بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
سریال عروسکی شهرک کلیله و دمنه از مرضیه برومند محصول سال ۱۴۰۱ است برنامه عروسکی شهرک کلیله و دمنه ژانرهای درام، عروسکی و اجتماعی به کارگردانی برومند و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی کوروش نریمانی است.

دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت 3 کامل با کیفیت بالا

قسمت سوم سریال عروسکی زیبا و جدیدترین کار مرضیه برومند را با کیفیت های گوناگون و لینک مستقیم در این مطلب از سایت سوربان دانلود و تماشا کنید، امیدواریم از دیدن این سریال جذاب لذت ببرید.

title

لینک قسمت سوم شهرک کلیله و دمنه

title

بنر

 

شهرک کلیله و دمنه - kelileh & Demneh

  • سال ساخت: 1400 * تاریخ پخش: 1401
  • تهیه کننده: مصطفی احمدی * کارگردان: مرضیه برومند
  • کارگردان: مرضیه برومند
  • ژانرسریال : کمدی، خانوادگی

ستارگان: امیرحسین صدیق، بهزاد عمرانی، رامین ناصرنصیر، ژاله صامتی، بهادر مالکی، فریبا جدیکار، لیلی رشیدی، مریم سعادت، مسعود کرامتی، فرزاد حسنی، آزاده مویدی‌ فرد، نادر برهانی مرند، محمد عسگری، محمدرضا مالکی، امیر میرآقا

دانلود سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت ۳ سوم نسخه کامل

توضیحات بیشتر

سریال ایرانی و عروسکی شهرک کلیله و دمنه به کارگردانی مرضیه برومند در سال 1400 ساخته شده است و از تاریخ ۳۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ پخش این سریال در شبکه نمایش خانگی آغاز شده.

خلاصه داستان

وقتی درختان قطع می شوند و به جای آنها آهن و سیمان قد بلند میکند، خوب حیوانات بی چاره باید کجا زندگی کنند پس آنها هم راهی ندارند جز شهر نشینی، ختن و خمار زوج جوانی هستند که دشتی زیبا را می فروشند و به امید آینده بهتر یک واحد آپارتمان در شهرک کلیله و دمنه می خرند.

عنوان قسمت سوم سریال شهرک کلیله و دمنه : دم شیر

تصوایر سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت 3

title

title

title

title

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز
بهترین ایده ها