بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

کلیپ ژله هندوانه ای خوشمزه و خوشکل ویژه شب یلدا. امروز یک کلیپ آموزش ژله هندوانه شب یلدا خوشمزه و خوشکل برای شما همراهان عزیز وب سایت سوربان آماده کردیم. امیدواریم این مطلب هم مورد توجه شما همراهان عزیز قرار بگیرد. 

کلیپ ژله هندوانه ای خوشمزه و خوشکل ویژه شب یلدا

مواد لازم

ژله طالبی:۲ بسته

ژله انار:۱ بسته

شیر:۱/۵لیوان

رنگ خوراکی سبز و قرمز

شکلات چیپسی

من اومدم تا بهتون یه ژله هندوانه یلدایی یاد بدم تو خونه خیلی راحت میتونی درستش کنی و لذتشو ببری. اول از همه میای دوبسته ژله طالبی رو با دو لیوان آبجوش مخلوط میکنی و میذاری روکتری و به روش بنماری حل میکنی ومیذاری تا سرد شه بعدش یه لیوان شیر هم دمای محیط بهش اضافه میکنی وبا لیسک ترکیب میکنی یک قطره رنگ خوراکی سبز هم بهش میزنیم وقالبمون رو با فرچه با یخورده روغن چرب میکنیم و ژله رو داخلش میریزیم و میذاریم تو یخچال تا یک ساعت ببنده.
بعدش یک بسته ژله انار رو با یک لیوان آبجوش مخلوط میکنیم و میذاریم روی کتری به روش بنماری حل میکنیم و میذاریم تا سرد شه بعدش نصف لیوان شیر رو بهش اضافه میکنیم و هم میزنیم و یک قطره رنگ خوراکی قرمز بهش میزنیم.
قالب رو از یخچال بیرون اورده و ژله سبزرنگ رو از ظرف قالبمون در میاریم و میذاریم تو ظرف و ژله قرمز رنگ رو وسطش میریزیم و با شکلات چیپسی روش رو تزئین میکنیم و میتوانیم با قلمو با رنگ خوراکی شیارهای روی زله بندازیم.

کلیپ ژله هندوانه ای خوشمزه و خوشکل ویژه شب یلدا

دانلود کلیپ آموزش طرز تهیه ژله هندوانه ای شب یلدا 


دانلود ویدیو

به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز