دوستشان داریم ابراز علاقه کنیم اما از گذشته یک روز در سال را به این نام روز عشق نهادند تا فرصتی باشد برای این که بگوییم عزیزانمان را چه قدر دوست داریم.

شاید گفتن این حقیقت که ۲۲۰٫۰۰۰ تنها متوسطی از تعداد خواستگاری هایی است که هرساله در روز ولنتاین انجام می شود شما را شوکه کند که این خود دلیلی ست بر اهمیت بالای این روز. حتی در بررسی های انجام شده توسط تیم های تحقیقاتی مشخص شده که حدود ۳ درصد از مالکان حیوانات خانگی که در زندگی معشوقی ندارند، به حیوانات خود هدیه می دهند.

 اهمیت این روز را زمانی درک میکنید که با خبر شوید ۱۵ درصد از زنان ایالات متحده در روز ولنتاین برای خودشان گل ولنتاین می فرستند. این ها تنها گوشه ای از حقایق روز ولنتاین بود تا اهمیت این سنت غربی که چند سالیست در میان ما ایرانیان مرسوم شده برایتان مسجل شود.

کامل ترین پکیج VIP ولنتاین (گل، شکلات، عروسک)

این روز هم مانند تمام سنت های به جای مانده از گذشته دارای آدابی است که از گذشته تا به امروز در روز 14 فوریه ،یعنی روز ولنتاین، اجرا می شود. مهمترین و اصلی ترین رسم در روز عشق خرید کادو ولنتاین است.

خرید هدیه ولنتاین برای دختر یا پسر دارای اهمیت بالایی است تا آنجا که برخی زوجین مراسم روز ولنتاین را بسیار مفصل‌تر و کامل تر از روز هایی همچون تولد یا سالگرد آشنایی جشن میگیرند.

اما خرید هدیه ولنتاین دارای آدابی است که شما باید در هنگام خرید به آن ها دقت کنید تا بتوانید رضایت خاطر دلبندتان را کسب کنید و خاطره ای شیرین از ابراز احساساتتان در این روز در ذهنش ایجاد کنید.

نماد های روز عشق یا ولنتاین

همانطور که میدانید ولنتاین دارای سنبل ها و نمادهاییست که از گذشته باقیمانده اند و هدایا و تزئینات آماده شده برای این روز از این نماد ها الهام گرفته شده است. در ادامه به برسی و معرفی نماد های ولنتاین خواهیم پرداخت.

رنگ قرمز، رنگ عشق

اصلی ترین نماد روز عشق رنگ قرمز است. نماد رنگ ها در سرزمین ها و رسوم مختلف، متفاوت است اما رنگ قرمز در اکثر فرهنگ ها به عنوان نماد عشق، میل و اشتیاق است. همچنین در فرهنگ و تاریخچه یونان باستان از رنگ قرمز به عنوان رنگ مورد علاقه الهه عشق (آفرودیته) یاد شده است.

اگر میخواهید برای خرید هدیه مخصوص ولنتاین اقدام کنید باید به این نکته توجه کنید که تم رنگی تزئینات و اکسسوری های مورد استفاده در پک ولنتاین قرمز رنگ باشد.

 

 1) گل ولنتاین

گل را میتوان به عنوان پای ثابت تمام مراسمات و مجالس دانست. چه مراسمات شادی و چه مراسمات ترحیم و تسلیت. هدیه گل در روز ولنتاین یکی از هدایایی است که بسیار مورد توجه معشوقتان قرار خواهد گرفت.
از میان گل ها، گل رز قرمز به عنوان نماد عشق شناخته می شود و به همین خاطر این گل به نماد و سنبلی از روز ولنتاین نیز تبدیل شده است. حتی افرادی که توانایی خرید هدیه های بزرگ را ندارند یا میخواهند از تجملات دوری کنند، در روز ولنتاین یک شاخه گل رز قرمز را به عزیزانشان هدیه میدهند تا نشان دهند که دوستشان دارند.

کامل ترین پکیج VIP ولنتاین (گل، شکلات، عروسک)

2) عروسک خرس، پای ثابت کادو شب ولنتاین

از دیگر نماد های ولنتاین به عروسک خرس میتوان اشاره کرد. انواع عروسک همیشه در تمام هدایا و پک های کادویی ولنتاین قرار دارد؛ اما اکثر زوج ها هنگام انتخاب عروسک برای هدیه به فرد مورد علاقشان به سراغ عروسک خرس ولنتاین میروند. اما یک سوال ممکن است ذهنتان را به خود مشغول کرده باشد که چرا در روز ولنتاین خرس هدیه میدهند. برای یافتن پاسخ این سوال پیشنهاد میکنیم به مقاله زیر مراجعه کنید.

