بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
سریال عروسکی شهرک کلیله و دمنه از مرضیه برومند محصول سال ۱۴۰۱ است برنامه عروسکی شهرک کلیله و دمنه ژانرهای درام، عروسکی و اجتماعی به کارگردانی برومند و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی کوروش نریمانی است.

دانلود قسمت پنجم سریال کلیله و دمنه

قسمت پنجم سریال جذاب و دیدنی شهرک کلیله و دمنه را می توانید با کیفیت دلخواه و به صورت قانونی با لینک های مستقیم از سایت سوربان دانلود و تماشا کنید.

title

  • عنوان اثر : شهرک کلیله و دمنه | محصول کشور : ایران | ژانر : عروسکی، خانوادگی
  •  کارگردان : مرضیه برومند | تهیه کننده : مصطفی احمدی | نویسنده : کورش نریمانی
  • سال تولید : 1400 | تاریخ انتشار : 1401 | تعداد قسمت ها :  نامشخص
  • مدت زمان : حدودا 70 دقیقه | کیفیت : انتخابی کاربر | تاریخ انتشار قسمت پنجم : جمعه 27 خردادماه 1401

عنوان قسمت پنجم سریال شهرک کلیله و دمنه: مبل

سریال شهرک کلیله و دمنه «kelileh Va Demneh Series»به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در سال 1400 تهیه و تولید شده است.

بنر

خلاصه داستان شهرک کلیله و دمنه

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «وقتی طبیعت از بین برود و به جای درخت آهن و سیمان از زمین بروید، جانور بیچاره هم راهی به جز شهرنشینی ندارد. ختن و خمار، دو آهوی جوان قصه ما هم به امید زندگی بهتر سرزمین مادریشان، دشت ناز را می‌فروشند و در شهرک کلیله و دمنه یک آپارتمان کوچک می‌خرند.»

صداپیشگان

آزاده مویدی‌فرد، امیرحسین صدیق، مسعود کرامتی، مریم سعادت، ژاله صامتی، امیر میرآقا، لیلی رشیدی، فریبا جدیکار، بهزاد عمرانی، نادر برهانی مرند، فرزاد حسنی، محمد عسگری، بهادر مالکی، رامین ناصرنصیر، محمدرضا مالکی، یوسف بختیاری، مهدی شاه پیری، سارا اقبال،  آذین رئوف، علیرضا ناصحی، مهیار مجیب، نازی خاتمی، آنالی شکوری، سعید موسوی راضی، آزاده اسماعیل‌خانی، مرجان پورغلامحسین، محمد اعلمی از صداپیشگان این سریال عروسیکی هستند.

درباره سریال

سریال شهرک کلیله و دمنه «kelileh Va Demneh Series»به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در سال 1400 تهیه و تولید شده است. آخرین فعالیت مرضیه برومند در سینما مربوط به سال 1396 و صداپیشگی او در فیلم «خاله قورباغه» و آخرین کار او در تلویزیون نیز ساخت سریال «آب‌پریا» است. برومند پس از حدود یک دهه دوری از کارگردانی، مانند ایرج طهماسب تصمیم گرفت به نمایش خانگی کوچ کند. مرضیه برومند درباره تولید مجموعه عروسکی «شهرک کلیله و دمنه» گفته است:

نمی‌دانم چرا این عروسک‌ها دست از سر من برنمی‌دارند؛ البته شایدم من دست از سر این عروسک‌های بیچاره برنمی دارم آن هم در سن 71 سالگی! گفتنی است در این سریال بیش از پنجاه شخصیت جدید رونمایی خواهد شد. قسمت اول این سریال روز جمعه 30 اردیبهشت ماه 1401 منتشر شد قسمت های جدید این سریال روزهای جمعه ساعت 12 ظهر از وبسایت سبزمدیا منتشر خواهد شد.

عروسک گردانان

علی اعتصامی‌فر، نگار شهبازی، علی پاکدست، پیمان فاطمی، مرجان نامور و هانی حسینی عروسک گردانان این سریال هستند.

سایر عوامل تولید و ساخت

کارگردان و گوینده: مرضیه برومند، تهیه کننده: سید مصطفی احمدی، نویسنده: کورش نریمانی (بر اساس طرحی از مرضیه برومند)، مدیر فیلمبرداری: داوود اشرفی، تدوین و صداگذاری: سهراب شاه‌محمدلو، طراح صحنه: امیر اثباتی، طراح عروسک: امیرحسین صدیق، طراح لباس: نازی خاتمی، طراحان جلوه‌های ویژه: مصطفی مطوری و محمد مهدی سخنور و…

عکس های قسمت پنج سریال شهرک کلیله و دمنه

title

title

title

title



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز
بهترین ایده ها