بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
سریال عروسکی شهرک کلیله و دمنه از مرضیه برومند محصول سال ۱۴۰۱ است برنامه عروسکی شهرک کلیله و دمنه ژانرهای درام، عروسکی و اجتماعی به کارگردانی برومند و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی کوروش نریمانی است.

سریال شهرک کلیله و دمنه

سریال عروسکی شهرک مسکونی کلیله و دمنه یک سریال ایرانی در ژانر درام میباشد به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی سریال بر عهده مصطفی احمدی میباشد. مرضیه برومند که پیش از این فیلم ها و سریال های پر مخاطبی را برای تلویزیون در ژانرهای درام، عروسکی و اجتماعی ساخته است.

در این مطلب سوربان همراه ما باشید تا با قسمت اول سریال جذاب و دیدنی شهرک کلیله و دمنه همچنین قصه و داستان این سریال و گویندگان این سریال آشنا شوید و با لینک های مستقیم ، قسمت اول این سریال را به صورت قانونی و با کیفیت های گوناگون دانلود کنید و از دیدن این سریال لذت ببرید.

title

دانلود قسمت اول سریال شهرک کلیله و دمنه

لینک قسمت اول شهرک کلیله و دمنه

بنر

title


کارگردان شهرک کلیله و دمنه

 

سال ساخت: 1400 

سال پخش: 1401

تهیه کننده: مصطفا احمدی

کارگردان: مرضیه برومند

*این سریال برای افراد بالای 15 سال مناسب است*

title

گویندگان سریال شهرک کلیله و دمنه

آزاده مویدی‌فرد، امیرحسین صدیق،‌ مسعود کرامتی، مریم سعادت، ژاله صامتی، امیر میرآقا، لیلی رشیدی، فریبا جدیکار، بهزاد عمرانی، نادر برهانی مرند، فرزاد حسنی، محمد عسگری، بهادر مالکی، رامین ناصرنصیر، محمدرضا مالکی، یوسف بختیاری، مهدی شاه‌پیری، سارا اقبال، آذین رئوف، علیرضا ناصحی، مهیار مجیب، نازی خاتمی، آنالی شکوری، سعید موسوی راضی، آزاده اسماعیل‌خانی، مرجان پورغلامحسین و مرضیه برومند گویندگان این سریال هستند.

درباره سریال شهرک کلیله و دمنه

امیر اثباتی طراح صحنه، امیرحسین صدیق طراح عروسک، نازی خاتمی طراح لباس و مصطفی مطوری و محمد مهدی سخنور طراحان جلوه‌های ویژه این سریال هستند.

داوود اشرفی مدیریت فیلمبرداری را عهده‌دار بوده و سهراب شاه‌م حمدلو تدوین و صداگذاری این سریال را انجام داده‌است.

title

داستان سریال شهرک کلیله و دمنه

«وقتی طبیعت از بین برود و به جای درخت آهن و سیمان از زمین بروید، جانور بیچاره هم راهی به جز شهرنشینی ندارد. ختن و خمار، دو آهوی جوان قصه ما هم به امید زندگی بهتر سرزمین مادریشان، دشت ناز را می‌فروشند و در شهرک کلیله و دمنه یک آپارتمان کوچک می‌خرند.»

title

title

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز
بهترین ایده ها