 

3) شکلات

یکی دیگر از نماد های روز ولنتاین شکلات است. روز ولنتاین در تقویم تجاری روز بسیار مهمی برای تولیدکنندگان و فروشندگان شکلات در سراسر جهان از جمله ایران دارد. شکلات پای ثابت و از مهمترین هدایایی است که در روز ولنتاین مورد استفاده قرار میگیرد.

علاقه بسیار زیاد خانم ها به شکلات و شیرینی جات باعث شده تا تولید کنندگان شکلات به فکر تولید محصولات منحصر به فرد برای این روز بیوفتند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید ۷۳ درصد از افرادی که در این روز گل و هدیه می خرند مردانند، در حالی که ۲۷ درصد از آنان زن ها هستند. پس طبیعی است که تولید کنندگان تزئینات و محصولات ولنتاین بیشتر به علایق خانم ها توجه کنند و در راستای جلب رضایت آنها قدم بردارند.

با نزدیک شدن به روز 14 فوریه (روز ولنتاین) اگر  نگاهی به ویترین شکلات فروشان بیندازید، رنگ قرمز دسته گل های شکلات نگاهتان را به خود جذب خواهد کرد و این دلیلی بر اهمیت رنگ قرمز در روز ولنتاین میباشد.

 

چگونه تمام نماد های روز ولنتاین را یکجا جمع کنیم؟

حال با نماد های روز ولنتاین آشنا شده اید. اکنون ممکن است سوالی ذهنتان را درگیر کند که "چگونه تمام نماد های روز ولنتاین را یکجا جمع کنیم؟". اکنون وقت آن رسیده که به معرفی بسته های گل و شکلات ولنتاین و باکس گل و شکلات ولنتاین بپردازیم.

با نزدیک شدن به روز ولنتاین نگرانی تمام دختر ها و پسر هایی که قصد خرید کادو ولنتاین را دارند این است که تمام سنبل های ولنتاین را به صورت یکجا و با پایین‌ترین قیمت خریداری کنند و به عزیزانشان هدیه دهند. دیگر نگران نباشید. گلفروشی آنلاین VIP Shop با تیمی از طراحان زبده و مجرب در کنار شماست تا بهترین انتخاب را برای هدیه روز ولنتاین داشته باشید.

با توجه به استقبالی که در روز ولنتاین شده است مدل های مختلفی از هدایا و محصولات ویژه و متفاوتی برای روز ولنتاین طراحی و آماده شده است که از میان آنها میتوان به سبد گل ولنتاین، دسته گل ولنتاین، باکس گل و شکلات ولنتاین و گل رومیزی ولنتاین اشاره کرد

کامل ترین پکیج VIP ولنتاین (گل، شکلات، عروسک)

باکس گل ولنتاین

گروهی از محصولات ویژه ولنتاین هستند که تمام نماد های ویژه ولنتاین را شامل میشوند و یک هدیه کامل از هر آنچه که شما میخواهید میباشند. درتزئین این محصولات از انواع اکسسوری های لازم برای هدیه روز ولنتاین از جمله گل، شکلات، عروسک و... با تم رنگی قرمز استفاده شده است. شما عزیزان با مراجعه به صفحه محصولات ویژه ولنتاین میتوانید انواع مختلف بسته های گل و شکلات ویژه ولنتاین را که توسط طراحان VIP آماده و تدارک دیده شده است، مشاهده کنید و سفارش دهید.

 

روز سپندارمذگان، روز عشق در ایران باستان

ولنتاین در ایران را می‌توان جز آن دسته از رسوم غربی دانست که در کشور از استقبال خوبی برخوردار گشته است. این رویداد هرچند به‌صورت گاه‌ و بیگاه توسط برخی مقامات کشور مورد انتقاد قرار می‌گیرد و سخت‌گیری‌های راجع به آن اعمال می‌شود، هرساله با رشد قابل‌توجهی در حال پیشروی است. ایران به‌عنوان یک کشور متمدن و صاحب تاریخ، قرن‌ها قبل از ولنتاین جشنی به‌عنوان سپندارمذگان برگزار میکرد.

این مراسم بر ابراز عشق نسبت به مادران و همسران تأکید دارد. به‌علاوه که سپندارمذگان آیینی برای احترام به زمین نیز در ایران باستان بوده است. از گذشته رسم بر این بوده که در روز سپندارمذگان مردان به مادران، خواهران و همسرانشان با ارسال هدیه ابراز محبت میکردند. یکی از هدیه هایی که از گذشته های دور برای این روز استفاده میشده روز سپندارمذگان میباشد. خرید گل روز سپندارمذگان یک هدیه به یاد ماندنی از ابراز عشق و محبت شما به عشق زندگیاتان خواهد بود.

منبع: www.vipshop.flowers


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:
  • محسن يكشنبه, 29 آبان 1401

    سلام وقت بخیر برای یلدا نمونه عکس هایی دارید توی سایت تون؟


عناوین جذاب امروز