بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

ایده برای طراحی ناخن مراسم عقد

معمولا خانم ها ترجیح می دهند برای هر موقیعت و هر استایلی که دارند یک مدل طراحی ناخن شیک و منحصر به فرد داشته باشند و یا اینکه رنگ لاک ناخن خودشون رو متناسب با رنگ لباس و استایلشون تغییر میدند.
مراسم عقد، نامزدی و جشن های این چنینی یکی از موقعیت هایی هستند که بهتر است از یک مدل طراحی ناخن شیک و منحصر به فرد استفاده کنید و استایلی زیباتر و جذاب تر داشته باشید. 

استایل مناسب در مراسم عقد و نامزدی 

یک استایل جذاب و شیک با ناخن های مرتب و مانیکور شده که طراحی ناخن زیبا و شکیلی دارند کامل میشه و میتونه زیبایی دستهاتون رو چندین برابر بیشتر کنه. اگر ناخن های بلند و زیبایی دارید بهتره برای روز مراسم نامزدی یا عقد، ناخن هاتون رو مانیکور کنید و با یک رنگ لاک زیبا و درخشان که تناسب خوبی با رنگ لباس و استایلتون داره زیبایی ناخن هاتون رو چندین برابر بیشتر کنید.

اما اگر ناخنهاتون به طور طبیعی کوتاه هست پیشنهاد میشه برای روز نامزدی و عقد از کاشت ناخن استفاده کنید و با طراحی کردن ناخن هاتون، زیبایی و جذابیت بیشتری رو هم برای ناخن ها و هم برای دستهاتون ایجاد کنید.اگرچه انتخاب طرح و رنگ لاک ناخن کاملا سلیقه ای هست و به نظر شخصی شما بستگی داره اما میتونید با دیدن و ایده گرفتن از مدل های جدید و مُد روز، یک انتخاب شکیل و عالی داشته باشید.

 

جدیدترین مدل ناخن عروس متالیک

شاید مدل ناخن عروس نسبت به مدل لباس عروس یا مدل آرایش عروس در شب عروسی زیاد در دید نباشد.اما کاملا در اشتباه هستید! زیرا مهمانان حاضر در مجلس ، خصوصا خانم ها از سر تا پای عروس را چک میکنند. بنابراین سعی کنید از مدل ناخن مناسبی برای شب عروسیتان استفاده کنید. اگر بخواهید کمی متفاوت تر باشید ، میتوانید از لایه متالیک بر روی ناخن خود استفاده کنید.

این مدل همانند مدل ناخن عروس ساده می باشد. اما با این تفاوت که از دو رنگ استفاده شده است. البته میتوانید از هر رنگی در ناخن و لبه ناخن استفاده کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که رنگ ها زیاد با یکدیگر تفاوت نداشته باشند. اگر میخواهید روی ناخن  خلاقیت به خرج دهید، استفاده از اکلیل به شما پیشنهاد می شود.یکی از ساده ترین راه های خلاقیت در ناخن عروس، استفاده از اکلیل است.

چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021چند ایده جذاب برای طراحی ناخن عقد سال 2021


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(12 امتیاز , میانگین: 3.1 از 5)

پیشنهادها برای شما

سالن عقد و ازدواج دیاموند با تراس گاردن

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن عقد و محضر عقد پیوند مهر دریا تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن عقد نشان (الماس) تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

سالن عقد و محضر عقد VIP نشان تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران

عمارت عقد باغ چوبی تهران

شروع قیمت: [تماس بگیرید]
تهران


نظرات شما:

عناوین جذاب امروز