بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
سریال عروسکی شهرک کلیله و دمنه از مرضیه برومند محصول سال ۱۴۰۱ است برنامه عروسکی شهرک کلیله و دمنه ژانرهای درام، عروسکی و اجتماعی به کارگردانی برومند و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی کوروش نریمانی است.

سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت ۴ با کیفیت 1080p & 720p & 480p

قسمت چهارم سریال جذاب و دیدنی شهرک کلیله و دمنه را می توانید با کیفیت دلخواه و به صورت قانونی با لینک های مستقیم از سایت سوربان دانلود و تماشا کنید.

title

لینک قسمت چهارم شهرک کلیله و دمنه

title

بنر

 

  • کارگردان: مرضیه برومند
  • ژانر: عروسکی، خانوادگی
  • تولید: سال 1400
  • انتشار: سال 1401
  • تعداد قسمت‎: … اپیزود
  • مدت زمان این قسمت: 50 دقیقه
  • عنوان قسمت چهارم : سوپرایز
  • کیفیت: بلوری
  • ویژه شبکه نمایش خانگی
  • تهیه کننده: سید مصطفی احمدی

خلاصه داستان

وقتی طبیعت از بین برود و به جای درخت، آهن و سیمان از زمین بروید، جانور بیچاره هم راهی به جز شهرنشینی ندارد. ختن و خمار، دو آهوی جوان قصه ما هم به امید زندگی بهتر سرزمین مادریشان، دشت ناز را می‌فروشند و در شهرک کلیله و دمنه یک آپارتمان کوچک می‌خرند…

صداپیشگان

آزاده مویدی فرد، امیرحسین صدیق،‌ مسعود کرامتی، مریم سعادت، ژاله صامتی، امیر میرآقا، لیلی رشیدی، فریبا جدیکار، بهزاد عمرانی، نادر برهانی‌مرند، فرزاد حسنی، محمد عسگری، بهادر مالکی، رامین ناصرنصیر، محمدرضا مالکی، یوسف بختیاری، مهدی شاه پیری، سارا اقبال، آذین رئوف، علیرضا ناصحی، مهیار مجیب، نازی خاتمی، آنالی شکوری، سعید موسوی‌ راضی، آزاده اسماعیل خانی، مرجان پورغلامحسین و مرضیه برومند

بازی‌‌ دهندگان عروسک‌

علی اعتصامی‌ فر، نگار شهبازی، علی پاکدست، پیمان فاطمی، مرجان نامور، هانی حسینی و محمد اعلمی

درباره سریال شهرک کلیله و دمنه

مجموعه شهرک کلیله و دمنه سریالی عروسکی، کمدی و خانوادگی به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در شبکه نمایش خانگی محصول سال 1401 است؛ فیلمنامه این مجموعه را نیز کورش نریمانی براساس طرحی از مرضیه برومند به رشته تحریر درآورده است.

 مرضیه‌ سادات برومند یزدی، متولد 17 خرداد 1330 در تهران، نویسنده، شاعر، عروسک‌گردان، صداپیشه و بازیگر ایرانی است؛ وی لیسانس هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دارد؛ او خواهر راضیه برومند، بازیگر و نویسنده و همچنین خواهر احترام برومند مجری، بازیگر و خواهر همسر داوود رشیدی می‌باشد.

title

مرضیه برومند تا 4 سالگی به دلیل ماموریت پدرش در شهرستان خوی زندگی می‌کرد؛ برومند بعد از 4 سالگی دوباره همراه با خانواده به زادگاه خود تهران بازگشت؛ «خونه مادربزرگه»، «مدرسه موش‌ها» و بسیاری از کارهای عروسکی تلویزیون هم ساخته مرضیه برومند کارگردان سینما و تلویزیون است که راضیه برومند در آن‌ها صداپیشگی کرده است و البته سریال‌هایی چون «کتابفروشی هدهد»، «زی زی گولو» و «همه بچه‎های من» هم از جمله آثاری است که به قلم راضیه برومند نگاشته شده است و مرضیه برومند آن را به تصویر کشیده است.

مرضیه برومند کسی بود که نمایش عروسکی را بیشتر از همه میان جوانان و کودکان دهه شصت و هفتاد جا انداخت؛ او و ایرج طهماسب یکی از یکه تازان این عرصه می‌باشند و کمتر کسی است که جذابیت مدرسه موش‌ها و بازیگوشی‌ های این عروسک‌ها را به یاد نداشته باشد؛ اگر بخواهیم جلوتر برویم مرضیه برومند در برنامه خونه مادربزرگه بیشتر از همیشه به اوج محبوبیت خود بین مردم رسید، عروسک‌هایی که هنوز هم در بین مردم محبوبیت خاصی دارند و هر از چندگاهی تکه‌هایی از نمایش این عروسک‌ها در فضای مجازی دیده می‌شود.

حال پس از چندین سال دوری مرضیه برومند از فضای کاری و عروسک‌ هایش، قرار است باز هم برای مردم خاطره‌ساز شود؛ برومند اینبار شهرک کلیله و دمنه را کارگردانی کرده است.

تصاویر سریال شهرک کلیله و دمنه قسمت 4

title

title

title

title



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

بهترین ایده ها